Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frouk schreef:ik ga 4 tot 5x per week naar de sport school, volg daar een aantal groeps lessen en daarnaast doe ik nog cardio en kracht training, dit zal in n geheel ongeveer komen op 14 uur in de week
verder wandel ik in het weekend regelmatig hele enden (denk aan 15 km op een dag)
En dan doe ik hier in huis het hele huishouden nog (stofzuigen, dwijlen schoonmaken, koken wassen strijken, grasmaaien) bij gebrek aan school![]()
Lijkt me wel genoeg
Fitmen schreef:Frouk schreef:ik ga 4 tot 5x per week naar de sport school, volg daar een aantal groeps lessen en daarnaast doe ik nog cardio en kracht training, dit zal in n geheel ongeveer komen op 14 uur in de week
verder wandel ik in het weekend regelmatig hele enden (denk aan 15 km op een dag)
En dan doe ik hier in huis het hele huishouden nog (stofzuigen, dwijlen schoonmaken, koken wassen strijken, grasmaaien) bij gebrek aan school![]()
Lijkt me wel genoeg
Pffff idd, dan zal je al wel aardig gespierd ook zijn lijkt me........
Fitmen schreef:Tis helaas wel zo dat overtollige huid niet kan worden weggetraind! Je huid krimt namelijk niet, helaas. Wel kan je vet vervangen door spieren, waardoor je er met hetzelfde volume er wel strakker uitziet!