Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Maar als je het stiekum laat zetten, zijn ze dan ook zo vreselijk om je te dwingen hem ook weer eruit te halen??
kadeetje schreef:@ Lous :
"Piercing is eigen keuze. Risico's moet je dus zelf beslissen of je die wilt nemen."
Jaahaa, dan reageren m'n ouders met 'dat zij erop moeten kijken', en dat piercings marginaal zijn, dat dat niet past bij m'n niveau , dat het niet mooi is en ordinair...<_<
"Of je moet het op een of andere manier minder zichtbaar zien te maken"
Dat wil ik gerust doen, maar ik mag het simpelweg niet, m'n ouders luisteren niet eens![]()
Vraag ik erna dan nog wat, antwoorden ze niet meer en zijn ze kwaad.Duplo schreef:das zeker balen van je ouders![]()
ik heb het geluk dat mn vader vond dat ik het zelf moest weten![]()
en hij dacht dat ik alleen info zou vragen en het toch niet zou durven doorzetten![]()
haha had ik hem mooi te pakken
Waarom mag ik geen ouders hebben zoals jouw pa...
Snoekiej schreef:dat is bij mij ook t probleem.. mn ouders 'moeten' er tegenaan kijken 'de hele dag'.. vind t echt onzin.. ik wil echt heel graag een tongpiercing, alleen ik ga t dus ook echt niet gewoon laten zetten, daar komen ze achter en dan moet ie er zeker weten uit..
toch blijf ik t vragen ^^ ik zou echt zo graag gwoon nu naar de stad fietsen om er 1 te laten zetten (ja t is avond, maar even voor t idee) maar ben ook wel klein beetj bang voor naald.. maar dat kan ik wel aan denk ik zo... kwestie van doorbijten toch?
loyalty schreef:@Sannii : waarom mag je die piercings niet op je school?? als vragen mag?
Sannii schreef:loyalty schreef:@Sannii : waarom mag je die piercings niet op je school?? als vragen mag?
Zit op een redelijk strikte school ,alhoewel het wel op veel aso-scholen niet mag in Belgie .
We mogen geen piercings, ook geen rokjes of broeken korter dan een handlengte boven je knie , en nog zo regels .
In het reglement staat zelfs dat jongens geen oorbellen mogen en meisjes alleen de klassieke oorbellen .
Lous schreef:Hier zit eeentje met een gigantische naalden angst. Kom niet bloedprikken of voor een infuus of inenting. Ik wordt gek.
Maar heb inmiddels een tatoeage op mijn enkel en twee navelpiercings gehad ( eerste scheef en gaan ontsteken, de tweede ook weer gigantisch geen ontsteken, wel goed schoongemaakt altijd).
Bij piercen niet naar de naald kijken en dat is makkelijker dan in die andere gevallen. het gaat zo snel, dat je even een prikje voelt,maar niet meer, het is zo gebeurt.
soeske schreef:Ja, heb ook naaldenangst, is zo`n tattoo dan niet heel eng?
En ik heb nooit geweten dat scholen ook zó strikt konden zijn, jemig..
poes schreef:Ik zat op een college en even denken wat allemaal niet mocht:
...