germie schreef:Het is juist enorm meelevend.
Het is totaal overbodig en heeft niets met meeleven te maken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
friezenfan2 schreef:Maar elke gebruiker hier op bokt weet dat je op Germie's berichten niet moet in gaan. Temmen en dan niet op reageren in het topic.
Nu nog even een reactie op ts.
Als het personeel in het ziekenhuis je vraag of ze iets voor jouw kunnen betekenen dan zou ik misschien de volgende keer ja zeggen. Een kort gesprekje met een kop thee zou voor jouw al wat verluchting kunnen brengen en dat lijkt me de moeite. Het is allemaal best veel denk ik. En zelfs al je al ergens bij een therapeut loopt waar je kan praten over dit alles zou misschien het personeel van het ziekenhuis juist omdat hun de situatie kennen je meer gerust kunnen stellen. Sterkte.
rien10 schreef:friezenfan2 schreef:Maar elke gebruiker hier op bokt weet dat je op Germie's berichten niet moet in gaan. Temmen en dan niet op reageren in het topic.
Nu nog even een reactie op ts.
Als het personeel in het ziekenhuis je vraag of ze iets voor jouw kunnen betekenen dan zou ik misschien de volgende keer ja zeggen. Een kort gesprekje met een kop thee zou voor jouw al wat verluchting kunnen brengen en dat lijkt me de moeite. Het is allemaal best veel denk ik. En zelfs al je al ergens bij een therapeut loopt waar je kan praten over dit alles zou misschien het personeel van het ziekenhuis juist omdat hun de situatie kennen je meer gerust kunnen stellen. Sterkte.
Stille meelezer: Zeker waar. Zorg goed voor jezelf. En als anderen een stukje zorg kunnen geven is dat fijn.
Yavanna schreef:Dames, als jullie nu eens allemaal stoppen om op Germie in te hakken, ik word daar wel een beetje moe van. Als jullie haar zo haten, zet er dan een foei op, dan zie je de berichten niet meer. Jullie blijven er op door gaan zo, niet zij.
En nu gewoon weer ontopic.