Renske_ schreef:sanne222 schreef:Ik denk niet dat je daar zo makkelijk over kunt oordelen aangezien je zelf een normale maat borsten hebt. Ik heb het geld ervoor gespaard en vind het net zo normaal als iemand die een borstverkleining laat doen. Voor mij was het echt een afsluiting van een periode in mn leven en als ik mezelf nu in de spiegel zie zie ik een volwassen vrouw met borsten
ik heb toch echt een heel klein 75b'tje gehad hoor, en die vriendin met een a'tje is over alles heel open&eerlijk maar heeft geen klachten over haar borsten, ze passen gewoon bij haar!
zowel zij als ik hebben er altijd vrouwelijk genoeg uitgezien en nooit complexen gehad of gebrek aan aandacht of weet ik wat
nu ik meer weeg en een cupmaat groter heb hoor je me zeker ook niet klagen, maar ik zou het gewoon nooit doen, neem geen onnodige risico's met mn gezondheid
dat een ander dat wel doet is ieders eigen keus
maar zeggen dat je nu ná je borstvergroting een volwassen vrouw met borsten in de spiegel ziet, vind ik ook niet iets wat je zomaar kan zeggenalsof mn vriendin met een a cupje geen volwassen vrouw ziet als ze in de spiegel kijktdat hangt toch echt van meer dingen af dan alleen van je borsten hoor!
Ik begrijp wel wat Sanne bedoelt.
Ik had dat ook.
Soms kan een lichaam heel kinderlijk tonen,en dan maken die protheses je opeens een echte vrouw,en dan bedoel ik lichamelijk.
Toen ik twee maanden geleden in de spiegel keek zag ik alleen maar littekens,nu zie ik een mooie vrouw met borsten die de juiste keuze voor zichzelf gemaakt heeft.