sunshine bodylotion + slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:11

loulou schreef:
heb je die nivea ook in donkere en lichte versie?

In Oss bij de Kruidvat zag ik hem dacht ik gisteren er wel bij staan. Rechts langs de Dove Sunshine bodylotion.
De inhoud zelf ziet er trouwens vrij licht uit, bij beide merken merkte ik op.

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:49

heb vandaag de dove voor lichte huid gekocht, dus ga m morgen proberen

gollempje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:10

ik heb er hier één staan van dove wat een k*tspul! nooit meer! ik was echt net een dalmatier! en had m'n best gedaan, ga liever voor dat geld een keer zonnebanken!

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:29

Ik gebruik het nu een aantal daagjes en smeer 1x per dag. Verder had mijn lichaam al een ondergrondje van de zonnenbank maar mijn gezicht wou niet ech kleuren, nu na het smeren niet meer onder zonnenbank geweest en in 1x heb ik wel getint gezicht Iedereen zegt ooww wat ben je bruin hihi terwijl ik het daarvoor nooit hoorde..

Wel goed smeren overigens want het vlekt duidelijk snel!

_Sas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:36

Ik gebruik het al 2 weken ofzo en zie nog steeds geen resultaat terwijl ik in de zomer na een klein beetje zon al hartstikke bruin ben.. haha en dat kost niets

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:39

haha bij mij werkt ie wel ik heb zonneallergie dus dit is dus echt een mega uitvinding:D doe hem alleen niet in me gezicht:S
groetjes

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:49

loulou schreef:
heb je die nivea ook in donkere en lichte versie?

nee

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:20

Mijn vader heeft er eentje voor me meegebracht maar ik ben een beetje bang om het te proberen... Ben van mezelf zo wit dat het bijna doorschijnend is

Maar toch ben ik nieuwsgierig genoeg om het te gaan proberen. Van Dove vind ik de producten meestal wel heel goed (buiten de shampoo en inclusief de chocola )
Alleen heb ik écht geen tijd om elke dag te scrubben, bodylotion te smeren en dan nog eens bruinmaak-troep

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:08

Ik heb het ook gebruikt, en vond het niks! Na een keer was ik oranje met vlekken! Met moeite heb ik het weg gekregen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:22

Ik heb m'n eerste fles al bijna op. Het werkt hartstikke goed bij mij, geen vlekken (behalve als ik vlak na het insmeren m'n scheenbeschermers aandoe en dus ga zweten ). Dus ik ga morgen maar even een nieuwe halen

Ronja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:30

Volgens mij werkt het! Ik ben nog niet "bruin" maar wel... egaler, als je snapt wat ik bedoel. En heb nog maar 1 keer gesmeerd! Ben benieuwd hoe het morgen is... Geen vlekken trouwens!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:44

Ik wou vanmiddag nieuwe halen maar het is echt overal op, ben alle drogisten afgeweest. Toen heb ik de Nivea maar meegenomen dus die ga ik maar even proberen

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:59

Kipje schreef:
patos schreef:
Even een vraagje: zijn er onder jullie ook bokkers met een erg droge huid? Ik ben bang dat het een nogal lelijk effect zal geven, scrubben doe ik al regelmatig maar omdat net voor het opsmeren te doen lijkt me soiezo wel handig.

Jep, ik heb een extreem droge huid, ik zal jullie niet vervelen met de officiële naam

Mijn advies: NIET DOEN!!! Ik heb een keer van zulk soort spul geprobeerd en ik was meteen knaloranje Dit komt omdat er caroteen in zit en dat reageerde verkeerd met mijn huid haha. Was dus een paar weken lang in de oranje-sfeer

AI, nog meer bokkers met dit probleem? Wil het echt graag proberen voor op mijn benen.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 13:43

Ik heb ook altijd een droge huid, vooral mijn benen.
Heb gewoon eerst een half uurtje in bad zitten weken ( ), en gescrubt, en toen gewoon de bodylotion erop. Dit paar dagen herhaalt (niet elke dag bad en scrubben, gewoon alleen smeren), en kreeg een mooi bruin kleurtje.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:04

Ga ik het toch maar een keertje probren, denk alleen wel dat ik de variant neem voor de lichte huid.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 18:44

Hmmz denk dat ik t van de week ook eens ga inslaan vooor mijn bene!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:59

patos schreef:
Ga ik het toch maar een keertje probren, denk alleen wel dat ik de variant neem voor de lichte huid.

Slim idee! Het wordt gauw te donker en je kunt moeilijk zeggen dat je voor 1 dagje naar Australië bent geweest

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:23

Noui, heb het gekocht... ben benieuwd!

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:37

ik ben van mezelf niet echt licht ofzo, maar wil wel es die dinges uitproberen, maar als ik die voor de lichte huid neem, word ik er dan niet bleker van?
haha
misschien domme vraag, maar kan dat dan??

jootje1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:47

ff vraagje misschien dom hoor van mij, maar hoe doen jullie dat met je rug, dan heb je ineens zon lijn op je zij schouders en nek en onderrug, want ik kan zelf echt niet bij mijn onderrug

weet er iemand iets hierop?

ik heb het net gekocht maar durf het nu niet te proberen dadelijk heb iik alles bruin maar een witte rug :S

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:39

ja jootje dat probleem heb ik ook!!

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:39

jootje1 schreef:
ff vraagje misschien dom hoor van mij, maar hoe doen jullie dat met je rug, dan heb je ineens zon lijn op je zij schouders en nek en onderrug, want ik kan zelf echt niet bij mijn onderrug

weet er iemand iets hierop?

ik heb het net gekocht maar durf het nu niet te proberen dadelijk heb iik alles bruin maar een witte rug :S

Dat wilde ik dus ook gaan vragen

dus wacht wel op een antwoord en tot die tijd ga ik gewoon me benen smeren want tegen de tijd dat die bruin zijn ben ik wel een eeuw verder

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:13

Uhm, hoe doe ik mijn rug? Ik kan er wel bij, doe via mijn heupen de onderkant en via m'n schouders de bovenkant van m'n rug en dat sluit net aan elkaar aan

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:28

Oooow dit is echt de uitkomst als het zou werken. ik durf 's zomers echt nooit in een rokje door m'n melkfleswittebenen ..en ik verbrand dus écht alleen maar.. héél irritant.. dus ik ga deze ook eens proberen.

wat raden jullie aan, dove of nivea? ik lees zoveel verschillende verhalen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:30

Mazzel-meid schreef:
Oooow dit is echt de uitkomst als het zou werken. ik durf 's zomers echt nooit in een rokje door m'n melkfleswittebenen ..en ik verbrand dus écht alleen maar.. héél irritant.. dus ik ga deze ook eens proberen.

wat raden jullie aan, dove of nivea? ik lees zoveel verschillende verhalen

Idd vraag ik mji ook af dus.