Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SansaS schreef:Ineke2 schreef:Dat doet geen een verzekeraar.
Zeker weler zijn een paar die dat doen. Ik zit bij ohra en die vergoeden je hele rekening behalve voor ggz zorg. Maar verder wel. Asr doet dat ook. En ja ik heb ook ervaring ermee.
Dsw vergoed dan een bedrag dat zij acceptabel vinden en dat is lager dan je rekening.
dierenfan schreef:Bedankt Huchterson voor het delen van jou kennis. Voor mij stuk makkelijker vergelijken met jou ervaring erbij!
Cer is was CZ collectief via ING ook goedkoper dan collectief verzekeren via werk bij VGZ of zilveren kruis. Echter zie inmiddels in dit topic dat je die 3 eigenlijk niet moet nemen. Ben benieuwd of ik het aan durf toch nog over te stappen. Echter CZ collectief heeft voor mij toch eigenlijk teveel tekortkomingen maar laatig om totaal kostenplaatje overzichtelijk te krijgen qua duurdere verzekering per maand maar op jaarbasis door te verwachten behandelingen uiteindelijk goedkoper uit te zijn.
DSW klinkt goed en betaalbaar op hun website maar reviews zijn ronduit ontzettend slecht. Oh zie datzelfde bij menzis dus waarschijnlijk kun je op reviews niet vertrouwen. Dan lijkt dsw voor mij goedkoper completer dan menzis. Waar kun je betrouwbare reviews vinden of beter dat niet nazoeken en op website af gaan? Menzis klinkt bekend van horen zeggen maar DSW niet en dat maakt mij weer terughoudend
ivy_power89 schreef:als ik bij dsw een premie berekening doe ben ik bijna 30 euro duurder uit dan nu bij FBTO.....
Dan blijf ik nog wel even braaf zitten
thequeensmum schreef:Ben op het moment iemand aan het helpen uitzoeken welke verzekering voor haar het gunstigst is, maar ik kom er niet helemaal uit.
Bij tandartsbezoek is gebleken dat één van de kinderen over plm 2 jaar een beugel nodig heeft.
Advies was om ivm wachttijd nu al een verzekering af te sluiten.
Ik zoek me suf, maar kom er niet echt uit.
Iemand ervaring met verzekeringen voor orthodontie? Verder niet veel eisen, aantal
behandelingen fysiotherapie zou wel fijn zijn
veneri schreef:Ik ben ook aan het rondkijken.
Zit nu bij Unive, maar niet erg tevreden over hoe het contact met hen verloopt.
Vergoedingen enzo gaan goed, maar pakketten worden uitgekleed volgend jaar bijv. Mbt podoloog, fysio. Ook vind ik de website en online bereikbaarheid beroerd.
Ik overweeg met zowel mijn woon- rechtbijstand- autoverzekering over te stappen naar bijv ANWB.
Voor de zorgverzekering overweeg ik ONVZ basis+optifit, heeft brede dekkingen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
En ook met het oog op online bereikbaarheid ?