Geen zin in seks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 10:24

manzano schreef:
Dat kan, al moet ik zeggen... na een uur werkt het volgens mij nog amper. Ik kan niks met zekerheid zeggen, maar ik ken ook mensen bij wie het gewoon een psychische werking heeft. Die kan je ook een dummy-pil geven (dus waar niks in zit) en dan voelen ze zich exact hetzelfde. Puur omdat ze het denken....

En een lichaam raakt gewend aan hormonen. Dat is bewezen!! Dus waarom dat soort veranderingen dan na 2/3 jaar optreden is dan wel erg apart.

Bij mij is het juist al vanaf dat ik met de pil begon berg afwaards gegaan!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:18

Brammetje16 schreef:

Ja dat kan ook echt wel. Ik heb het alleen over de mensen die nu na 2 jaar "opeens" geen zin meer hebben.... dat komt dan echt niet opeens door de pil. Hoe ideaal dat ook zou zijn, want dat is een simpele oorzaak.

manzano

Re: Geen zin in seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:20

Moosje schreef:
Heb k ook. Maar soms heb ik helemaal nergens zin in. Dus ook niet eens knuffelen enzo. En ALS ik zin heb, is het vaak als ik ongesteld ben, ook erg apart...

Dat is algemeen bekend dat dat vaak voorkomt. Heeft weinig met de pil te maken. Als je hem niet zou slikken wordt je ook ongesteld en dan is er ook een schommeling in je hormonen waardoor je dan méér zin hebt.

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:42

manzano schreef:
Brammetje16 schreef:

Ja dat kan ook echt wel. Ik heb het alleen over de mensen die nu na 2 jaar "opeens" geen zin meer hebben.... dat komt dan echt niet opeens door de pil. Hoe ideaal dat ook zou zijn, want dat is een simpele oorzaak.

Oh zo!

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:42

ik ga er in iedergeval eens mee stoppen en naar de dokter en dan laat ik wle weten hoe dat verder is gegaan!

Arethe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 10:00

En ik ga deze ochtend (11 uur) naar de dokter..

Brr heb een beetje de zenuwen!

Maar ik zal laten weten hoe het is gegaan.

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:01

ik heb ook zo'n dip gehad.. vorig jaar van augustus tot december...

vele ruzies om gehad, ook om banale dingen omdat het in bed niet zo goed meer lukte..

ik dacht dat het aan m'n pil lag, voelde me bagger om mn pil dacht ik, ikzelf was op en top in orde.. mooi niet, ik zat gewoon niet lekker meer in m'n vel, deed een studie die té veel van me vergde en die me ook niet lukte, en dat werkte ik uit op de dingen om me heen...

ik heb het altijd ontkend dat het probleem bij mij zat, dat ik me niet lekker in mn vel voelde (-> Ik?? de onvoorwaardelijke optimist? depri? neerslachtig?sjaggie? nooit! vast en zeker die hormonenrommel (die ik ook ondertussen meer dan 2 jaar nam)

in december heb ik een ingrijpende beslissing genomen en gestopt met die studie.. en wàt een pak van mn schouders. het was mn droomstudie van kindbeen af, en zoiets loslaten is erg moeilijk. maar ik zelf ging eraan ten onder en mn relaties met mensen om me heen ook.(ookal bleef ik dat ontkennen..)

en mn leven in bed? dat ging met SPRONGEN terug vooruit.

ik bedoel hier niet mee dat iedereen die een laag libido heeft zich slecht in z'n vel voelt ofzo maar dit was bij mij het geval, en ik merkte het zelf niet eens (en wou het niet merken) pas toen ik veranderde van studie en terug openbloeide viel mn euro: 'he, het wordt écht weer leuk!' en dat op alle vlakken

piet_Ethel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:40

Nou waar een wil is, is een wieg zin in sex moet je verwekken, voor een man is het dat hij drie dagen met zijn zak in de azijn gaat zitten, dan denkt zijn penis dat het een augurk is, en veel vrouwen houden van augurken

Sjaloom

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:49

piet_Ethel schreef:
Nou waar een wil is, is een wieg zin in sex moet je verwekken, voor een man is het dat hij drie dagen met zijn zak in de azijn gaat zitten, dan denkt zijn penis dat het een augurk is, en veel vrouwen houden van augurken

Sjaloom

wat kun jij vreemd reageren!
niet alleen hier maar ook in andere topics...

piet_Ethel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:59

Het is toch zo, het is medisch bewezen

SJALOOM

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:01

Ik heb al geTeMd

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:03

Ik zou niet zo blij zijn met formaatje augurk. Over geen zin hebben gesproken.....

