Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:xCladiaaL hoe is het met de bult in je lies?
Wat heb je snel de uitslag van de NIPT. Super fijn!
Carika we hebben weinig om te kiezen. Ga er zondag even goed voor zitten.
Isabel wat een wachtlijst
Daenerys, Wpaard en Dalena welkom! Gefeliciteerd!
Kiimm_ heb je 13 weken echo, geslachtsecho en fotoshoot allemaal op één dag?
Weet je al hoe je de aankondiging gaat doen?
Wij hebben wat ideeën maar voelt nog niet perfect.
_Liv ook een goede NIPT!en 13 weken echo, top!
Ik heb de 12 weken mijlpaal aan kunnen tikken.
Vandaag voor oa NIPT geprikt. Bloedprikken gaat bij mij nooit soepel. Als ze al een plek hebben gevonden dan stroomt het maar even en niet door. 7 buisjes duurde dus een hele tijd en toen werd ik duizelig, zweten, sterren zien.Maar het is gelukt! Vind de uitslag wel heel spannend.
Maandag bij een opvang kijken en de 13 weken echo.
Heb wat zwangerschapsbroeken besteld. Voor wie ze ook al heeft; welke merken vinden jullie fijn?
Mandyy schreef:Ik ben benieuwd naar de foto!
Ik ben al een paar uur op stal omdat ik bericht kreeg dat pony koliekerig is.
Zo thuis eten en dan vanavond weer terug.
dalena schreef:Annefleur200 schreef:Met de pillen gaat het een stuk beter! In de ochtend nog wel misselijk maar dat is redelijk snel voorbij gelukkig. Hele opluchting.
De 13e hebben wij de 13 weken echo.
Wat voor pillen heb jij?
Ik heb emesafene gekregen uit voorzorg (emetofobie)
Mandyy schreef:Opvang is hier toch echt wel een serieus probleem. Ze kunnen allemaal niet aangeven wanneer ze plek hebben of het zal pas over 1-2 jaar zijn.
We zijn nu maar voor een gastouder aan het kijken (eventueel ter overbrugging tot kdv). Hopelijk lukt dat.
Volgende week komt er iemand van een gastouderbureau hier thuis langs, ben benieuwd.
Mandyy schreef:Opvang is hier toch echt wel een serieus probleem. Ze kunnen allemaal niet aangeven wanneer ze plek hebben of het zal pas over 1-2 jaar zijn.
We zijn nu maar voor een gastouder aan het kijken (eventueel ter overbrugging tot kdv). Hopelijk lukt dat.
Volgende week komt er iemand van een gastouderbureau hier thuis langs, ben benieuwd.
Mandyy schreef:Isabel goed nieuws!
Een whatsapp groepje lijkt me leuk.
Fiero6 ook al goed nieuws. Super fijn!
Ik heb vandaag wat zwangerschapsbroeken binnen. Ik vind het zo moeilijk hoe het moet zitten.
We gaan donderdagavond even naar Prenatal om advies te vragen.