[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:44

hopen dat mn ouders er in trappen Haha! dat ik oud en wijs ben Haha!

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:04

Hoe doen ze er eigenlijk een tongpiercing in?
Wil er graag 1 maar nog niet echt duidelijkheid gekregen of ikhem wel of niet mag.,
en ohja zijn ze duur?

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:10

ze doen je tongpiercing gewoon erin met een holle naald en dan gaat ook die piercing erdoor ( bij mij teminste Lachen ) en dan is de naald er dus door heen en de piercing zit er ook meteen in dan hoeven ze ook niet zo te pielen en dan draaien ze het bolletje erop Tong uitsteken

niet echt duidelijk maar oke Tong uitsteken

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:30

Mijn ouders vonden het ook niet zo oke Tong uitsteken..Maar heb het gewoon lekker gedaan belde toen in de auto op toen ik hem al had 'he pa heb een tongpiercing Tong uitsteken' leuk was anders maarja als ik er maar happy mee ben Knipoog

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:47

Ik heb er 2 boven in me oor. Die heb ik ook laten piercen omdat er dan minder kans is op ontstekingen. Mijn eerste heb ik laten zetten roen ik 9 was ( Jeej dat dat toen mocht van me moeder Tong uitsteken ) En die andere heb ik nu een half jaartje

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:04

ik had laatst een soort bolletje aan mijn piercing (navel) met vocht in... mooi in geprikt.. en héél goed ontsmet.. lijkt nu geneze te zijn gelukkig!
heeft iemand van jullie dit ook al gehad?

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:48

Nu er toch een piercing topic is zal ik maar eens wat tongpiercings van me laten zien Tong uitsteken

hier had ik me tongpiercing net... Scheve mond
Afbeelding
en nog wat piercings van mij ( allemaal glow in de dark of hoe je het ook mag schrijven Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en deze heb ik ooit eens van me moeder gehad echt een vreselijk ding want hij zit echt sh*t Verward
Afbeelding

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 23:52

haha! die laatste!
die zou namelijk bedoeld zijn voor euh...nou ja je weet wel! Tong uitstekenpijpen Schijnheilig

ik heb me ook laten wijsmaken door de piercer bij ons dat tongpiercings eigelijk erotische piercings zijn en je ze daarom niet onder je 16 mag hebben....

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:00

hahaha idd die laatste ik d8 ook Mam ? Tong uitsteken wat is dit
Laatst bijgewerkt door Tienn op 09-10-04 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:02

hahah Tong uitsteken leuke moeder heb je joh Haha!

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 10:25

TiNa_JoinTy schreef:
[image]
en deze heb ik ooit eens van me moeder gehad echt een vreselijk ding want hij zit echt sh*t Verward
[image]

hahahahahahh OMG!

Kietelt dat niet onwijs Haha! ?

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:03

dat ding is vreselijk Scheve mond ik kan niet eens wat doorslikken laat staan eten dat blijft allemaal hangen.. en zoiezo zit het heel oliebol in je gehemelte...
me moeder heeft eens een leuk idee hee shiit Tong uitsteken
maar ik vind t zo L*llig als ik m nooit in doe weetje wel dus thuis deoe ik m afentoe eens in voor me moeder *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:36

Hoe duur is een tongpiercing eigenlijks???
Ik word over 2 weken 18 en wil hem eigenlijks voor mn verjaardag laten zetten Lachen

