Help! Bloed!?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lightmorebh

Re: Help! Bloed!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:44

ja weet je al meer?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:34

jah idd je houd ons in spanning Haha!

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:55

geen bericht goed bericht of slecht bericht?

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:01

Heb net ook het toppic doorgelezen, ben erg benieuwd...

Maar gewoon even uit nieuwsgierigheid, moet je zo een test dus twee keer doen?
Wat wordt bedoeld met de dag van de eigenlijke menstruatie? De dag dat je stopt met de pil, of de dag waarop je normaal ongesteld word?
Ik zelf ben niet zwanger ofzo, maar was hier wel eens benieuwd naar Lachen

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:12

neemt abbo

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:29

Wat een spanning Gestoord

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:02

nog steeds niks?????????????? he hallo, wij zitten hier ook in spanning Haha!
Maar goed, denk dat ze een goede rede heeft om even niet te rreageren

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 12:04

Sorry iedereen, onze computer is niet goed, steeds als hij aan is valt hij weer uit.. maar gelukkig heb ik op me werk wel een goede pc!

Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar dat is niet gebeurt. gister ook niet... maar vanochtend wel.. terwijl ik normaal altijd wel optijd ben..
de test was wéér negatief...! ik vraag me zelf nu wel af of ik nog een test moet doen.. omdat ik uit eindelijk wel ongi ben geworden.. maar je kan ook ongesteld worden als je zwanger bent toch?.. pfff... ik weet het niet meer!! zou ik nog een poos moeten wachten voor dat ik weer een test doe offe??..

@mickeytje; de dag waarop je ongesteld behoort te worden.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:07

Toch wel fijn dat ie negatief aangaf dan.

ja klopt. je kan wel ongesteld worden terwijl je zwanger bent. Het komt geloof ik(?) niet zo heel vaak voor, heb er verder ook niet echt verstand van. Maar ik zou niet weten of je nog een test moet doen als hij al 2x negatief aangegeven heeft.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 12:13

Nou een vriendin van mij dacht ook dat ze zwanger was, maar pas na zoveel weken gaf de test 'positief' aan.
Meteen toen ze dacht dat ze zwanger was had ze een aantal testjes gedaan maar dat was ook allemaal negatief..
Wat ik nu denk (bang voor ben) is dat het hormoon nog niet door het lichaam is verspreid en dat daardoor de test negatief aangeeft..(?¿)

(*als ik zwanger ben*)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 12:17

voor echte zekerheid even je ongesteldheid afwachten in hoeverre dat doorbreekt en dan kan je altijd nog naar huisarts

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 19:45

ben je eigenlijk aan de pil want weet wel dat als je zwanger bent en je slikt de pil wordt je gewoon ongesteld anders oet je aan de dokter even een bloedtest vragen volgens mij kunnen ze het dan wel zien

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 23:28

je bent ongesteld
ik zou dan even je ongesteldheid afwachten hoe erg en hoe lang het doorzet
als je gewoon een paar dagen echt ongesteld bent
dan zou ik echt me daar niet meer druk over maken
als je evt zwanger zou zijn dan verlies je meestal 1 a 2 dagen aanzienlijk minder bloed
en dat moet je echt wel merken dan
maar ik denk dat het loosalarm is
alles was even van de rel
is bij mij jammer genoeg heel normaal

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 09:05

bij mijn weten zijn tegenwoordig die testen zo enorm goed dat die echt niet meer neppen...

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 12:11

kamaron schreef:
bij mijn weten zijn tegenwoordig die testen zo enorm goed dat die echt niet meer neppen...

nou die ervaring heb ik niet maar de ts is ongesteld dus ik denk dat er niks loos is
maar de eerste periode hoeven de testen het nog niet te doen omdat je nog niet genoeg hormon in lichaam hebt
ik heb dat zelf ook gehad ik was al 5 maanden niet ongesteld
ik deed wekelijks een test bij de dokter en tussendoor thuis heb ik er ook een paar gedaan
en op een gegeven moment deed hij het bij de dokter
toen naar het ziekenhuis en toen bleek dat ik al 11 weken zwanger was
bij mijn jongste dochter deed hij het op de dag dat ik overtijd was dus toen had ik waarschijnlijk meer hormoon in mijn lijf

