Wie volgt er nog meer tennis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Re: Wie volgt er nog meer tennis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-25 20:31

Yesss, wat was het top. Ik had wel gehoopt dat Carlos zijn spel nog wat kon verbeteren maar helaas was Jannik echt oppermachtig.

Leuk om Krajicek ook op de tribune te zien.

En wat is dit toch een geweldig mooie trofee <3

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 20:35

}:0 die interviews.
Kom mss klagerig over maar kunnen we het gewoon over Wimbledon hebben ipv over de andere titels??
Mooi dat hij de king of spain nog even bedankt! Netjes :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-25 20:41

Fijn om Jannik ontspannen te zien, dan is hij veel leuker om naar te kijken als wanneer je naar de automatische piloot kijkt. Dan dreunt ie maar verplicht wat dingen op. Nu maakt ie tenminste grapjes haha.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 20:42

Ooh wat een mooie speech!
Mooie woorden voor Carlos, over hoe om te gaan met winnen en verliezen, blij te zijn met je gezondheid en je familie en je team, toppertje is het <3 .
Die eerste win daar is toch het allermooist!!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 12:59

Nou de US open is begonnen en meteen weer op een wonderlijke manier.

Medvedev speelt tegen Bonzi, een Fransman. Op matchpoint voor Bonzi loopt er ineens een fotograaf over de baan. Meddie gaat daarop helemaal los tegen de umpire, echt weer op zijn manier en hitst daarbij het publiek op. Waarna Bonzi uiteraard veel fouten maakt, want het duurde bijna 10 minuten voordat het publiek weer stil was. Ook blijven ze schreeuwen tijdens de service van Bonzi.
Echt wat een WAL-GE-LIJK publiek zeg. :n
Bonzi is daarna helemaal van de leg en verliest de 3e set, en daarna de 4e zelfs met 6-0. Maar gelukkig herpakt hij zich en wint hij de partij alsnog. Terecht. Ik hoop dat hij hier vooral mentaal van kan herstellen.

Tallon heeft er ook een potje van gemaakt blijkbaar. Hij verloor compleet zijn drive in de laatste set en sloot af met 3 dubbele fouten. Mentaal zit het daar denk ik ook niet helemaal lekker :=\

Oh en Jesper de Jong heeft het ook heel spannend gemaakt met een 5-setter maar trok helaas net aan het kortste eind.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 17:33

Ik heb geen wedstrijden gezien, helaas... Toch geen puf om 's nachts te gaan kijken en vandaag had ik andere dingen op de planning staan, waardoor ik ook niet terug kon kijken. De wedstrijd van Meddie dus ook niet gezien. Wel een foto dat hij zijn racket (weer eens) aan gort sloeg na verlies van de wedstrijd. Ik ben blij dat Bonzi door is.
Jammer van Tallon, maar die zat echt in een dikke flow naar beneden. Hopen dat Botic het vandaag beter doet!