geit schreef:TS: ik heb niet het hele topic gelezen maar alleen je eerste post.
ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
je kan altijd pm'en
Misscien toch even de moeite nemen om de rest ook even te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geit schreef:TS: ik heb niet het hele topic gelezen maar alleen je eerste post.
ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
je kan altijd pm'en
_RoosJ_ schreef:avanti4ever schreef:t enige wat ik hierop wil zeggen is;
Of je overdrijft en hebt wel die duw gehad maar daar kan je die verwondingen die jij beschrijft niet van hebben niet van 1 duw dan moet er echt meer zijn. als je t hebt aangedikt besef dan wel dat je er andere mee kan kwetsen (bijv die wel in die situatie zitten of zaten) ik snap t wel misschien voelt t oook echt zo voor jou maar die verwondingen komen niet van 1 val dan is er of echt meeer gebeurt of je overdrijft een beetje ...
ALs je echt die verwondingen heb die jij omschrijft dan is er meer gebeurt dan 1 val cq duw wat je dan waarschijnlijk niet durft te vertellen mocht dat t geval zijn sterkte ...
misschien komt dit hard over is niet zo bedoeld... ik wil er alleen maar mee zeggen dat je die verwondingen niet van 1 val kan hebben en van gekneusde ribben heb je normaliter langer last dan 3weken ..wees voorzichtig met jezelf
edit
en nee volwassene mogen dat nooit doen ben ik met iedereen eens hoor ..
wie zegt dat k daar nu geen last meer van heb?
Lia_ schreef:Als ik het goed begrijp ben je doodsbang voor je vader omdat hij je 1x aan je arm heeft getrokken waardoor je tegen de deurpost viel![]()
kill3rgirl schreef:mistery schreef:Ik geloof niet dat je als je tegen de deurpost aan bent 'gesmeten' je zoveel blauwe plekken en kneuzingen kunt hebben.
Eerlijk gezegd geloof ik je verhaal niet echt. ik geloof best dat je het niet makkelijk hebt met de vriendin van je vader maar ik denk dat je wel wat overdrijft.
van mishandeling zou ik al helemaal niet spreken, dan zie ik toch een heel ander beeld voor me.
Maar voor het geval ik het mis heb en het wel allemaal waar is, veel sterkte en praat jezelf niet al teveel de put in.
beetje raar dat je daar zo over oordeeld..denk je dat ze dit allemaal verzint om aandacht te krijgen?
Danielle_1 schreef:Zijn hier nooit getuigen van dan?
En wat probeert ie dan met dat rennen en schreeuwen?
Toch mis ik de moeder in dit hele verhaal....
kill3rgirl schreef:voor zover ik het van rosa op msn heb gehoord is:
dat haar vader 7 jaar geleden voor de scheiding haar moeder heeft geslagen, haar zus met een stoel heeft gemept en haar broer met een lamp enzo...
toen zijn haar ouders min of meer daardoor gescheiden...
en nu begint het gezeik opnieuw alleen dan bij rosa zelf,
ze kwam laatst haar vader tegen toen ze naar school/de paarden (weet het niet precies meer!) ging,
haar vader zag haar en stopte de auto...
rosa stopte ook..
en haar vader naar haar schreeuwen en op haar af rennen...
ik had toen gezegd:
vraag een straatverbod aan of laat zijn nummer blokkeren als die je weer gaat bellen om je vol te schelden,
maar ze zegt..dan w8 hij me wel bij school op..dus tja..
dit is wat ik begrepen heb van haar..
sterkte roos!
kus wendy
Danielle_1 schreef:Zijn hier nooit getuigen van dan?
En wat probeert ie dan met dat rennen en schreeuwen?
Toch mis ik de moeder in dit hele verhaal....
mistery schreef:*edit, TS is hier in dit topic aardig aan het schreeuwen. Lijkt me niet dat het eenmalig is, MIJ komt het niet in mn hoofd op om in een topic te gaan lopen schreeuwen. Ze zal het misschien niet verzinnen, maar wat hier staat komt gewoon overdreven over. Zowel zij als haar vader zullen hulp moeten gaan zoeken, want wat haar vader doet, is natuurlijk ook niet in orde.