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 16:40

lightmorebh schreef:
ben je eigenlijk aan de pil want weet wel dat als je zwanger bent en je slikt de pil wordt je gewoon ongesteld anders oet je aan de dokter even een bloedtest vragen volgens mij kunnen ze het dan wel zien

Ja ik ben wel gewoon aan de pil.. dus wat jij nu zegt is (even overdreven vertaald): het zou niet uitmaken hoe lang je zwanger bent zolang je de pil slikt ben je nog gewoon ongesteld?

en over de test dat ligt inderdaad aan het hormoon.. staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:48

DaisyH schreef:
Sorry iedereen, onze computer is niet goed, steeds als hij aan is valt hij weer uit.. maar gelukkig heb ik op me werk wel een goede pc!

Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar dat is niet gebeurt. gister ook niet... maar vanochtend wel.. terwijl ik normaal altijd wel optijd ben..
de test was wéér negatief...! ik vraag me zelf nu wel af of ik nog een test moet doen.. omdat ik uit eindelijk wel ongi ben geworden.. maar je kan ook ongesteld worden als je zwanger bent toch?.. pfff... ik weet het niet meer!! zou ik nog een poos moeten wachten voor dat ik weer een test doe offe??..

@mickeytje; de dag waarop je ongesteld behoort te worden.

het kan ook zijn dat je door de spanningen eigenlijk je menstruatie hebt uitgestelt als het ware..

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:54

DaisyH schreef:
lightmorebh schreef:

Ja ik ben wel gewoon aan de pil.. dus wat jij nu zegt is (even overdreven vertaald): het zou niet uitmaken hoe lang je zwanger bent zolang je de pil slikt ben je nog gewoon ongesteld?

en over de test dat ligt inderdaad aan het hormoon.. staat ook duidelijk op de gebruiksaanwijzing.

Daar ben ik heel benieuwd naar!!

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 17:07

@Shanna, daar had ik ook al aangedacht inderdaad.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:49

DaisyH schreef:
lightmorebh schreef:

Nee hoor mijn buurmeisje was ook zwanger en had dit niet door maar werd niet ongesteld hoor want ze slikte de pil nog 4 maanden.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:55

Zolang je de pil slikt kun je volgens mij inderdaad tijdens je stopweek wat bloed verliezen.
Een negatieve test wil niet in alle gevallen negatief zeggen in tegendeel tot positief.
Bij sommige mensen is het hormoon (HCG) dan gewoon nog niet genoeg om de test positief te laten uitvallen.

Ik heb er denk ik overheen gelezen maar wanneer moest je ongesteld worden en hoelang ben je het geweest?

Misschien over een weekje weer even een testje doen en anders even langs de dokter.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:57

[/quote]

Nee hoor mijn buurmeisje was ook zwanger en had dit niet door maar werd niet ongesteld hoor want ze slikte de pil nog 4 maanden.
[/quote]

?? als je niet ongesteld word ga je toch nadenken waarom niet Gestoord sorry hoor maar dan trek je echt wel aan de bel en juist als je aan de pil bent dan kan je precies controleren wanneer je het moet worden

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:41

Als je de pil blijft nemen is de kans groot dat je nog een paar ontrekkingsbloedingen hebt, gevaarlijk voor de innesteling van de baby, heeft mijn zus gehad, ze was het bijna kwijt.

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 22:54

@Anna-Jelly; ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar ben het dinsdag ochtend geworden. opzich best vreemd omdat ik normaal gesproken altijd optijd ben.. maar zoals al gezegt is kan het ook zijn dat dat door de spanning kan komen.

En ik denk dat ik inderdaad binnekort nog maar eens een testje ga doen! en anders langs de HA.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:26

DaisyH schreef:
@Anna-Jelly; ik moest afgelopen zondag ongesteld worden, maar ben het dinsdag ochtend geworden. opzich best vreemd omdat ik normaal gesproken altijd optijd ben.. maar zoals al gezegt is kan het ook zijn dat dat door de spanning kan komen.

En ik denk dat ik inderdaad binnekort nog maar eens een testje ga doen! en anders langs de HA.

dus je was maar 2 dagen te laat of begrijp ik dat verkeerd
ik zou me daar echt geen zorgen over maken
ik ben zo vaak 2 ,3 of zelf langer te laat en ik ben echt niet zwanger
je bent nu toch ongesteld geworden nu ?
ben je het gewoon net zoals normaal of duidelijk minder ??