Wegens Mishandeling Depresief.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_1

Re: Wegens Mishandeling Depresief.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:50

geit schreef:
TS: ik heb niet het hele topic gelezen maar alleen je eerste post.
ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
je kan altijd pm'en

Misscien toch even de moeite nemen om de rest ook even te lezen Haha!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:53

ja is het de moeite waard? dan doe ik dat ff Tong uitsteken

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:55

ehm..... verheug je niet op veel gezelligheid hoor

Haha die emoticon van je Clown

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:00

na ik heb 3 pagina's doorgescrolld en tja euhm wat zal ik ervan zeggen?
ik heb wel meegemaakt wat ze in eerste post beschrijft alleen werd ik niet tegen de deur aan gegooid maar eerst een trap opgesleurd en daarna eraf gedonder en ik kan je wel vertellen dat ik toch wel eve wat anders reageerde als de ts Tong uitsteken

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:03

Ja, als zo iets gebeurd is natuurlijk super erg. Heb zelf geen contact meer met mijn ouders, dus weet wel hoe het is om thuis problemen te hebben (al was het bij mij niet fysiek)
Maar als ik zo de berichtengeschiedenis en taalgebruik van TS bekijk vind ik het allemaal niet erg geloofwaardig.
Misschien zou TS een keertje alles duidelijk willen opschrijven?

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:04

precies!

wel dieptriest voor je hoor Ach gut

Maar vandaar dat iedereen zo achterdochtig was.
Ik sla zelf finaal dicht,heb het ook wel eens meegemaakt.
Maar ga zeker niet lopen schreeuwen naar mensen die je proberen te helpen.

Daarom zei ik ook dat je ff de rest moest lezen Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 02:07

ja was wel goede actie om dat ff te melden Tong uitsteken
maja t is al laat en om dan al die lettertjes te moeten lezen Haha!

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 08:32

Maar ik, als leerling verpleegkundige-psychologie, heb geleerd, als iemand het er over heeft: ik ben bijna voor de trein gesprongen, is wel degelijk een aandachtrekker.
Uit (werk)ervaring, weet ik, dat als je depressief bent, en dat soort gedachtes in je hoofd rondspoken, je het niet uit naar de buitenwereld..

Ik geloof best meis, dat het heel rot is nu thuis (bij je vader..), maar pas alsjeblieft op met wat je zegt over voor de trein springen.. Dat is niet zomaar iets! En kan bij mensen héél gevoelig liggen!

Ik snap best dat je je verhaal kwijt wil, maar probeer wel even realistisch te blijven, ookal ben je van streek!

Sterkte..

Hier ben ik het ook wel mee eens hoor. Je kan niet alle dingen zeggen...
ik vind het ook wel rot voor dr! absoluut

* moet gauw naar school:P *

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:16

_RoosJ_ schreef:
avanti4ever schreef:
t enige wat ik hierop wil zeggen is;
Of je overdrijft en hebt wel die duw gehad maar daar kan je die verwondingen die jij beschrijft niet van hebben niet van 1 duw dan moet er echt meer zijn. als je t hebt aangedikt besef dan wel dat je er andere mee kan kwetsen (bijv die wel in die situatie zitten of zaten) ik snap t wel misschien voelt t oook echt zo voor jou maar die verwondingen komen niet van 1 val dan is er of echt meeer gebeurt of je overdrijft een beetje ...
ALs je echt die verwondingen heb die jij omschrijft dan is er meer gebeurt dan 1 val cq duw wat je dan waarschijnlijk niet durft te vertellen mocht dat t geval zijn sterkte ...

misschien komt dit hard over is niet zo bedoeld... ik wil er alleen maar mee zeggen dat je die verwondingen niet van 1 val kan hebben en van gekneusde ribben heb je normaliter langer last dan 3weken ..wees voorzichtig met jezelf
edit
en nee volwassene mogen dat nooit doen ben ik met iedereen eens hoor ..

wie zegt dat k daar nu geen last meer van heb?

Niemand maar jij ging weer dansen en paardrijden dus dan denk ik tja.....

