Wie heeft hier siliconen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:14

Renske_ schreef:
sanne222 schreef:
Ik denk niet dat je daar zo makkelijk over kunt oordelen aangezien je zelf een normale maat borsten hebt. Ik heb het geld ervoor gespaard en vind het net zo normaal als iemand die een borstverkleining laat doen. Voor mij was het echt een afsluiting van een periode in mn leven en als ik mezelf nu in de spiegel zie zie ik een volwassen vrouw met borsten

ik heb toch echt een heel klein 75b'tje gehad hoor, en die vriendin met een a'tje is over alles heel open&eerlijk maar heeft geen klachten over haar borsten, ze passen gewoon bij haar!
zowel zij als ik hebben er altijd vrouwelijk genoeg uitgezien en nooit complexen gehad of gebrek aan aandacht of weet ik wat
nu ik meer weeg en een cupmaat groter heb hoor je me zeker ook niet klagen, maar ik zou het gewoon nooit doen, neem geen onnodige risico's met mn gezondheid
dat een ander dat wel doet is ieders eigen keus

maar zeggen dat je nu ná je borstvergroting een volwassen vrouw met borsten in de spiegel ziet, vind ik ook niet iets wat je zomaar kan zeggen
alsof mn vriendin met een a cupje geen volwassen vrouw ziet als ze in de spiegel kijkt dat hangt toch echt van meer dingen af dan alleen van je borsten hoor!

Ik begrijp wel wat Sanne bedoelt.
Ik had dat ook.
Soms kan een lichaam heel kinderlijk tonen,en dan maken die protheses je opeens een echte vrouw,en dan bedoel ik lichamelijk.
Toen ik twee maanden geleden in de spiegel keek zag ik alleen maar littekens,nu zie ik een mooie vrouw met borsten die de juiste keuze voor zichzelf gemaakt heeft.

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:17

heftig verhaal meetje!! mede hierdoor + de risico's die je bij iedere operatie hebt zorgen er voor dat ik op geen enkele manier in mn lichaam ga laten snijden zolang het niet medisch noodzakelijk is
geld zou voor mij niet uitmaken, zus kreeg siliconen van mn ouders en ik mocht ze ook, of een andere ingreep als ik zou willen
maar ik heb al lang lopen tobben met mn gezondheid, wil sowieso geen risico's nemen en dan dit soort horrorverhalen er nog bij

vind het heel goed dat je het hier neerzet!!

[edit] lees nu net je reactie op mij, ik blijf het raar vinden dat je door een borstvergroting ineens wel een vrouwelijk lichaam hebt
er veranderd immers niets aan je, op je borsten na
terwijl als een lichaam kinderlijk toont, je wel meer vrouwelijke vormen(heupen, kont, taille etc) mist
ik vind het prima als anderen het wel laten doen, en nog beter dat ze er tevreden mee zijn, maar voor mij hoeft het echt niet(en ben bovendien echt een watje als het om ziekenhuizen etc gaat )

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:25

@Meetje 22: Uit je ene post haalde ik echt het verhaal, ik heb het laten doen en het was het waard, maar als ik in je laatste post lees wat je hebt moeten doormaken...

Goed dat je het hier neerzet en je bent er eigenlijk nog redelijk goed vanaf gekomen. Je ziet soms vrouwen die gewoon verminkt zijn.

Net wat jij zegt, denk goed na!

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:25

Nou weet je, als je borsten hebt lijkt je taille slanker en je heupen breder.
Heb je geen borsten lijkt het al snel 1 recht geheel.
Ik zag ook pas toen ik mn borsten had wat een mooi lichaam ik eigenlijk had.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:28

Met die littekens stennisje denk ik wel dat ik bij de groep verminkt hoor.
Maar die littekens waren nodig om te redden wat er te redden viel.
Ik heb veel eelnde moeten meemaken en soms was het mensonwaardig maar ik had een doel en die heb ik nagestreefd.
Ik ben dus ondanks alles super blij met mijn boobs.
Misschien nog wel gelukkig als een ander waarbij het allemaal voor de wind is gegaan.

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:31

Meetje22 schreef:
Nou weet je, als je borsten hebt lijkt je taille slanker en je heupen breder.
Heb je geen borsten lijkt het al snel 1 recht geheel.
Ik zag ook pas toen ik mn borsten had wat een mooi lichaam ik eigenlijk had.

Mijn heupen zijn het breedste punt van m'n lichaam, ze steken gewoon uit. En het is geen vet, gewoon keihard bot.

Als ik een push-up BH draag, heb ik dat zandloper effect, anders meer een peervorm.

Meetje22 schreef:
Met die littekens stennisje denk ik wel dat ik bij de groep verminkt hoor.
Maar die littekens waren nodig om te redden wat er te redden viel.
Ik heb veel eelnde moeten meemaken en soms was het mensonwaardig maar ik had een doel en die heb ik nagestreefd.
Ik ben dus ondanks alles super blij met mijn boobs.
Misschien nog wel gelukkig als een ander waarbij het allemaal voor de wind is gegaan.

