Ongesteld en zwemmen, hoe doen jullie dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fionaaa

Re: Ongesteld en zwemmen, hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:05

Pil:P

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:09

Drie bikinibroekjes over elkaar heen? Dat is makkelijk Verward ? Lijkt mij toch echt niet. Ik zou je aanraden om een keer gewoon de tijd te nemen om een tampon in te doen. Gewoon als je weet dat je thuisblijft, en je voor het verwijderen dus ook weer de tijd hebt. Ik denk niet dat het wat is om de komende 30 jaar met vier broekjes over elkaar heen te zwemmen Lachen . Al zou het als je eenmaal ontmaagd bent/kinderen hebt wel iets makkelijk worden neem ik aan. Maar uiteindelijk moet het wel lukken, en dat is toch wel echt prettig met zwemmen en ook gewoon. Ik kan iig niet meer zonder (vond het in het begin nogal pijnlijk).

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:25

ik zwem meestal niet,, soms wat langer naar mijn paardj,, en ga ik daar gewoon in mijn rijbroek nder de sproeier..
maar in het water bloed je niet..Knipoog

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:22

Als je uit het water komt en je wilt gaan zonnen kan je het beste wel verschonen, dan bn je ook niiet bang dat je doorlekt, want in het water bn je veel minder ongesteld dan dat je uit het water bent.
Ik zwem meestal niie, tenzij ik het al 3 dagen bn dan kan het wel Knipoog
Want anders is het echt te erg bij mij :s
Echt vervelend, ick gaa op vakantie en dan moet ik het precies worden :S dat vindt ik even niie leuk Boos!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:37

FlynnlOver schreef:
In het water stopt je ongesteldheid. ik wist ook niet of ik dat wel moest geloven, maar bij mij werkt het!!

Dat schijnt inderdaad zo te zijn ja. Nu ik dat zo lees komen de herinneringen terug boven. Mijn moeder vertelde me dat ook (al jàààààren terug Knipoog) en ik ben toen vol vertrouwen in haar verschillende keren gewoon zonder tampon of maandverband (tja uiteraard) het meertje bij ons thuis in gedoken. Toen ik tampons ondekt heb ben ik dat om een of andere reden weer vergeten. Ik zou niet meer durven nu denk ik Clown

willie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:30

ik wil best een tampon proberen, maar ik ga naar het strand, dus daar kan ik geen tampon verwisselen want daar is geen wc.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:32

Ook geen restaurant in de buurt oid?

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:33

Gewoon zwemmen met tampon, gaat prima. Ik ben werkelijk ELKE vakantie ongesteld dus ik heb altijd pech. Je hebt langs de strandboulevard altijd eet cafeetje ed waar je wel van het toilet gebruik kunt maken.
Laatst bijgewerkt door Chaos op 22-07-12 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

willie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:34

ja dat wel, maar als ik gewoon 3 uurtjes naar strand ga, hoef ik hem toch niet te verwisselen?

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:27

Ook al gebruik ik joekels van een tampons, met zwemmen ben ik nu al twee keer doorgelekt. Kennelijk ontspan ik me teveel als ik het water in knal! :+ Ik draag op dat soort dagen dus een donkere kleur bikini en laat de witte in de kast hangen. Of ik ga niet zwemmen. Tampon= naar mijn mening niet 100 % te vertrouwen met zewmmen.

Vreselijk moment als je ontdekt dat je tampon het niet heeft kunnen houden.

Moeite met inbrengen? Gelukkig zijn er inbrenghulzen. Zorgen voor heel wat minder gedoe en geschuur!