Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_monty schreef:ik heb alleen in mijn oren..![]()
maar wel 6 jaja..
ik heb:
onder 2 gaatjes in elk oor
1 tragus-piercing..
en jaa.. hier ben ik wel heel trots op (toch wel dapper van mezelf)![]()
gister heeft angela (magic_lover) boven in mijn oor 1 geprikt..we waren in een gekke bui en ik mogt er niet meer gaatjes bij van men moeder..
dus gingen we maar zelf 1 zetten.. ik heb er tot nu toe geen last van gehad.. het is alleen een beetje gevoelig als ik eraan kom..
het prikken viel wel mee alleen toen dat stomme knopje erin meost dee het toch wel even pijnje hoorde echt zo... pok!
miss_monty schreef:ik heb alleen in mijn oren..![]()
maar wel 6 jaja..
ik heb:
onder 2 gaatjes in elk oor
1 tragus-piercing..
en jaa.. hier ben ik wel heel trots op (toch wel dapper van mezelf)![]()
gister heeft angela (magic_lover) boven in mijn oor 1 geprikt..we waren in een gekke bui en ik mogt er niet meer gaatjes bij van men moeder..
dus gingen we maar zelf 1 zetten.. ik heb er tot nu toe geen last van gehad.. het is alleen een beetje gevoelig als ik eraan kom..
het prikken viel wel mee alleen toen dat stomme knopje erin meost dee het toch wel even pijnje hoorde echt zo... pok!
magic_lover schreef:haha was iid wel heel knap van je
dat was dus wel lollig.. maar goed hope dat het goed gaat en niet gaat ontsteken
LoutjeLouLou schreef:Maar ik wil ook wel een tongpiercing (ik ben alleen te bang voor de pijn) en moet je daarvoor echt 16 zijn? En is het echt schadelijk voor je tanden, want als het midden in je tong zit raakt het je tanden toch niet...
Help!