Ik moet binnen 3 weken gebeld zijn ( of een brief krijgen ) wanneer de exacte datum wordt van mijn operatie!
echt lekker joh dat je eral tenminste van af ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
n_atas schreef:@ Gimgirl hopen dat je snel van pijn enzo af ben!
Ik moet binnen 3 weken gebeld zijn ( of een brief krijgen ) wanneer de exacte datum wordt van mijn operatie!
echt lekker joh dat je eral tenminste van af ben
n_atas schreef:nee idd wel lekker dat die morgen eruit gaan! hopen dat het dan de goede kant op gaat en je er geen last meer van heb!
en ja ik hoop dat mijn operatie ook niet al te lang meer duurt
Truf schreef:Gelukkig dat het zo goed gaat! Lijkt me wel vervelend om te moeten spoelen of wendt het inmiddels wel?
Ik ben dus vandaag weer naar de KNOarts geweest. Mijn neusspray hielp niet, dus ging hij weer even in mn neus kijken. Ik kreeg eerst watten in mn neus met 2 vloeistoffen er in, 1 om te verdoven en 1 tegen zwelling. Ging hij weer kijken met zo'n metalen kijker van 15 cm lang, voelde niet zo fijn
De conclusie was dat mijn onderste neusschelp vrij groot is en m'n neusgaten vrij klein zijn. Ik moet nu eerst weer Otrivin achtige neusspray gebruiken en wordt vrijdag gebeld over de verdere plannen. Dan kan er besloten worden om te gaan opereren, omdat dit waarschijnlijk wel nut heeft. Nu begint mn moeder alleen te miepen dat het wel een hele ingreep is en dat ik wel 2 dagen met watten in mn neus moet lopen. Maar dat ongemak wil ik wel voor lief nemen als het daarna veel beter kan zijn.
Wordt vervolgd
Truf schreef:Hmm beetje jammer, dat t minder makkelijk gaat. Je moet nog een heel tijdje toch?!
Tsja, dat opereren, ik hoop het eigenlijk wel. Zo kom ik nog geen steek verder en dat het voor wat ongemak zorgt de eerste tijd, ach ja, dat hoort er bij.
Ik bedoelde volgende week vrijdag. Moet nu eerst weer een week Otrivin gebruiken en aan de hand daarvan kijken we verder.
Truf schreef:Het is inmiddels vrijdag en ben dus gebeld
De neusspray(Otrivin) werkte goed, dus het wordt snijden. Ze gaan dan mijn onderste neusschelp kleiner snijden(groter gaat zo moeilijk
). Ik krijg over een tijdje bericht over wanneer ik aan de beurt ben, maar als ik het goed begreep is dat wel voor het nieuwe schooljaar. Voor die tijd moet ik wel bij de anastesist zijn geweest.
De ingreep is onder algehele narcose en ik kan erna bloedingen krijgen, maar daar krijg ik 2 dagen 'tampons' voor in mn neus. Verder waren er geen schokkende dingen die ik moest weten, maar waarschijnlijk wordt het me allemaal nog wel een keer uitgelegd wat er precies gaat gebeuren.
GimGirl schreef:Ben benieuwd wanneer je geholpen wordt.. alvast veel succes
Moet je ook een dag en nacht blijven??