Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Lijkt mij toch echt niet. Ik zou je aanraden om een keer gewoon de tijd te nemen om een tampon in te doen. Gewoon als je weet dat je thuisblijft, en je voor het verwijderen dus ook weer de tijd hebt. Ik denk niet dat het wat is om de komende 30 jaar met vier broekjes over elkaar heen te zwemmen
. Al zou het als je eenmaal ontmaagd bent/kinderen hebt wel iets makkelijk worden neem ik aan. Maar uiteindelijk moet het wel lukken, en dat is toch wel echt prettig met zwemmen en ook gewoon. Ik kan iig niet meer zonder (vond het in het begin nogal pijnlijk).

FlynnlOver schreef:In het water stopt je ongesteldheid. ik wist ook niet of ik dat wel moest geloven, maar bij mij werkt het!!
) en ik ben toen vol vertrouwen in haar verschillende keren gewoon zonder tampon of maandverband (tja uiteraard) het meertje bij ons thuis in gedoken. Toen ik tampons ondekt heb ben ik dat om een of andere reden weer vergeten. Ik zou niet meer durven nu denk ik
Ik draag op dat soort dagen dus een donkere kleur bikini en laat de witte in de kast hangen. Of ik ga niet zwemmen. Tampon= naar mijn mening niet 100 % te vertrouwen met zewmmen.