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:41

Verschilt nog al ik heb er volgens mij 40 euro ofzo voor betaald

miss_monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:02

ik heb alleen in mijn oren.. Tong uitsteken
maar wel 6 jaja..
ik heb:
onder 2 gaatjes in elk oor
1 tragus-piercing..
en jaa.. hier ben ik wel heel trots op (toch wel dapper van mezelf) Schijnheilig
gister heeft angela (magic_lover) boven in mijn oor 1 geprikt.. Tong uitsteken we waren in een gekke bui en ik mogt er niet meer gaatjes bij van men moeder.. Verdrietig dus gingen we maar zelf 1 zetten.. ik heb er tot nu toe geen last van gehad.. het is alleen een beetje gevoelig als ik eraan kom..
het prikken viel wel mee alleen toen dat stomme knopje erin meost dee het toch wel even pijn Tong uitsteken je hoorde echt zo... pok!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:05

miss_monty schreef:
maar wel 6 jaja..
ik heb:
1 tragus-piercing..
en jaa.. hier ben ik wel heel trots op (toch wel dapper van mezelf) Schijnheilig
gister heeft angela (magic_lover) boven in mijn oor 1 geprikt.. Tong uitsteken we waren in een gekke bui en ik mogt er niet meer gaatjes bij van men moeder.. Verdrietig dus gingen we maar zelf 1 zetten.. ik heb er tot nu toe geen last van gehad.. het is alleen een beetje gevoelig als ik eraan kom..
het prikken viel wel mee alleen toen dat stomme knopje erin meost dee het toch wel even pijn Tong uitsteken je hoorde echt zo... pok!

haha was iid wel heel knap van je Knipoog
dat was dus wel lollig.. maar goed hope dat het goed gaat en niet gaat ontsteken Knipoog

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:14

Anna-Jelly schreef:
Hoe duur is een tongpiercing eigenlijks???
Ik word over 2 weken 18 en wil hem eigenlijks voor mn verjaardag laten zetten Lachen

ik heb 50 euro betaald...

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:33

miss_monty schreef:
maar wel 6 jaja..
ik heb:
1 tragus-piercing..

Wow! haha dan moetr je zeker in een gekke bui zijn ja Haha!
Ik hoop ook maar voor je dat het niet gaat ontsteken...

miss_monty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:33

magic_lover schreef:
haha was iid wel heel knap van je Knipoog
dat was dus wel lollig.. maar goed hope dat het goed gaat en niet gaat ontsteken Knipoog

haha idd! maar als het wel gaat ontsteken is het jou skuld angela!! Knipoog

iemand had het ook over die mensen die er elk jaar een ring bij kregen om hun nek.. dat zijn de langnekken in thailand Tong uitsteken niet in china duss..Tong uitsteken
dat ze die voeten afbinden is wel in chinaa Cool

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:50

kheb een navelpiercing.. lekker orgineel Haha!
maar de volgende word in m'n tong!!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:12

Voor mijn tongpiercing heb ik ook 50 euro betaald
Als je nog een zeer goed plaatsje moet hebben Anna-Jelly dan weet ik er wel een

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 15:09

Maar ik wil ook wel een tongpiercing (ik ben alleen te bang voor de pijn) en moet je daarvoor echt 16 zijn? En is het echt schadelijk voor je tanden, want als het midden in je tong zit raakt het je tanden toch niet...
Help! Haha!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:05

Ja dat dacht ik dus ook LoutjeLouLou. Ze komen ook alleen tegen je tanden als je er mee speelt.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:02

Doet absoluut niet pijn, ze zeggen dat je een week vloeibaar moet eten maar ik heb um vrijdagavond laten zetten en zaterdag zat ik in de mac aan de patat, het eet wel een beetje poedersuiker trouwens hahahaha
Het is niet schadelijk voor de tanden tenzij je er zelf verkeerd mee omgaat natuurlijk

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 18:42

LoutjeLouLou schreef:
Maar ik wil ook wel een tongpiercing (ik ben alleen te bang voor de pijn) en moet je daarvoor echt 16 zijn? En is het echt schadelijk voor je tanden, want als het midden in je tong zit raakt het je tanden toch niet...
Help! Haha!

ik ben ook geen 16 en ik heb toch zeker wel al meer dan een half jaar me tongpiercing

het is niet echt schadelijk voor je tanden hoor.. hij komt nooit tegen je tanden aan ( tenzij je dat zelf doet natuurlijk )