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:19

Lia_ schreef:
Als ik het goed begrijp ben je doodsbang voor je vader omdat hij je 1x aan je arm heeft getrokken waardoor je tegen de deurpost viel Verward Verward

Vind jij dat normaal dan??? De manier waarop is heel bedreigend..! Een vader hoort met zijn tengels van zijn kind af te blijven..! Je moet het als volwassenen met woorden af kunnen zonder geschreeuw en zeker zonder lichamelijk geweld!!

Roos:
Ik denk dat het goed is om je vader te negeren.. De situatie is al te ver uit de hand gelopen.. Wat vind je moeder er van?

EDIT: had alleen de eerste pagina gelezen.. stel mijn mening iets bij.. Ik vind nog steeds dat je vader te ver gegaan is, maar ben wel van mening dat je niet moet gaan gooien met " voor de trein springen"... dit is erg egoistisch.. Je zadelt ons met iets op waar we vervolgens niks aan kunnen doen.. Wij kunnen ( en dat heb ik wel eens eerder gedaan bij zo'n topic) ons enorm druk hierom gaan maken, maar we kunnen er niks aan veranderen.. En dreigen met zelfmoordacties is dus heel dom..

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:30

kill3rgirl schreef:
mistery schreef:
Ik geloof niet dat je als je tegen de deurpost aan bent 'gesmeten' je zoveel blauwe plekken en kneuzingen kunt hebben.
Eerlijk gezegd geloof ik je verhaal niet echt. ik geloof best dat je het niet makkelijk hebt met de vriendin van je vader maar ik denk dat je wel wat overdrijft.
van mishandeling zou ik al helemaal niet spreken, dan zie ik toch een heel ander beeld voor me.

Maar voor het geval ik het mis heb en het wel allemaal waar is, veel sterkte en praat jezelf niet al teveel de put in.

beetje raar dat je daar zo over oordeeld..denk je dat ze dit allemaal verzint om aandacht te krijgen?

Ja, dat denk ik inderdaad... Iemand die echt depressief is, loopt er niet mee te koop... Iemand die echt een zelfmoordpoging doet, of er serieus over denkt, loopt er niet mee te koop...

Zo, en nu ga ik verder lezen...

*edit, TS is hier in dit topic aardig aan het schreeuwen. Lijkt me niet dat het eenmalig is, MIJ komt het niet in mn hoofd op om in een topic te gaan lopen schreeuwen. Ze zal het misschien niet verzinnen, maar wat hier staat komt gewoon overdreven over. Zowel zij als haar vader zullen hulp moeten gaan zoeken, want wat haar vader doet, is natuurlijk ook niet in orde.

Een afgestudeerde vertrouwenspersoon? Afgestudeerd op wat? Ik ben ook bijna afgestudeerd en als iemand mij in vertrouwen neemt, mag ik mijzelf dan ook een afgestudeerde vertrouwenspersoon noemen? Vind het wel een leuke titel voor op mijn CV *LOL* En nee... ik heb niets met psychiatrie of wat dan ook...

Iemand die riep dat we geen medelijden tonen? Nee... ik toon geen medelijden... De manier waarop ze reageert, maakt dat er niet naar.
Laatst bijgewerkt door Paardennamen op 15-11-06 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 10:52

voor zover ik het van rosa op msn heb gehoord is:

dat haar vader 7 jaar geleden voor de scheiding haar moeder heeft geslagen, haar zus met een stoel heeft gemept en haar broer met een lamp enzo...
toen zijn haar ouders min of meer daardoor gescheiden...
en nu begint het gezeik opnieuw alleen dan bij rosa zelf,
ze kwam laatst haar vader tegen toen ze naar school/de paarden (weet het niet precies meer!) ging,
haar vader zag haar en stopte de auto...
rosa stopte ook..
en haar vader naar haar schreeuwen en op haar af rennen...
ik had toen gezegd:
vraag een straatverbod aan of laat zijn nummer blokkeren als die je weer gaat bellen om je vol te schelden,
maar ze zegt..dan w8 hij me wel bij school op..
dus tja..

dit is wat ik begrepen heb van haar..

sterkte roos!

kus wendy

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:50

Zijn hier nooit getuigen van dan?
En wat probeert ie dan met dat rennen en schreeuwen?

