Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thabs schreef:Gats, die ontharingscreme is echt drie keer niks...
het stinkt naar rotte viss, en werkt voor geen rooie:D
Urielle schreef:thabs schreef:Gats, die ontharingscreme is echt drie keer niks...
het stinkt naar rotte viss, en werkt voor geen rooie:D
oliebol zeg, ik heb net 5 tubes gekocht. Kan nl. zelf niet meer kijken waar ik scheer en niet overal bij dus het leek wel een oplossing. Enfin, ik ga het straks eens proberen, moet morgen naar de vroedvrouw dus ik ga daar echt niet met wildgroei liggen.
griebels schreef:Ik wil dat harsen wel proberen, maar ik ben altijd kaal... kun je ook de delen harsen die zeg maar niet strak liggen?? (denk aan schaamlippen)
Kan iemand me vertellen welke ik het beste kan proberen?
Urielle schreef:Nou, ik was ondertussen dus bezig met proberen en ik kan melden dat het bij mij in elk geval een succes was!
Onderbenen, oksels, schaamstreek van voren en tussen de billen is allemaal helemaal weg!
Ik had wel een teer plekje in mijn lies en daar brandt het inderdaad maar verder geen problemen. Voor mij dus een fijne oplossing voor de tijd dat ik geen zicht heb op mijn doos.
roosje84 schreef:Urielle schreef:Nou, ik was ondertussen dus bezig met proberen en ik kan melden dat het bij mij in elk geval een succes was!
Onderbenen, oksels, schaamstreek van voren en tussen de billen is allemaal helemaal weg!
Ik had wel een teer plekje in mijn lies en daar brandt het inderdaad maar verder geen problemen. Voor mij dus een fijne oplossing voor de tijd dat ik geen zicht heb op mijn doos.
Welk onharingscreme heb jy dan gebruikt en hoe kort of hoelang mag het haar dan maximaal zijn>