Tampons doortrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SETEFURII

Re: Tampons doortrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:22

Medousa schreef:
Mensen die ze door de wc spoelen vind ik ronduit asociaal!
wat is nou de moeite om ze eventjes in een papiertje te rollen en ze in de prullebak te doen??!!
je hoeft er niet eens aan te zitten als je hem gewoon aan het touwtje houd en dan een papiertje eromheendoet.
Maargoed, sommige mensen zijn daar te lui voor.
ik zou het iig zelf nooit doen, is zo verschrikkelijk slecht voor het millieu omdat ze gewoon niet afbreekbaar zijn.
mja...

dat vind ik ronduit ranzig!
rol je d'r wat wc papier rond en dan kleur dat wc papier rood en de volgende heeft toevallig ok haar maandstonden en gooit d'r maandverband weg, ugh das pas om te brake!
daarom ook geen maandverband meer, bah
dan ben ik liever een associale tampax doortrekker Vork

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:35

Vraag ik me toch af of jullie dat ook doen als je bij iemand anders bent, logeren ofzo.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:37

dan zeker, anders weten ze meteen wie het heeft, en als ie niet doorspoelt, jah dan heb je pech hé , fijn er terug uit halen Tong uitsteken

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:38

lijd zeker wel tot verstopping, heb het al zo'n 3 keer meegemaakt, 1 keer bij ons thuis, darna niemand het meer gedaan Haha!

andere keren bij kennissen...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:00

TornadoLover schreef:
rol je d'r wat wc papier rond en dan kleur dat wc papier rood en de volgende heeft toevallig ok haar maandstonden en gooit d'r maandverband weg, ugh das pas om te brake!

gewoon stuk of 10 velletjes wc papier eromheen wikkelen en regelmatig het prullebakje in de wc verschonen, heb je er geen last van hoor Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:05

Jazeker.
Bij ons zijn er al twee verstoppingen door geweest, eerste zei die knakker niks over tampons, de tweede vertelde m'n moeder dat het haar aan lag. (Toen gebruikte ik ze nog niet, dus mijn schuld was het gelukkig niet). Bloos

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:08

Nou eergister hebben ze hier die hele lijding nog moeten ophalen
omdat de wc verstopt was... Waardoor? Raad maar:P
Jaja tampons .. was mijn schuld, nja voortaan niet meer
doorspoelen dus.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:09

je kan ook gewoon maandverband pakken Clown
net zo makkelijk en het moet toch gewoon in de prullebak...

ladigo14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:16

idd he esther_sonja anders moet je met je volgezogen tampon door de kamer lopen met alemaal visite. Tong uitsteken

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:19

ladigo14 schreef:
idd he esther_sonja anders moet je met je volgezogen tampon door de kamer lopen met alemaal visite. Tong uitsteken

hahaha ooh t id alleen al

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 14:49

esther_sonja schreef:

Dat vind ik helemaal vies, zit je elke keer in je eigen bloed. Helemaal bij het paardrijden.
Ach, als we die menstruatie gewoon konden overslaan, dat zou toch wat zijn!

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:09

Urielle schreef:
esther_sonja schreef:

Dat vind ik helemaal vies, zit je elke keer in je eigen bloed. Helemaal bij het paardrijden.
Ach, als we die menstruatie gewoon konden overslaan, dat zou toch wat zijn!

ja dat is zeker smerig ja!!
ik smokkel af en toe een beetje met de pil!! heb er niet altijd zin in dus slik m dan door!!
maar ik denk eigenlijk dat iedereen weleens smokkelt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:31

Dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan.

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:37

TornadoLover schreef:

Hahaha idd helemaal mee eens, me moeder zegt ook gewoon doorspoelen, maandverband is een heeeel ander verhaal. en over dat rode wc papiertje ben ik het helemaal eens gatver moet er niet aan denken dat ik het prullebakje open doe en die helemaal rood is bah gatver Tong uitsteken bij de gedachte al hahahha

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:49

Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen hun tampons doorspoelen.
Ik heb dat dus echt nog nooit gedaan.
Overal waar ik kom staat een prullenbakje in de wc en dan wikkel ik hem in een laag papier en gooi hem weg (en soms liggen er van die zakjes)
En als er geen prullenbakje staat dan wikkel ik hem in een halve rol wc papier (hihi overdreven he?) en dan gooi ik hem sneaky gewoon in de prullenbak in de keuken.

En als ik bij iemand ga logeren en ik ben per ongeluk ongesteld (wat ik vaak niet ben als ik ergens ga logeren en anders gewoon niet logeer haha) dan doe ik daar echt niet moeilijk over.
ook gewoon in een papiertje wikkelen en in de prullenbak.
Vroeger vond ik dat wel altijd vervelend (toen gebruikte ik nog alleen maar maandverband) en toen schaamde ik me er een beetje voor.
Maar ja boeiend! elke vrouw word ongesteld dus niks om je voor te schamen.

