Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heidy_wilco schreef:Dat zou fijn zijn... Ik wil graag een bovenooglidcorrectie, maar de prijs (en ook de tijd die ik vrij moet nemen) is voor mij wel iets dat het wat tegenhoudt. Mijn oogleden hangen deels over mijn pupil, ik heb inderdaad vaak een zeurderige hoofdpijn (waarvan ik bang ben dat het op mijn haar gegooid kan worden), en zie vaak wazig, vooral als ik moe ben en alles nog meer gaat hangen. Toch maar eens een poging wagen.
Padoertje schreef:heidy_wilco schreef:Dat zou fijn zijn... Ik wil graag een bovenooglidcorrectie, maar de prijs (en ook de tijd die ik vrij moet nemen) is voor mij wel iets dat het wat tegenhoudt. Mijn oogleden hangen deels over mijn pupil, ik heb inderdaad vaak een zeurderige hoofdpijn (waarvan ik bang ben dat het op mijn haar gegooid kan worden), en zie vaak wazig, vooral als ik moe ben en alles nog meer gaat hangen. Toch maar eens een poging wagen.
Je kunt altijd een intakegesprek doen bij een kliniek. Dan weet je vrij snel of je voor vergoeding in aanmerking komt. Ik had ook altijd hoofdpijn, zat te knijpen met mijn ogen, had weinig zicht aan de zijkanten met vervolgens oog migraine als gevolg.
Ik kon gelukkig vanuit huis werken, en ben uiteindelijk 8 dagen thuis geweest. Autorijden met hechtingen wordt ook niet echt aangeraden natuurlijk
Padoertje schreef:Ja, ik ben eerst naar de HA geweest en die heeft gewoon een verwijzing gemaakt.
@Earth, check even je verzekeraar. Want het kan zomaar zijn dat je niet verzekerd bent als er nu wat gebeurd. Ik mocht destijds echt niet autorijden.
heidy_wilco schreef:germie schreef:
Ik heb hier nooit advies gegeven over zwemmen, kwestie van goed lezen. Ik heb gezegd dat ik die 2 dagen lang vind, is geen advies. Ik was er van uit gegaan, en ga er van uit dat je hechtingen 24 uur droog moet houden, niet langer, omdat mij dat geadviseerd is in een iets andere situatie. Niets gelogen, niets zelf verzonnen, gewoon de waarheid en mijn ervaring en hoe ik er in sta. Niet raar, geen advies, mijn mening, meer niet.
Ik lieg niet, scheld niet, en ben super aardig, en de exacte details zijn nooit online gedeeld, dus zelf wat er bij verzinnen is eenvoudig kennelijk voor outsiders die er niet bij waren.
En je reageert hier alleen om mij te kakken te zetten. Maar als er iemand offtopic reageert ben jij het, ik heb EN gevraagd ontopic te blijven en heb heroduid genoemd bij blauwe plekken ( niet op wonden of in ogen, wel een tip. Iets wat het zwemmen nooit was, en zelfs niet zo opgevat kon worden.).
Dus hou er gewoon over op en blijf ontopic. Dan hoef ik me ook niet meer te verdedigen en recht te praten wat door een ander onterecht krom gesproken wordt.
Kunnen jullie beiden alsjeblieft ophouden met het verzieken van dit topic, wat niet eens om jullie gaat? Ontzettend kinderachtig gedrag, en ook erg egoïstisch naar de mensen toe die wél geïnteresseerd zijn in het onderwerp van dit topic.