Maarja er kan nog van alles gebeuren, dus ik wacht het eerst nog maar even af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Met dat tussen de oren , daar kun je toch wat aan doen.
iCkee schreef:Ik ben nog maar 14 en heb nog maar 75 A.
flyfly schreef:Met dat tussen de oren , daar kun je toch wat aan doen.
Niemand is perfect. Iemand met wat jullie noemen de perfecte borsten heeft wel weer iets anders waar ze niet happy mee is.
Karin schreef:Ik ben toch echt niet eerst naar een psychiater geweest voordat ik mijn lichaam liet veranderen.
Ben daar naar mijn idee ook niet slechter van geworden.
noran_nd_me schreef:
Op je 14e vind ik dat wel vroeg om hierover te piekeren.
eerder in het topic staat ook dat je borsten zelf nog tot je 23e kunnen groeien!
Citaat:Lekker kort door de bocht vind ik dit soort opmerkingen.
Je gaat nu een ongeneeslijke ziekte vergelijken met iets wat tussen je oren zit. Denk je niet dat bijvoorbeeld Pasha blij is dat ze gezond is? Ik neem aan van wel. En als jij een operatie kan laten doen waarbij de kwaliteit van je leven sterk omhoog gaat, waarom niet?
machie schreef:nu ff serieus, Maar als alles netjes in verhouding is en je hebt een B/C denk ik.. waarom?
Maarja dat mag ik weer niet zeggen omdat ik wel tieten heb.....
noran_nd_me schreef:iCkee schreef:Ik ben nog maar 14 en heb nog maar 75 A.
En dan dacht ik dat ik al voorbarige conclusie trok omdat ik nog geen 18 ben (ben 17).
Op je 14e vind ik dat wel vroeg om hierover te piekeren.
eerder in het topic staat ook dat je borsten zelf nog tot je 23e kunnen groeien!
machie schreef:
nu ff serieus, van sommige mensen (Pasha bv) kan ik het goed voorstellen dat ze een vergroting hebben. Maar als alles netjes in verhouding is en je hebt een B/C denk ik.. waarom?
Maarja dat mag ik weer niet zeggen omdat ik wel tieten heb...
amberp schreef:Pasha, ik heb veel begrip voor jou situatie.
Zoals hier ook gezegd wordt zijn het vooral de mensen die gezegend zijn met een mooie cub, die zeggen dat je tevreden moet zijn.
Ik vind dat net zoiets als een slanke die egen een dikkere zegt dat ze niet moet zeuren en blij moet zijn hoe ze is, of dat ze gezond is. Sommige zullen die vergelijking misschien wel niet snappen maar in mijn ogen is dat wel zo.
Ik ben nu niet tevreden met mijn lijf. Als ik dik was zou ik gaan lijnen, daar is dus ( in de meeste gevallen!) wat aan te doen.
Grotere borsten krijg ik niet door te lijnen. Alleen door dikker te worden maar dat hoeft ook weer niet.
Dus ja, wat blijft er over.. juist de plastisch chirurg.
Vandaag over twee weken is het dan eindelijk zover.. Dan word ik geopereerd..
Begin nu toch stiekem wel bang te worden..
amberp schreef:
BrittKitt schreef:Nu nog even zenuwachtig maar als het achter de rug is zo trots als een pauw denk maar
chas schreef:amberp schreef:
VEEL SUC 6 HE MEID !!!! laat je het weten hoe of wat ??? mag per pb hoor ....enne bij wie ga je ???