Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamaron schreef:bij mijn weten zijn tegenwoordig die testen zo enorm goed dat die echt niet meer neppen...
lightmorebh schreef:ben je eigenlijk aan de pil want weet wel dat als je zwanger bent en je slikt de pil wordt je gewoon ongesteld anders oet je aan de dokter even een bloedtest vragen volgens mij kunnen ze het dan wel zien
DaisyH schreef:Sorry iedereen, onze computer is niet goed, steeds als hij aan is valt hij weer uit.. maar gelukkig heb ik op me werk wel een goede pc!
Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar dat is niet gebeurt. gister ook niet... maar vanochtend wel.. terwijl ik normaal altijd wel optijd ben..
de test was wéér negatief...! ik vraag me zelf nu wel af of ik nog een test moet doen.. omdat ik uit eindelijk wel ongi ben geworden.. maar je kan ook ongesteld worden als je zwanger bent toch?.. pfff... ik weet het niet meer!! zou ik nog een poos moeten wachten voor dat ik weer een test doe offe??..
@mickeytje; de dag waarop je ongesteld behoort te worden.
DaisyH schreef:lightmorebh schreef:ben je eigenlijk aan de pil want weet wel dat als je zwanger bent en je slikt de pil wordt je gewoon ongesteld anders oet je aan de dokter even een bloedtest vragen volgens mij kunnen ze het dan wel zien
Ja ik ben wel gewoon aan de pil.. dus wat jij nu zegt is (even overdreven vertaald): het zou niet uitmaken hoe lang je zwanger bent zolang je de pil slikt ben je nog gewoon ongesteld?
en over de test dat ligt inderdaad aan het hormoon.. staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing.
DaisyH schreef:lightmorebh schreef:ben je eigenlijk aan de pil want weet wel dat als je zwanger bent en je slikt de pil wordt je gewoon ongesteld anders oet je aan de dokter even een bloedtest vragen volgens mij kunnen ze het dan wel zien
Ja ik ben wel gewoon aan de pil.. dus wat jij nu zegt is (even overdreven vertaald): het zou niet uitmaken hoe lang je zwanger bent zolang je de pil slikt ben je nog gewoon ongesteld?
en over de test dat ligt inderdaad aan het hormoon.. staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing.
DaisyH schreef:@Anna-Jelly; ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar ben het dinsdag ochtend geworden. opzich best vreemd omdat ik normaal gesproken altijd optijd ben.. maar zoals al gezegt is kan het ook zijn dat dat door de spanning kan komen.
En ik denk dat ik inderdaad binnekort nog maar eens een testje ga doen! en anders langs de HA.