Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plucker schreef:Dat ik vandaag helemaal alleen zit me collega heeft vanmorgen vrij genomen en de flexpoolmedewerker is ziek en niemand die kon komen, dus vandaag zit ik alleen!
En dat mijn oma gisteren een nieuwe heupkom heeft gehad en dat ik niet weet hoe het met haar gaat omdat ik gewoon geen tijd heb om te bellen en gezien het feit ik ook niet langs kan gaan omdat het bezoek uur van half 5 tot half 8 is en ik niet langs kan gaan omdat ik pas half 8 thuis ben... OWH IK BAAL!!!
Flower schreef:Plucker schreef:Dat ik vandaag helemaal alleen zit me collega heeft vanmorgen vrij genomen en de flexpoolmedewerker is ziek en niemand die kon komen, dus vandaag zit ik alleen!
En dat mijn oma gisteren een nieuwe heupkom heeft gehad en dat ik niet weet hoe het met haar gaat omdat ik gewoon geen tijd heb om te bellen en gezien het feit ik ook niet langs kan gaan omdat het bezoek uur van half 5 tot half 8 is en ik niet langs kan gaan omdat ik pas half 8 thuis ben... OWH IK BAAL!!!
Je hebt toch ook tijd om dit te posten...
Hoeveel tijd neemt een belletje nou in beslag ....
Ariebombarie schreef:dat ik nog anderhalve dag moet werken voor ik op vakantie ga...
janinetjjj schreef:Zal ik dat hoofdstel bestellen ofniet?
Ariebombarie schreef:Lekker puh![]()
Zit er wel mee hahahahaa