) maar bedankt!
wist wel dat het een van de sterkste zalven was, maar niet dat het de sterkste zalf van 'legaal' NL is. ik zal er nu inderdaad mee oppassen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar bedankt!
wist wel dat het een van de sterkste zalven was, maar niet dat het de sterkste zalf van 'legaal' NL is. ik zal er nu inderdaad mee oppassen! AstraGirlie schreef:Bij die lichttherapie verbeterd het een beetje, maar niet genoeg om echt blijvend resultaat te hebben. Jammer...
AstraGirlie schreef:Mijn moeder heeft een tijdje gedaan, maar is nu weer gestopt ermee.
Kim ik wens je alvast veel plezier! 
Heerlijk gevoel is dat
).
dat was echt de werking van de make-up. ik kon gewoon echt niet meer tegen make-up. toen ben ik het alleen tijdens het uitgaan gaan dragen (hallooo
ik droeg eerst elke dag make-up, was echt afkicken..) maar als ik dan de volgende dag (haalde het er s' avonds wel af) wakker werd met opgezette ogen en naderhand eczeem.. nou daar ben ik nu ook maar mee gestopt.
mmm... ook niet alleen een klein beetje mascara?
echt lomp Laar schreef:Nope.. helaas niet. dat heb ik toen een keertje geprobeerd na een paar weken geen make-up gedragen te hebben. gewoon een klein beetje mascara. maar rond 7 uur 's avonds begonnen mijn ogen droog te voelen en jeuken en ze werden rood. en de volgende dag had ik daar weer eczeemecht lomp
xMarit schreef:Is dat bij alle make-up zo? Anders moet je eens informeren bij de Tuinen oid. voor natuurlijke make-up. Mijn moeder heeft ook mascara zonder troep erin, misschien dat je huid daarop reageerd.
maar het zou beset eens kunnen helpen. het proberen waard zou ik zeggen
(dan zie je er niet "bloot" uit, qua ogen dan, en zo heb ik geen last van eczeem bij mn ogen)
komt het ook niet op je huid, maar de mascara er wel af!
Vroeger had ik ook nog varkensvlees, en kleurstoffen maar daar heb ik geen last meer van.