ik vind het heel knap van je dat je de kleine houd.. ik denk dat ik hetzelfde had gedaan..
hoop dat je vriend uiteindelijk toch heel blij met de kleine is..
Gefeliciteerd en veel plezier ( en sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja ben er idd blij om dat ze het zo goed oppakte.
Hellaas me vriend niet,die vind me nog te jong
Onyx88 schreef:Citaat:Ja ben er idd blij om dat ze het zo goed oppakte.
Hij vind je te jong om een kind te krijgen maar heeft er geen moeite mee om met je te fietsen...
Ik vind hetknap van je dat je zo snel beslist hebt. En ik hoop dat je ECHT vrede hebt met de beslissing die je genomen hebt. Ookal moet ik eerlijk zeggen, en dat vinden een hoop mensen vast niet leuk, dat ik vind dat je een egoistische keuze hebt gemaakt. Omdat jij zonodig een kind moet, moet de rest van jouw omgeving er maar voor opdraaien. Je hebt enkel en alleen een Havo diploma, je hebt zelf geen inkomen en geen (eigen!) huis. Je vriend staat er niet achter dus de kans is aanwezig dat hij over een paar maanden *foetsie!* is. Hoe wilde je dan voor je kindje zorgen? Je handje op houden bij je ouders? Zullen ze leuk vinden.
Ik hoop dat je en nog goed over nadenkt, en beseft dat studeren en een kind moeilijk is en dat het er al helemaal niet van komt als je zelfs nog misschien wel een baantje erbij krijgt omdat het toch duurder uitpakt. Hoe zou jij het vinden als je, ondanks je havo diploma, voor de rest van je leven caissiere in een supermakrt zou zijn? Een havo-diploma is een opstapje, geen eindbestemming.
Al met al, wens ik je toch nog veel succes ookal ben je nog zo jong. En ik hoop dat je een wijze keuze maakt.
Onyx88 schreef:Citaat:Ja ben er idd blij om dat ze het zo goed oppakte.
Hij vind je te jong om een kind te krijgen maar heeft er geen moeite mee om met je te fietsen...
Ik vind hetknap van je dat je zo snel beslist hebt. En ik hoop dat je ECHT vrede hebt met de beslissing die je genomen hebt. Ookal moet ik eerlijk zeggen, en dat vinden een hoop mensen vast niet leuk, dat ik vind dat je een egoistische keuze hebt gemaakt. Omdat jij zonodig een kind moet, moet de rest van jouw omgeving er maar voor opdraaien. Je hebt enkel en alleen een Havo diploma, je hebt zelf geen inkomen en geen (eigen!) huis. Je vriend staat er niet achter dus de kans is aanwezig dat hij over een paar maanden *foetsie!* is. Hoe wilde je dan voor je kindje zorgen? Je handje op houden bij je ouders? Zullen ze leuk vinden.
Ik hoop dat je en nog goed over nadenkt, en beseft dat studeren en een kind moeilijk is en dat het er al helemaal niet van komt als je zelfs nog misschien wel een baantje erbij krijgt omdat het toch duurder uitpakt. Hoe zou jij het vinden als je, ondanks je havo diploma, voor de rest van je leven caissiere in een supermakrt zou zijn? Een havo-diploma is een opstapje, geen eindbestemming.
Al met al, wens ik je toch nog veel succes ookal ben je nog zo jong. En ik hoop dat je een wijze keuze maakt.
Citaat:zolang ik maar voor zn eten zorgde en zn huisje beetje netjes en opruimde.
Ook dit vind ik allemaal geen probleem en doe het met liefde.
jodoka schreef:Weet iemand of je via je huisarts naar het ziekenhuis moet voor eenecho en vanaf hoeveel weken..
Gr.
Onyx88 schreef:Jodoka, even in het kort, want volgens mij moet je hier haast wel overheen gelezen hebben. Wat ga je doen als je vriend je toch (onverwachts) verlaat? (Mannen zeggen zoveel, hoe weet je dat hij dat over 3 maanden nog steeds vind? Iets wat je zegt is geen belofte dat, dat ook nog daadwerkelijk gaat gebreuren.)
Onyx88 schreef:(Mannen zeggen zoveel, hoe weet je dat hij dat over 3 maanden nog steeds vind? Iets wat je zegt is geen belofte dat, dat ook nog daadwerkelijk gaat gebreuren.)
.
faye schreef:Ik heb zeer goede ervaringen bij de gyneacoloog en kon altijd terecht met vragen. je kunt ook een minder toegankelijke VK treffen natuurlijk.