Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Googlen is echt het stomste dat je in medische gevallen kan doen, en daarmee help je DideH ook absoluut niet. Dus kunnen we dat hier laten of in elk geval voor jezelf houden? Het is zo al ingewikkeld genoeg en DideH en het ziekenhuis doen alles wat ze op dit moment kunnen en moeten doen. Laten we alsjeblieft de Google er buiten houden.
germie schreef:Ik wil je niet bang maken, maar beter te vaak bellen dan te weinig. Ik weet van iemand die door een simpele hallus valgus operatie z'n grote teen is kwijtgeraakt omdat er steeds gezegd werd bij de infectie 'valt wel mee'. Totdat de teen dus dood ging. Hier wil je immers straks weer alles kunnen, dus dan maar wat vaker bellen en voor je gevoel zeuren.
DideH schreef:Bedrijfsarts belde gelukkig rond kwart voor 9 al. Hebben het er net even afgehaald. Qua blauw/paars zelfde beeld. Stukje pees zat ook vastgeplakt in het verband![]()
Toch maar even gebeld. Ze wilden me toch wel even zien. Half 12 afspraak. Dan is de wondverpleegkundige er ook en loopt er indien nodig ook een arts rond.
DideH schreef:Er is wel iets aan het rommelen. Hartslag blijft hoog. Net nog een keer temperatuur gemeten en die is nu 37,7. Wel blij dat ze het even checken. Al is het maar om met een gerust hart het weekend in te kunnen.
Zijn allemaal wel een beetje dezelfde symptomen als waarmee het de eerste keer mis ging. Voelt je door die hoge hartslag zo opgejaagd, naar gevoel
Lalidan schreef:Thuis encyclopedie werd geschreven en beoordeeld door artsen op betrouwbaarheid. Dr Google haalt alles overal weg, ongeacht wie het geschreven heeft en of het waar is. Dat is echt niet vergelijkbaar.
Er is misschien wel een man overboord als je iemand onnodig ongerust maakt. Het is overbodig, het is zinloos (ze krijgt immers adequate medische hulp), maar je kan iemand wel onnodig ongerust maken. En dat is net zo slecht voor de genezing. Dus laat het gewoon of hou het voor jezelf.
Hoe is het vanochtend Dide?
juval schreef:oke, en hoe voel je je nu? gerustgesteld hoop ik.
Is er nog iets over de verhoogde hartslag gezegd?
veel sterkte nogmaals!!