Maar om weer even op het doortrekken terug te komen:
Ik vind mensen die hun tampons doortrekken gewoon een beetje raar...Maar dat is mijn mening (en dan heb ik het alleen over het doortrekken van de tampon, voor de rest kan zo'n persoon wel tof zijn hihi Haha! lekker kromme zin he?)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:09

Wat een leuk topic!!!!
Zo lekker ranzig, blijf het ff volgen!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:08

Is het nou zoveel extra moeite om een wc papiertje om je tampon te rollen en hem dan in een prullenbakje te gooien? Er zijn trouwens ook wel van die zakjes waar je maandverband in kunt stoppen zodat het prullenbakje niet onder de "smurrie" komt, daar kun je je tampon ook in doen.

Jij vind het ook niet leuk om uit een verstopte wc een gebruikte tampon te halen... toch? Knipoog

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:14

Als ik bij iemand ben dan gooi ik ze wel in de prullenbak. Mits er eentje staat Tong uitsteken

En maandverband draag ik ook niet meer. Bleh!
Sorry hoor, maar dan kun je net zo goed je hele matras in je onderbroek stoppen.
Soplap.. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Angeliek op 05-08-06 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:14

boaz1 schreef:
ik smokkel af en toe een beetje met de pil!! heb er niet altijd zin in dus slik m dan door!!

Zo ik dus ook en ik lag dus afgelopen april met een longembolie in het ziekenhuis, met de waarschijnlijke oorzaak het doorslikken van de pil, dus ik kan iedereen afraden, maargoed, ik ben dan wel een erg zeldzaam type maar als ik het over zou kunnen doen zou ik iig nooit meer de pil doorslikken Nagelbijten / Gniffelen
maar het was wel heerlijk, niet elke maand ongesteld Vork

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:18

Diana_14 schreef:
Is het nou zoveel extra moeite om een wc papiertje om je tampon te rollen en hem dan in een prullenbakje te gooien? Er zijn trouwens ook wel van die zakjes waar je maandverband in kunt stoppen zodat het prullenbakje niet onder de "smurrie" komt, daar kun je je tampon ook in doen.

Jij vind het ook niet leuk om uit een verstopte wc een gebruikte tampon te halen... toch? ;)

idd!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:22

Medousa schreef:
boaz1 schreef:

Zo ik dus ook en ik lag dus afgelopen april met een longembolie in het ziekenhuis, met de waarschijnlijke oorzaak het doorslikken van de pil, dus ik kan iedereen afraden, maargoed, ik ben dan wel een erg zeldzaam type maar als ik het over zou kunnen doen zou ik iig nooit meer de pil doorslikken Nagelbijten / Gniffelen
maar het was wel heerlijk, niet elke maand ongesteld Vork

je kan ook de prikpil halen...dan ben je ook een hele poos niet ongesteld,of zo'n implantding...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:45

superwoman schreef:
Diana_14 schreef:

Jij vind het ook niet leuk om uit een verstopte wc een gebruikte tampon te halen... toch? ;)

idd!

Gadver!

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:47

IvysToeter schreef:
Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen hun tampons doorspoelen.
Ik heb dat dus echt nog nooit gedaan.
Overal waar ik kom staat een prullenbakje in de wc en dan wikkel ik hem in een laag papier en gooi hem weg (en soms liggen er van die zakjes)
En als er geen prullenbakje staat dan wikkel ik hem in een halve rol wc papier (hihi overdreven he?) en dan gooi ik hem sneaky gewoon in de prullenbak in de keuken.

En als ik bij iemand ga logeren en ik ben per ongeluk ongesteld (wat ik vaak niet ben als ik ergens ga logeren en anders gewoon niet logeer haha) dan doe ik daar echt niet moeilijk over.
ook gewoon in een papiertje wikkelen en in de prullenbak.
Vroeger vond ik dat wel altijd vervelend (toen gebruikte ik nog alleen maar maandverband) en toen schaamde ik me er een beetje voor.
Maar ja boeiend! elke vrouw word ongesteld dus niks om je voor te schamen.

Maar om weer even op het doortrekken terug te komen:
Ik vind mensen die hun tampons doortrekken gewoon een beetje raar...Maar dat is mijn mening (en dan heb ik het alleen over het doortrekken van de tampon, voor de rest kan zo'n persoon wel tof zijn hihi Haha! lekker kromme zin he?)

Haha Ik zal voortaan me tanpons netjes in de prullenbak gooien Knipoog hihi Haha!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 00:54

[/quote] gewoon stuk of 10 velletjes wc papier eromheen wikkelen en regelmatig het prullebakje in de wc verschonen, heb je er geen last van hoor Lachen[/quote]

waar ik eerst schoonmaakte moest ik altijd de prullenbakken legen en kon altijd zien wanneer ze ongesteld was. vond t niet zo fris moet ik zeggen Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 01:03

Hahahaha! Wist je meteen wanneer je op je woorden moest passen, voordat ze chagerijnig word.