Met verminkt bedoel ik degenen die helemaal geen borsten meer hebben en alleen littekens en wildvleesgroei.
Hoewel ik me kan voorstellen dat je niet bepaald blij bent met je littekens en dan nog de schade van binnen.
Zijn je melkklieren onherstelbaar beschadigd?

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:37

Ja onherstelbaar,net als de rest.
Ik heb geen gevoel meer in mn tepels,zelfs m'n huid is gevoelloos.
Alles wat binnen zit is kapot.
En hoe goed mn laatste chirurg ook was,dit kon hij niet herstellen.
Mn computer is gecrashd dus ik heb helaas geen foto's meer van hoe het er allemaal uitzag.

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:39

Stel dat je wat je nu weet toen wist, had je het dan alsnog laten doen?
Want ondanks alle informatie die je hebt verzameld, ben je toch bij een wel heel makkelijke chirurg terecht gekomen.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:48

De chirurg die mij opereerde stond als goed aangeschreven( belgie)
Maar toen ik eenmaal aangaf dat het allemaal fout zat durfde meer vrouwen hun mond open te trekken.
Mijn beste vriendin heeft zich daar ook laten opereen doordat ik vertelde hoe goed die man wel niet moest zijn.
Helaas wist ik toen nog niet wat ik nu weet.
En ook zei heeft problemen.
Der ene borst hangt ongeveer 5 cm lager als de andere.
Ik voel me zo schuldig dat zij nu ook problemen heeft.
Okee,ik heb haar weliswaar niet geopereerd,dus op dat punt is het mijn schuld niet.
Maar als ik toendertijd niet zo vrolijk en enthousiast was geweest had zij nu niet door dezelfde molen hoeven gaan als ik.

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:52

Ik hoop toch dat die chirurg inmiddels zijn vak niet meer mag uit oefenen...

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 23:25

Stennisje schreef:

Helaas wel.......................

_Jessica

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:56

ik heb deze week bij bergmannkliniek gekeken en daar kun je het ook achteraf per maand betalen.

ik ben zelf niet van plan het te doen maar ik zit met gewichtsproblemen dus had even gekeken.
de site weet ik zo snel even niet
met google heb je t zo gevonden

Sannuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:28

Meetje22 schreef:
Stennisje schreef:

Helaas wel.......................

Zou graag willen weten welke chirurg dit dan geweest is? Ik ga namelijk 9 juni ook naar België . Mag ook per pb.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 13:50

Ik zie hier toch wel wat mensen die ontevreden zijn met hun borsten, hoewel ik denk dat bijna elke vrouw wel wat zou willen verbeteren

Ik heb zelf geen grote of kleine borsten, maar gewoon een B cup. Soms haat ik dat en zou ik ook wel een flinke voorgevel willen hebben, maar ik denk toch dat ik er zo'n operatie niet voor over zou hebben. Het lijkt me gewoon echt supereng, en ondanks dat het bij velen goed gaat, zie je dus ook mensen bij wie het helemaal verpest is...

Als ik dus zo'n bui heb, pluk ik gewoon mijn push-up beha uit de kast, trek hem aan onder het motto: Wat je niet hebt, kan ook niet gaan hangen En dan red ik het wel weer

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:43

Sannuh schreef:

Zou graag willen weten welke chirurg dit dan geweest is? Ik ga namelijk 9 juni ook naar België . Mag ook per pb.

Je hebt pb
[/quote]

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:55

Jeetje Meetje dat is echt een horrorverhaal...... Ben je bewust naar Belgie gegaan voor die pc? Ik ben namelijk in NL geopereerd door een zeer goed aangeschreven pc en tot nu toe gaat alles super
Ik hoop dat je niet vanwege de lagere prijzen naar Belgie bent gegaan, het risico van mrsa en de reistijden wegen echt niet op tegen dat kleine verschilletje in prijs.

Ben heel erg blij voor je dat alles nu mooi geworden is ondanks de litekens. Ik heb zelf een b-cup laten maken en heb vrijwel onzichtbare litekens. Ze zitten op de spier omdat ik door het paardrijden extreem ontwikkelde borstspieren heb
Ik kon na 4 weekjes al weer vollop paardrijden en sporten enzo.

En voor iedereen die er een vooroordeel over heeft: IK voel mezelf nu vrouwelijker want een volwassen vrouw heeft nu eenmaal borsten. Wat anderen denken maakt me niet uit want ik heb ze voormezelf

Wel kan ik het niet begrijpen als vrouwen een normale b-cup hebben en een operatie ondergaan omdat ze persee een d-cup willen hebben...dat vind ik het niet waard.
Maar dat is mijn mening he

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:59

Ik ben naar belgie gegaan om de korte wachttijden en de pc had veel ervaring en een goed cv (geloofde ik toen nog )
Het is daar idd goedkoper maar zoveel scheelt het niet.
Van de terugreis heb ik weinig gemerkt want ik sliep telkens,was nog half verdoofd.
Ik heb bij beide keren in belgie 6 weken lang niks kunnen doen en na mn operatie in nl was ik na 2 dagen weer zo fit als een hoentje.
Na 1.5 week kon ik alles weer.

