Lieve Booga,meid nu ga je snel echt op je strepen staan hoor!!Kan je desnoods niemand met je mee nemen die het wel eventjes zegt??Afgelopen zomer was het met mij bijna gebeurd,ja omdat de huisartsen mij met hevige pijnen steeds naar huis stuurden met Paracetamol!!!"s Morgens belde mijn vriend onze eigen huisarts,en wat denk je.....is hij op herhalings cursus!!Mijn vriend heeft mij aangekleed (kon ik niet meer)en is meteen naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gereden.Ik weet zelf niet veel er meer van,omdat ik steeds weg viel.Na vele onderzoeken bleek ik een chronische blindedarm ontsteking te hebben,en na een spoed operatie bleek deze geklapt te zijn dus ook nog een fikse buikvlies ontsteking!!Ik heb toen voor het eerst in mijn leven 10 dagen doodziek in het ziekenhuis gelegen met alle toeters en bellen.Nu denk ik vaak met zo veel dank terug aan mijn chirurg Drs.Kanters,want volgens hem had ik nog maar een uur of drie te leven!!Huisartsen....veel zijn verkapte EHBO-ers in mijn ogen.Vorig jaar ook nog bijna mijn moeder verloren omdat de huisarts van haar het niet nodig vond om langs te komen op verzoek van mijn vader.Dat werd met spoed 112 bellen!!Nu sta ik echt op mijn strepen als iemand waar ik om geef iets heeft.Meid kom op en laat je niet weg sturen met onzin.Jij weet precies WAT je VOELT en die klachten zijn niet mis!!!Heel erg veel sterkte en veel beterschap,ik blijf je topic nog volgen hoor.