Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Autje schreef:Lekkere Berichten Allemaal jullie maken me bang haha want ik was op vakantie ziek geweest met diaree en overgeven ik had 1 avond een uur geleden me pil gehad toen overgegeven wel een nieuwe genomen en nu zei me moeder je wist toch wel dat de pil niet meer betrouwbaar is ls je diaree hebt en overgeven enz,... OEPS,... moet volgende week ongesteld worden,...
Ik hoop EGT NIET dat ik zwanger ben man !!! kben 17 jaar zit ik egt niet op te wachten heb net me vmbo-diploma!!
Liefs *
turbotinker schreef:Ik gebruikte ook al 3 jaar trouw microgynon,
altijd netjes geslikt,geen rare dingen.
En nu ben ik 7 weken en 5 dagen zwanger
We zijn er verder erg blij mee,maar kan me voorstellen dat het voor andere meiden erg vervelend is...
Mijn moeder werd ook zwanger tijdens pilgebruik,zal wel in de familie zitten
nickyu schreef:14 jaar ...een jaar of 10 kan de pil weinig kwaad maar zou je toch willen adviseren om er eens over na te denken ..
deschels schreef:nickyu schreef:14 jaar ...een jaar of 10 kan de pil weinig kwaad maar zou je toch willen adviseren om er eens over na te denken ..
erover nadenken doe ik al hoor, moet nog even geduld hebben....dus een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit...
Charos schreef:Tja Rubywhite, maar jij bent dan ook geen 18 meer(tenminste dat neem ik niet aan als je in zo'n prachtig huis woont). Ik woon nog bij mijn ouders thuis dus het is nog wel erg vroeg.
PrinCessRomy schreef:ik word stiekem eigenlijk toch een beetje bang, ik ben nu "ongesteld" maar het lijkt wel veel minder zwaar, als iemand met mij wilt praten pb me dan want ik maak me een beetje zorgen! en ook ik slik M30!
PrinCessRomy schreef:ik word stiekem eigenlijk toch een beetje bang, ik ben nu "ongesteld" maar het lijkt wel veel minder zwaar, als iemand met mij wilt praten pb me dan want ik maak me een beetje zorgen! en ook ik slik M30!
horselover20 schreef:hier nog 1 die zwanger is door de pil heen en ben morgen 2augustus uitgeteld!!
Charos schreef:Wie heeft dat nog meer? ik slikte dus de microgynon 30 en ben daardoor heen zwanger geworden. De dokter was heel verbaasd, maar verloskundige niet zij zegt dat dit vaker gebeurd bij de microgynon dan bij andere pillen omdat deze heel licht is.
horselover20 schreef:hier nog 1 die zwanger is door de pil heen en ben morgen 2augustus uitgeteld!!