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:27

bah wat een vreselijke verhalen...
en toch denk ik er nog steeds over na doe ik het wel of niet...

ik ben er nog niet over uit maar goed heb het geld ook nog langer niet dus...

sanne222

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:48

Meetje22 schreef:
Ik ben naar belgie gegaan om de korte wachttijden en de pc had veel ervaring en een goed cv (geloofde ik toen nog )
Het is daar idd goedkoper maar zoveel scheelt het niet.
Van de terugreis heb ik weinig gemerkt want ik sliep telkens,was nog half verdoofd.
Ik heb bij beide keren in belgie 6 weken lang niks kunnen doen en na mn operatie in nl was ik na 2 dagen weer zo fit als een hoentje.
Na 1.5 week kon ik alles weer.

Wat een vervelend verhaal zeg! Je was dus wel goed voorbereid en dan toch heb je de pech om zo'n prutser aan je lijf te laten werken... vind het echt heel erg voor je!
Ik hoefde in Nl maar 3weken te wachten en ben niet onder verdoving geweest, was 3400 euro kwijt dus extreem duur was het ook niet. www.parkkliniek.nl
Dit is echt een superkliniek en ik kan het iedereen dan ook aanraden om daar op consult te gaan.

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:09

Het is altijd gek dat de mensen die er geen last van hebben zich niet kunnen inleven... ik kon dat ook nooit en vond het allemaal maar onzin totdat ik door omstandigheden 8 kilo afviel en met mijn 1.83 van een c naar een a cup ging, nou niemand heeft mij in bikini gezien die tijd! Het is altijd moeilijk.. maar Meetje222 ik vind het wel heel goed van je dat je zo eerlijk bent, dit laat ook eens de andere kant van het verhaal zien.. ik heb overigens nu vrede met mijn eigen tietjes

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 23:33

Bij parkkliniek krijg je altijd een roos mee naar huis.
De roos staat symbool voor een nieuw begin,vind dat wel erg mooi.

sanne222

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:20

Meetje22 schreef:
Bij parkkliniek krijg je altijd een roos mee naar huis.
De roos staat symbool voor een nieuw begin,vind dat wel erg mooi.

De roos heb ik gedroogd en bewaard

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 19:02

die van mij zijn puur natuur. Helaas zijn er nogal jaloers achtige reacties geweest dat ze nep zijn en dat soort dingen. Je word er schuin door aangekeken omdat je zogenaamd een borstvergtoing genomen zou hebben.
Leg je uit dat het niet zo is en dat ik er ook niet altijd even gelukkig mee ben maar ja ze blijven toch doorgaan. Dat zijn mensen die zelf grote borsten zouden willen hebben dnek ik dan.
Maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zoveel geld voor een vergroting op welke plek dan ook in mijn lichaam uitgeven.
Ze nemen me maar zoals ik ben!

Mannelijke reacties zijn weer totaal anders, die kijken er na en houden de ogen en niet meer vanaf. Of als je in een strakker t-shirt loopt word er ineens gigantisch gefloten.
Zo liep ik pas met een stel vrienden door een straatje heen met veel terrasjes. Ineens zegt een vriend van me : Hey Cin, je hebt wel alle aandacht op je gericht.

Nou toen wist ik al hoelaat het was, en geloof me dat is echt niet leuk
misschien als je vrijgezel bent, maar als je hand in hand met je vriendje loopt is dat niet leuk, en al helemaal niet voor hem.

Siliconen borsten vind ik overigens ook niet echt mooi, je kan vaak zien dat het nep is door dat ze te veel omhoog staan b.v.

Nouja dat was mijn emning wel zo ongeveer

Anoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:32

kan me voorstellen dat je die aandacht niet leuk vind!! maar goed siliconen borsten zien er tegenwoordig lang niet meer zo nep uit hoor, ja tuurlijk heb je van die overdreven neppe maar vaak is dat ook als je van cup a naar cup d of groter gaat.... (niet negatief bedoeld naar diegene die dus zo vergroting hebben ondergaan)
maar als je gewoon een kleine vergroting neemt zie je vaak niet dat ze nep zijn en tegenwoordig zijn ze zoveel verder in de technologie met die dingen!!

_RoosJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:23

Ik hoef geen Siliconen!
Ben nu 12 jaar en heb al een 85 B!
Ik hoop dat ze niet veel groter worden de komende jaren!
ze doen ook nu al weer zeer! BLIJF NOU KLEIN!!