Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gnome schreef:Mama3 schreef:Mocht iemand de Snuggs classic willen uitproberen; deze zijn nu maar 10 euro per stuk nij de kruidvat. In de winkel en online.
Ik ga ze deze week uitproberen.
Toevallig snel gekocht voor de vakantie. Super fijn!! Zit veel lekkerder dan die van Libresse.
MarloesHJ schreef:Ik draag ze zo nu en dan wel met paardrijden en heb hierdoor juist veel minder fysieke klachten van mijn menstruatie met het rijden. Voorheen kon ik de eerste twee dagen niet rijden omdat dat gevoelig was en daar heb ik nu helemaal geen last meer van. Sowieso minder klachten met menstruatieondergoed dan met maandverband.
Mama3 schreef:Ik heb van gewone broeken maat 36/S maar ondergoed in maat M en deze daardoor ook in M gekocht en dat past goed.
Ik heb ze vandaag 2x gewassen en laten drogen en ga se morgen voor het eerst dragen. Zondag op vakantie en het leek mij wel fijn voor onderweg. En sws liever dit bij 35 grd dan maandverband.
Art_Ificious schreef:Mama3 schreef:Ik heb van gewone broeken maat 36/S maar ondergoed in maat M en deze daardoor ook in M gekocht en dat past goed.
Ik heb ze vandaag 2x gewassen en laten drogen en ga se morgen voor het eerst dragen. Zondag op vakantie en het leek mij wel fijn voor onderweg. En sws liever dit bij 35 grd dan maandverband.
Moet je ze voor gebruik eerst 2x wassen? En is dat dan machinewas of uitspoelen met koud water?