Ik scheer gewoon met zo'n wegwerpmesje&shampoo/scheerschuin.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat werkt bij mij het beste van alles wat ik ooit heb geprobeerd 
 Door dat naakt slapen schuurt er niks langs die huid die dan nog gevoelig is, kan het even bijkomen 

maar het is in een kartonnen rechthoekig doosje en echt speciaal voor de bikinilijn. Het is een creme die je er op smeert en 10 minuutjes max laat intrekken en dan er met een spateltje af haalt. Na het douchen/ontharen de verzorgende creme er op smeren die er ook bij zit en het werkt echt perfect! En idd naakt slapen daarna, kan het bijkomen en schuurt idd niks langs zoals Liek al zei.
 Ben echt blij dat ik het gevonden heb, want ik stond echt altijd onder de rode bultjes........ en nu dus niet meer 

MissArianne schreef:je gaat me toch niet vertellen dat je een glijmiddel zocht om te vingeren en daarom Veet gepakt hebt he![]()
  En waarmee? Welk merk dus...MissArianne schreef:
je gaat me toch niet vertellen dat je een glijmiddel zocht om te vingeren en daarom Veet gepakt hebt he
                                                         MissArianne schreef:je gaat me toch niet vertellen dat je een glijmiddel zocht om te vingeren en daarom Veet gepakt hebt he![]()
                                                         Spetterlover schreef:MissArianne schreef:je gaat me toch niet vertellen dat je een glijmiddel zocht om te vingeren en daarom Veet gepakt hebt he![]()
Haaaaahahahaha
 whaha.                                                         

Spetterlover schreef:Wat valt er te snappen

Het bloedde. Het nu goed ingesmeerd, en maar zonder niks in mijn badjas, hopen dat het een beetje werkt. Groetjes