Anna79 wat supervervelend dat je zo'n terugval hebt, toevallig had ik het gisteren met mijn fysio over bovenhandse bewegingen en hij vertelde hoe moeilijk en langdurig dat kan zijn om weer goed te trainen en uithoudingsvermogen te kweken. Lijkt me een goed idee om ook even met jouw fysio af te stemmen wat nu raadzaam is, hoop echt dat de pijn snel minder wordt joh..
November108 goed om te horen dat je al best veel zelf kan, waaronder autorijden, daar ben ik echt zoo jaloers op

De kramp die je noemt herken ik zo goed en daar word je inderdaad bloedchagereinig van, ik heb dat als ik lang in een positie zit bijvoorbeeld aan tafel als er iemand op bezoek komt. Ik vind die kramp zó vervelend dat ik nu niemand meer op bezoek vraag

Zo, die stagiaire. Direct terugverwijzen naar haar boeken is ze helemaal gek

Maar ik begrijp dat het dus ook nog steeds heel veel geduld hebben is deze revalidatie, ook nadat je sling af is.
Als het goed is mag ik volgende week mijn sling af, om te beginnen aanstaande zondagnacht mag die voor het eerst af

De komende weken start ik ook met twee keer per week fysio en krijg ik meer oefeningen zo vertelde hij. Ook moet ik terug naar het ziekenhuis; de fysio daar gaat deze week ook kijken hoe de vlag er voor hangt.
De eerste weken na de operatie dacht ik echt 'alles wat ik nu revalideer hoef ik straks niet meer te doen' vandaar dat ik toch ging proberen onderhands wat groente oid te snijden. De fysio vertelde me dat het precies andersom is, alles wat ik nu te vroeg doe moet ik later langer revalideren. Dat sluit helemaal aan bij wat jij hierover zegt november108, dus ik ben gelijk weer gestopt met extra dingen doen. Nu gaat het goed en de fysio is ook best tevreden dus dat is mooi. Ik zit voor mijn doen best veel op de bank heb The Crown nu helemaal afgekeken, en ben begonnen aan The Resident dat is best bemoedigend omdat het daar sowieso altijd veel erger is dan wat ik heb