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:06

piet_Ethel schreef:
Het is toch zo, het is medisch bewezen

SJALOOM

Beste piet,
ik weet dat het hier niet thuis hoort maar ik vind dat de mensen hier op bokt mogen weten dat je heel vreemd reageert op bepaalde topics, ik krijg hier een naar gevoel bij.
vreemd, ik vind je een vreemde man.
sorry voor dit off topic maar ik vertrouw het allemaal niet!
dat te bedenken dat mijn dochtertje van 9 ook op bokt zit!
je zegt vreemde dingen!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:09

een meisje die ik ken wilde geen seks meer nadat ze aan de pil was gegaan.

heel vervelend voor je.. misschien kunnen jullie eens een romanstisch iets proberen?

Arethe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 20:30

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:34

Arethe schreef:
Ben nar de dokter geweest en er is uitgekomen dat ik een depressie heb..

zie ook: viewtopic.php?f=136&t=598636

oh jee, dat is niet zo mooi.. maar nu weet je wel waar het aan ligt en kun je ermee aan het werk, veel sterkte..

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:51

hey,

jeetje dat is niet zo leuk. hebben de artsen ook gezegd wat je eraan moet doen of heb je alleen antidepressivia gekregen?

Misschien beetje rare vraag maar heeft die arts na één keer jouw te hebben gezien depressiviteit vastgesteld?

In ieder geval heel veel sterkte ermee!

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:22

Dat is balen maar gelukkig krijg je wel meteen hulp. Sterkte hoop dat je er snel weer uit raakt!

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:24

Dat is even schrikken! iig veel sterkte er mee!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:27

oeeeeeh
ben blij dat ik niet de enige bent....
ik heb ook sown 3 1/2 jaar met mijn vriend!!!
in het begin was het heeel vaak
maar de laaste tijd
ik word gek van mijn vriend!!!!!!
als hij sochtends bij me komt is het gelijk onderwerp sex,
waar ik dus geen behoefte aan heb[elke dag]
zo gaat dat heeel de dag wel door
heb ik bijv gister "gedaan" , begint hij vandaag weer te zeuren!!!!
zo krijg je dat van ..hij gaat twijfelen aan zijn eigen,
terwijl er niks is met hem is!!!!
heb er gewoon even geen zin in

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:51

zo weer even het topic doorgelezen. En eigenlijk komt iedereen op hetzelfde neer:
lange relatie geen zin in sex en slikken de pil.

Voor sommige heeft het wel te maken met de pil en daar ben ik van overtuigd. Bij andere niet, omdat die knuffelen leuker vinden als de daad. ik zelf hoor daar ook bij, maar ik heb het er veel over gehad met mijn vriend, en die maakt daar geen probleem van. Ja onze relatie heeft even in een sleurtje gezeten maar is er nu weer totaal bovenop. We maken meer vrij voor elkaar b.v. ik ga 1x in de week minder naar mijn verzorgtinker toe. En dan gaan we naar de bioscoop of zoals aanstaande vrijdag dat ik met hem uit eten ga.

en als ze mij vragen wil je liever s.x of iets anders?
antwoord: iets anders

geef mij maar een lekkere erotische massage ofzo, dat vind ik heerlijk. En ik zit al te denken om binnenkort kamasutra in huis te halen haha.
En op het gebied van s.x proberen is wat, doe eens gek. En plagen kan natuurlijk ook, hem opwinden en dan gaan slapen haha wedden dat je de volgende ochtend geweldige s.x hebt. haha helpt bij mij tenminste wel. En anders doe wel de "daad" maar laat hem tot het hoogtepunt komen en jij zelf niet, vind ik veel lekkerder en heb ik daarna nog meer zin!!!!

Acilon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:30

Arethe schreef:
Ben nar de dokter geweest en er is uitgekomen dat ik een depressie heb..

zie ook: viewtopic.php?f=136&t=598636

iets gelijkaardigs zoals ik dus (die depressie en geen zin in seks tot gevolg...)

hopelijk raak je er snel uit!

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:34

acilon ik vind het wel een heel goed verhaal van je om aan te tonen dat de oorzaak ook nog ergens anders kan liggen!
blij voor je dat het ondertussen beter gaat en inderdaad een grote last die van je schouders valt kan invloed hebben op veel dingen.
Ook als je er op voorhand niet echt notie van had dat dat kon gebeuren, dat het zoveel kon beinvloeden...
Dus zoals je zegt, eens kijken in een onverwachtse hoek waar het probleem kan zitten

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:58

Ik heb nog niet zolang een vriend en ben Niet aan de pil.
Maar wordt er ook gek van dat elke aanraking op seks duidt.
Ik wil het hem graag vertellen maarja, ik ken hem ook nog niet zo lang en wil hem dus ook weer niet teleurstellen.

Ik ben trouwens de hele tijd aan het overwegen om aan de pil te gaan, maar ik weet het nog niet.. Ik lees hier vanalles..

black_kelpie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:13

Ik denk dat ik dit topic eens bij mn vriend onder de neus druk.. Het verwoord op veel punten wat ik niet uit mn strot krijg