Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ruikt die Australian erg sterk? Fiks geparfumeerd?
Ik zoek nog wel fijne voor m’n lichaam maar heb wel enigzins gevoelige huid ( licht, sproetjes, maar wordt wel bruin)
Muze schreef:Ruikt die Australian erg sterk? Fiks geparfumeerd?
Ik zoek nog wel fijne voor m’n lichaam maar heb wel enigzins gevoelige huid ( licht, sproetjes, maar wordt wel bruin)
Qimm schreef:
Nessie schreef:Ik vind de geur van Australian Gold erg lekker, het ruikt naar vakantie door de associatie met het insmeren. Ik heb zowel de sprays als lotions. Enige is dat de dop van de spray gevoeliger is op kapot gaan bij het vervoeren ervan (als bij het meenemen in de ruimbagage waarmee ze wat hard omgaan).
Hutcherson schreef:Qimm schreef:
Dit is exact hoe het is. Door zonnebrandcreme wordt huidkanker door UV straling vd zon vermeden. Echter is er dus nog geen 100% bewijs dat de chemicals in zonnebrandcreme als oorzaak kunnen worden aangewezen voor bv nierkanker etc. Gewoon eigenlijk puur omdat die chemicals in je bloed komen en daar hun eigen ding gaan doen. Bovendien krijgen we veel meer rommep binnen dan zuiver zonnebrandchemicals. Ga dan maar eens bewijzen waar de tumor door is ontstaan. Dit soort dingen vind ik altijd echt een beperking van de wetenschap en vooral ook hoe we daarmee omgaan. Er wordt dus gezegd: ja die chemicals wordt opgenomen in bloed en zou kanker kunnen veroorzaken, maar omdat je dat nooit kunt bewijzen zal geen enkele arts je ooit afraden zonnebrandcreme te gebruiken. Terwijl het best logisch is dat dat niet zo wenselijk is om die chemicals in je lijf te hebben toch?
Anyhoe.. Ik heb mn zonnebrand zonder rommel binnen.
Sky_As schreef:Ik heb deze
https://buildinghealthybodies.shop/prod ... nedagcreme
Wat je niet op kunt eten, moet je ook niet op je huid willen smeren.....
Sky_As schreef:Daar waar jij op doelt moet je waarschijnlijk ook niet willen eten als je gezondheid je lief is....
Maar kan het ook anders stellen... Als koraalriffen er dood aan gaan niet je het niet op je willen smeren.
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar dit is hoe ik er in sta.
Ik ben ook team zon opbouwen in het voorjaar. Dus wellicht kijk ik net wat anders tegen dit soort dingen aan dan de meeste:)
Sky_As schreef:Daar waar jij op doelt moet je waarschijnlijk ook niet willen eten als je gezondheid je lief is....
Maar kan het ook anders stellen... Als koraalriffen er dood aan gaan niet je het niet op je willen smeren.
Ik ben ook team zon opbouwen in het voorjaar.Dus wellicht kijk ik net wat anders tegen dit soort dingen aan dan de meeste:)
Ik ben ook team zon opbouwen in het voorjaar. Dus wellicht kijk ik net wat anders tegen dit soort dingen aan dan de meeste:)
Tazzey schreef:Ik smeer al spf vanaf mijn tienerjaren, ook in de winter. Ik ben half 40 en heb nog nooit een vitamine d tekort gehad noch heb ik supplementen geslikt.
Maar blijf vooral excuses verzinnen. Ik ben toch steeds weer verbaasd wat men voor onzin weet te vinden om de wetenschap te ontkennen. Maar wel piepen als je ziek wordt.