Als eerste was het weekje Swiss wel ff lekker. Beetje gewandeld en een dagje naar zo'n therme bad geweest. Lekker warm was dat. En natuurlijk even geen 'rug'.
Het heeft in ieder geval opgeleverd dat er iets meer rust is in mijn lijf. Het is enig zins wel houdbaar nu.
Maandag weer de nodige telefoontjes gepleegd o.a naar de bedrijfsarts waar ik woensdag al ben geweest.
Nu ging het beter en heb goed mijn verhaal kunnen doen. Ik werk bij de groene afdeling van de overheid en hun hebben een eigen revalidatie centrum. Daar heb ik inmiddels ook al een afspraak staan voor een intake over ong 3 weken. Dat is echt een compleet pakket daar dus zowel fysieke als mentale begeleiding naar herstel. Er zit een kans in dat ik intern ga.
Ik heb de huisarts gebeld voor de reumatoloog maar het leek haar beter eerst even de pijnpoli af te wachten. Kon ik mij in vinden dus dat afgesproken.
Met de pijnpoli heb ik inmiddels ook contact gehad. In eerste instantie konden ze mij niet helpen maar na een kleine uitleg kwam de arts mij wat verrast over. Ik heb gezegd dat ik graag langs wilde komen al is het alleen maar om te praten. Dus die afspraak staat ook.
Ik ben weer een paar uurtjes op het werk. Wat lukt doe ik en ook wat tijd betreft.
Probeer een beetje ritme te pakken want ik weet dat dat voor mij het beste werkt.
Klachten zijn iets afgenomen maar alles staat nog steeds onder spanning, ben soms wat duizelig, mijn nek doet zeer en eigenlijk nog al mijn rugspieren.
En ik denk als er iemand weer aan gaat zitten dat alles zo weer terug schiet.
Halverwege de middag heb ik het ook wel gehad en ik doe echt geen rare dingen. Nu met werk erbij is het soms even kiezen wat echt belangrijk is. Ik kan gelukkig wel weer in de auto zitten maar probeer nu weer zoveel mogelijk te fietsen.
Hoe moeilijk het inmiddels ook is het is weer afwachten en geduld hebben.
Gelukkig doen we tussen door ook veel leuke dingen samen en kunnen we goed praten met elkaar. ben ik heel dankbaar voor want makkelijk is het niet.