HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:30

Je kunt het ook evne laten bevriezen bij de huisarts werkt misschien nog wel het beste Haha!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:39

bij mij werkte dat dus zelfs niet Bloos!! dit dus wel Knipoog (knoflookteentjes)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:24

Bij mij was het wondermiddeltje blijkbaar Italië. Ik was er nog geen week en ze aren bijna allemaal al gekrompen, en na 4 maand waren ze echt weg. En nog niet terug (afkloppen).

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:53

flink over een paardenrug heen wrijven. bij mij heeft dat toen wel gewerkt Knipoog en paarden in overvloed toch??? probeer het eens, wie weet lukt het. (wel een paar keer doen hoor, het lukt niet in 1 dag)

sorry, ik lees nu pas dat je hem op je voet hebt. maar misschien een tip voor anderen dan Knipoog

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:24

Ik heb er gister een laten aanstippen bij de huisarts..donder doet pijn!! Jeetje heb der nu nog een dikke brandblaar van op mn hand...
Hoop dat het wel helpt anders heb ik die pijn voor niks moeten doorstaan Tong uitsteken

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:52

mijne verdween vanzelf. had er 1 op mijn hand en die kwam steeds terug na het stippen bij de HA...
nu is ie gewoon weg, en de kleintjes die ik op 1 teen had ook allemaal verdwenen!!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:42

Ik heb vanalles geprobeerd, van zalfjes tot branden bij de dokter...

Uiteindelijk toch maar naar de huidarts gegaan, moest elke dag 's morgens een spulletje er op smeren en 's avonds, en elke 2 weken moest ik dan terugkomen gingen ze de zacht geworden huid weghalen zodat de pit omhoog kwam Nagelbijten / Gniffelen Onwijs ranzig, en dan smeerde ze er een soort aanstipspul op wat ook niet al te fijn voelde.... brande als een tierelier.

Ik durfde op het laatst niet meer terug.. maar gelukkig zijn ze allemaal weggegaan nu!! en ze zaten er al jaren... Intussen ook geen nieuwes meer gekregen gelukkig! Lachen

Tis even door de zure appel heenbijten, maar ik hoef me nooit meer te schamen voor m'n lelijke voeten en dat is 't me wel waard Lachen

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:46

Ik ben naar zo'n mevrouw gegaan die je voeten verzorgt.... god hoe heet dat????

Naja die heeft mij er binnen 3 á 4 behandelingen vanaf geholpen Lachen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:07

Ik heb denk ik wel 7 jaar met een voetwrat rond gelopen, echt heel erg groot.. Scheve mond En niets hielp
Ik ben naar de HA geweest om iedere 2 weken te laten aanstippen (bevriezen), ik ben naar de dermatoloog geweest die gaf een zalfje wat het zachter maakte en dan sneed hij ze voor een deel weg en stipte ze dan meteen weer aan, iedere 6 weken gebeurde dit, maar ook dat hielp niet
Toen was ik het eigenlijk meer dan zat, en we hadden een of ander proefdingetje gekregen van iets en daar zat voetenzalf van De Tuinen in, dus ik voor de lol een paar dagen op mijn voeten gesmeerd, en ja hoor mijn wrat werd kleiner! Wow! Ik heb denk ik een maand iedere avond dat spul op mijn wrat gesmeert, en hij is weg! Ja Het brand niet, het prikt niet, heerlijk Ja Dus of het is toeval, of het werkte bij mij Vork

sterrexxx11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:22

ik heb al heel lang wratten en nu nog steeds op me zijkanten van me duimen en de nagelriemen.
Heb echt al heel veel geprobeerd elke x aanstippen en blaren krijgen maar ze worden alsmaar groter
en er komen steeds maar weer wratten bij, ik heb me dan oko elke x
weer ongelukkig gevoelt elke x weer erger en weer ongelukkiger , een tip is dan oko misschien
vitaminepillen omdat je weerstand heel laag is.
Ik ben nu zelf bezig met een behandeling voor automumsisteem, ook eigenlijk aan te raden
je ziet beetje bij beetje wratten kleiner worden.

Wat houd die in?:
S'hertogenbosch ziekenhuis voert die behandeling uit, alleen dat ziekenhuis!.
Ze brengen kunstmatig exceem toe en dan reageerd daar je automumsisteem op,
dan maakt je automumsisteem een stofje aan voor exceem en dat stofje is een stofje waar
wratten ook niet tegen kunnen en dan gaan ze zoeken daan de hoogte van dat stofje je begint met:
2 % dan gaan ze naar 0.000001 dan 0.00001 dan 0.0001 dan 0.001 dan 0.01 dan 0.1 dan 1.0 dab 2.0 en dan
zoeken ze de procent die jou wratten net niet aankunnen en daar gaan ze dan een tijdje mee door en dan zouden
uiteindleijk je wratten weggaan!

Groetjesssssssssss! :P

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:23

haha, ik heb mijn wrat op mijn hand een paar keer laten aanstippen, maar hij ging niet weg.
Toen heb ik hem eraf geknipt/gesneden, hij is nu wel weg maar ik zou het niet nog een keer doen :Y)

*judith*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:55

Molkosan helpt ook goed tegen wratten.
Vroeger kon mijn broertje er ook niet vanaf komen, alleen Molkosan hielp

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:57

Is dit niet een beetje een oud topic om weer omhoog te schoppen? Het topic stamt uit 2006 :=

*judith*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:58

uhmm ja beetje wel he :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 18:02

Ik heb ook al jaren op me voet wratten. Stomme dingen!
Heb denk 2,5 jaar achter elkaar elke woensdag middag wratten laten aanstippen met stikstof bij de dokter.
Een ding dat ik je dus wil aanraden, doe dat noooiit!! Het doet gigantisch pijn en helpt echt niet.
Ochtend-plas hoor ik ook van iedereen dat dat helpt maar bij mijn wratten helpt het niet, ik denk dat het alleen helpt bij hele kleintjes.
Ik heb verschillende middelen gehad om er op te smeren maar niks hielp. Ik werd het zo zat dat ik er maar mee gestopt ben.
Nu, 1 jaar later zijn ze een stuk kleiner geworden en heb er minder last van als toen ik ze aan liet stippen bij de dokter.
De dokter zei zelf ook dat ze uiteindelijk wel een keer weg gaan, dus daar wacht ik dan maar op. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:27

Aangezien dit topic drie jaar oud is zet ik een slotje.