Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:petra8 schreef:Zijn er nog nieuwe ervaringen?
Ik heb nu 2 behandelingen gehad (Tilburg). De eerste keer was echt alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen, daarna de hele nacht niet geslapen. Sinds de tweede behandeling merk ik echt wel resultaat. Mijn spierkrampen 's nachts zijn zo goed als weg, ik kan eindelijk weer een beetje normaal slapen. Volgende week mijn derde behandeling, hopelijk brengt dat ook weer verbetering.
Ik ben onder de indruk, wat de fysio de afgelopen jaren niet gelukt is, lukt nu in 2 behandelingen Body Stress Release. Terwijl het voor een leek niet meer is dat een beetje friemelen en duwen langs de ruggengraat en spieren.
Voor de mensen die het zich afvroegen..... De voeten worden niet behandeld. Zoals ik het begreep, werkt de therapeut eerst op de rug en kijkt ze daarna naar de stand van de voeten (terwijl je ligt) om te zien om daar iets veranderd is. De stand en de beweeglijkheid van de voeten vertelt of ze op het juist spoor zit.
Ik ben wel benieuwd waar/bij wie je geweest bent. En kon je daar snel terecht?
Ladyson schreef:Ik heb door jullie ook een afspraak gemaakt, ik kon dezelfde week nog terecht maar was ook flexibel. Een ander had een klantenstop.
Ik word alleen steeds gewezen op de algemene voorwaarden, privacy statement en de behandelovereenkomst die je ook moet tekenen. Ik vind t nogal indringend overkomen allemaal en herken dit niet van andere alternatieve therapeuten.. Herkennen jullie dit?
DuoPenotti schreef:Door jullie ervaringen heb ik zojuist 3 afspraken gepland voor BSR.
Ik ben heel benieuwd hoe het mij gaat bevallen.
ik heb echt al zo enorm veel geprobeerd.
En had me echt voorgenomen niets meer te doen want werkt toch niet....
Maar ja, zo leven is het ook niet, dus toch maar weer wat proberen.
DuoPenotti schreef:Cowgirl.
Ik heb je verhaal gelezen
Ja ik begrijp dat jij het niet durft.
Dat is heel anders dan bij mij.
Ik heb nooit meer klachten gekregen. Het deed gewoon niks.
Voor jou is dat heel wat anders.
Elisa2 schreef:BSR forceert niks en dat is een groot verschil met ander soort behandelingen.
Heb mezelf afgelopen maand twee behandelingen gegund..erg fijn.
LisaVH96 schreef:Ik heb 14 maart mijn eerste afspraak. Ik volg acupunctuur en beide gaven inderdaad aan dat ik dit van elkaar af moet plannen.
Ik heb mijn afspraak bij een praktijk in Voorhout. Ben benieuwd. Achtereen volgend ook 17 maart en 25 maart een afspraak staan.