Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imre schreef:Nee, maar daar is hij te eigenwijs voor.
Petpa schreef:De thuiszorg denkt... Dikke prima. We declareren gewoon door en hebben een half uurtje vrij.
Onali schreef:Petpa schreef:De thuiszorg denkt... Dikke prima. We declareren gewoon door en hebben een half uurtje vrij.
Prima dat jij blijkbaar een negatieve ervaring hebt met thuiszorg. Ik ken mijn collega's echter als hardwerkende mensen die hele schrijnende situaties tegenkomen en geen oplossing kunnen bieden.
Ik zou het dan ook waarderen als je zulke degenererende opmerkingen voortaan achterwege laat.
xLoki schreef:Er was eerder eens een gesprek geweest met Veilig Thuis toch?
Je zou kunnen overwegen opnieuw te bellen naar Veilig Thuis en de laatste update (partner zelf ook ziek, opname, etc.) laten toevoegen aan het dossier. Het klinkt echt ontzettend als ontspoorde mantelzorg, en als de thuiszorg/casemanager/etc. de zorg niet veilig/adequaat kunnen vormgeven, is de volgende stap Veilig Thuis laten meedenken over wat dan wel mogelijk is. Dan sta je er hopelijk ook wat minder alleen in TS.
Onali schreef:Dat zeg ik, jouw ene ervaring tegenover mijn 20 jaar ervaring. Dag in dag uit cliënten en contact met mantelzorgers.
Imre schreef:Update: partner heeft de thuiszorg weer afgezegd. Het is fijn dat ze konden helpen in de noodsituatie, maar kan hij het zelf wel weer.
Petpa schreef:Onali schreef:Mijn ruim 20 jaar ervaring zeggen dit
Mijn ervaring met thuiszorg is anders.
Imre schreef:Update: partner heeft de thuiszorg weer afgezegd. Het is fijn dat ze konden helpen in de noodsituatie, maar kan hij het zelf wel weer.