summer schreef:Ik wilde toch nog even iets kwijt in zijn algemeen.
Een ongeluk zit soms ook in een klein hoekje. Dan spreek ik niet over ennu, want dat weten we nu wel hoe het is gegaan. Maar ook als je netjes de pil gebruikt is de kans aanwezig dat je zwanger wordt. Dat zie de laatste tijd wel vaker op topics in bokt. En ik denk niet dat er mensen zijn die het en met een condoom doen en de pil gebruiken bij een vaste partner. Als je perse geen risico wilt lopen dan moet je het niet doen. Dus ik vind de mensen die het allemaal zoveel beter weten nogal makkelijk praten. Soms overkomt het je en ik vind het knap als men als een volwassen persoon de keus maakt die zij wil. Wel of niet houden is voor iedere vrouw haar eigen beslissing. Het is haar leven en dat evt van de baby.
Ik was ook 16 toen ik een vaste vriend had en de pil ging slikken, mij had het net zo goed kunnen overkomen, ookal slikte ik wel netjes en lette ik op de bijsluiter van de pil.
En ik denk ook dat het makkelijk is om iemand te veroordelen als je zelf niet in zo'n situatie bent. Iedereen weet je het altijd beter. Nou zo'n persoon heeft het al moeilijk genoeg in zo'n situatie. Iemand wil gewoon graag even zijn hart luchten.
Ik ook geloof ik........
Nogmaals sterkte ennu.
Hier kan ik het alleen maar HELEMAAL mee eens