Dus dat het nu erger voelt lijkt me logisch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zebrastreep schreef:Als ik het opzoek heb ik wel elke klacht van stress, dat is natuurlijk niet ineens zomaar weg na het maanden te hebben gehad.
Ik sta nog aan het begin van een medicatietraject en het bedrijfsmaatschappelijk werk moet nog beginnen.
Celebi schreef:Nouja dat is dus het punt. Als je neurodivergent bent en je al je hele leven 'normaal' probeert mee te doen ben je dus je hele leven al in een patroon van overbelasting. Het is in ieder geval best intens hoe ik uitviel en als ik terugdenk aan de signalen daarvan had ik die al van kinds af aan (ziek worden voor vakanties en activiteiten uit spanning, heel vaak ziek zijn omdat ik alle virusjes oppikte, opkijken tegen sociale dingen of reizen/onderweg zijn). Dus ja het is wel jarenlange overbelasting geweest in mijn geval.
maar dan is het wel natuurlijk met opbouw van werk dus niet meer alleen maar het ellendig voelen en thuiszitten. veneri schreef:Dus dit is echt een herkenbare uiting van stress? Jeetje.....
Ik heb er ook last van terwijl ik (bij mijn weten) niks te stressen heb. Hoe gaan jullie hiermee om?
Is dit echt een signaal van je lichaam dat je nog minder moet doen?ik kan niet nog minder doen dan ik nu al doe (ja 24/7 in mn bed liggen zonder tv/telefoon etc) de enige stressfactor die ik zou kunnen hebben, is dat ik nu net zo'n 3 weken ziek thuis ben en de BA vind dat ik over 2 weken weer rustig kan gaan opbouwen met werk. Maar ik zie dat niet echt als stress, want ik wil graag weer aan het werk.
Kan het werk niet echt loslaten en het gaf afleiding.
En terwijl ik dit typ, besef ik dat juist het wegvallen van die afleiding misschien wel de "stressfactor" is.....
Jeetje....en wat moet je dan. Kop in het zand en weer gaan werken,omdat ik dan mn afleiding heb? Volgens de BA is het juist goed om weer wat te gaan doem na een periode van rust, maar BA weet dan weer niet van deze klachten.dat had ik hier helemaal niet aan gelinkt en heb ik niet bij stil gestaan.
Is dit iets wat ik aan de BA moet doorgeven?of moet ik het sowieso gaan proberen om weer uren te gaan opbouwen?