Toch mis ik de moeder in dit hele verhaal....

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 11:56

Danielle_1 schreef:

ja sorry dat weet ik nie,
ik denk om met haar te praten of zich af te reageren ofzo?

dit is ook maar wat ik van haar heb gehoord..
ik dacht ik help jullie ff een handje Knipoog

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:11

kill3rgirl schreef:
voor zover ik het van rosa op msn heb gehoord is:

dat haar vader 7 jaar geleden voor de scheiding haar moeder heeft geslagen, haar zus met een stoel heeft gemept en haar broer met een lamp enzo...
toen zijn haar ouders min of meer daardoor gescheiden...
en nu begint het gezeik opnieuw alleen dan bij rosa zelf,
ze kwam laatst haar vader tegen toen ze naar school/de paarden (weet het niet precies meer!) ging,
haar vader zag haar en stopte de auto...
rosa stopte ook..
en haar vader naar haar schreeuwen en op haar af rennen...
ik had toen gezegd:
vraag een straatverbod aan of laat zijn nummer blokkeren als die je weer gaat bellen om je vol te schelden,
maar ze zegt..dan w8 hij me wel bij school op..dus tja..

dit is wat ik begrepen heb van haar..

sterkte roos!

kus wendy

Als de vader een straat verbod krijgt mag hij niet binnen een straal van (...)km bij haar in de buurt komen, dus dat is wel degelijk een optie. Als hij haar dan bij school opwacht dan kan in principe gelijk de politie gebeld worden, want dan overtreed hij zijn straatverbod. (tenminste dat heb ik altijd uit de term 'straatverbod' begrepen)

Ik lees al een tijdje mee en zit hier met een heel dubbel gevoel. Ik heb een tijd getwijfeld aan of het wel helemaal klopt wat je zegt. Alles kwam nogal warrig over en echt een schreeuw om aandacht. Toch geloof ik wel dat er iets aan de hand is. Ik wil je graag geloven en dat doe ik ook. De verklaring van killergirl heeft ook welgehoplen, dus roosj probeer voortaan eerst uit te razen en een duidelijk verhaal hier neer te zetten, dan is het voor iedereen duidelijker wat er aan de hand is, en kan er beter gereageerd worden. Het meeste is al gezegd verder denk ik over het drijgen met ZM en dergelijke.

Ik wil ook even me richten op de bokkers die het niet geloven. Ik weet dat er veel verhalen zijn op bokt die niet waar blijken te zijn, maar misschien kunnen jullie het geval van ik_10 nog herinneren? Zij deed hier ook dr verhaal, niemand geloofde haar omdat het zo extreem klonk. Uiteindelijk bleek alles weldegelijk te kloppen. Heel veel mensen zijn toen geschrokken. Als je twijfelt aan de geloofwaardigheid van het verhaal, reageer dan gewoon niet, dan wordt in ieder geval de fout niet gemaakt als bij ik_10.

Roosj, heel veel succes en sterkte. Ik hoop dat je er helemaal uitkomt en hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt.

Danielle_1 schreef:

Die mis ik ook...

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:13

mistery schreef:
*edit, TS is hier in dit topic aardig aan het schreeuwen. Lijkt me niet dat het eenmalig is, MIJ komt het niet in mn hoofd op om in een topic te gaan lopen schreeuwen. Ze zal het misschien niet verzinnen, maar wat hier staat komt gewoon overdreven over. Zowel zij als haar vader zullen hulp moeten gaan zoeken, want wat haar vader doet, is natuurlijk ook niet in orde.

Dit is ook een aanvullig op mijn verhaal (nou ja eerder andersom, maar goed, zo bedoel ik het ook een beetje)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:18

Even een slotje zodat ik een en ander kan doorlezen.