Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowlover schreef:Ze zoeken daar de zwakke plek en hakken erop in, maar in feite is het gewoon machtsverhouding tonen. "ik ben sterker dan jij, jij doet toch niets terug" en "zolang ik pest word ik niet gepest", stoerdoenerij, populair worden over iemand anders z'n rug en dikke kinderen zijn het makkelijkst. Te misselijk voor woorden.
Citaat:Ik heb vaak gemerkt dat de ergste pesters vaak zelf één van de eigenschappen hebben waarmee ze gepest kunnen worden
Citaat:en inderdaad is het vaak zo dat de pester zelf bang is gepest te worden, een jongen die mij bedreigd heeft had een homo vader en een nogal dikke moeder(hij was zelf ook aardig rond) maar toch kreeg hij de klas achterhem
Welshcobfan schreef:Ellebelletje schreef:Bedankt voor de lieve reacties!!
Ik heb een ontzettend lieve vriend, maar toch merk ik dat hij niets voor mij kan doen, en dat ik het echt zelf op moet lossen.
Therapie?
Je wordt nooit gepest om je uiterlijk, om de manier hoe je omgaat met het gepest. Je gedrag is bepalend voor het al dan niet gepest worden.
Rowy schreef:Welshcobfan schreef:
Therapie?
Je wordt nooit gepest om je uiterlijk, om de manier hoe je omgaat met het gepest. Je gedrag is bepalend voor het al dan niet gepest worden.
Sorry, ik las dit, en ik schoot volJe bedoeld het waarschijnlijk niet zo, maar stel je ff voor, je leven is 1 grote HEL geweest waar je nog dagelijks onder lijd, en bijna aan onderdoor bent gegaan, iemand noemde het boek spijt, begrijp je dan hoe vreselijk het voelt als er dan mensen eigenlijk gewoon zeggen dat het je eigen stomme schuld is geweest?
joel schreef:jaa zware verhalen he, en elke keer als ik de reacties hiervan lees, dan maak ik mezelve wijs da tik het zo slecht nog niet had... maar toch... psichish kunnen ze je werkelijk kapot maken