Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Wat een rotziekte is het ook,zo ontzettend onvoorspelbaar![]()
Hier heeft mijn vader het niet lang volgehouden en is precies 3 weken na mn eerste bericht aan jou overleden.
Heel eerlijk achteraf gezien hoe erg ik hem ook mis ben ik daar wel blij om,het sloopt echt letterlijk iedereen om de ziekte heen,steeds die rollercoaster tussen hoop en leven![]()
Ik hoop voor jullie dat het vol te houden blijft en ik weet dat je dat automatisch doet maar als het dan rustig wordt merk je pas wat een klap het is geweest.
Voor je moeder hoop ik dat ze redelijk waardig kan leven tot het einde en als de wens er is dat ze zelf zou mogen kiezen wanneer het klaar is want ook dat is een heel gedoe.
Wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze oneerlijke strijdt.
cinniz123 schreef:Wat een rotziekte is het ook,zo ontzettend onvoorspelbaar![]()
Hier heeft mijn vader het niet lang volgehouden en is precies 3 weken na mn eerste bericht aan jou overleden.
Heel eerlijk achteraf gezien hoe erg ik hem ook mis ben ik daar wel blij om,het sloopt echt letterlijk iedereen om de ziekte heen,steeds die rollercoaster tussen hoop en leven![]()
Ik hoop voor jullie dat het vol te houden blijft en ik weet dat je dat automatisch doet maar als het dan rustig wordt merk je pas wat een klap het is geweest.
Voor je moeder hoop ik dat ze redelijk waardig kan leven tot het einde en als de wens er is dat ze zelf zou mogen kiezen wanneer het klaar is want ook dat is een heel gedoe.
Warboel schreef:cinniz123 schreef:Wat een rotziekte is het ook,zo ontzettend onvoorspelbaar![]()
Wij zitten ook in een enorme rollercoaster met m’n vader op het moment, hij heeft slokdarm kanker en is sinds zaterdag heel erg achteruit gegaan. Hij ligt nu 24/7 aan de zuurstof op een bed in de kamer (dat wilde hij eigenlijk absoluut niet) en hij wil eigenlijk niet meer verder zo, maar hij wil ook het leven nog niet loslaten dmv euthanasie, hij vindt het erg moeilijk om m’n moeder en mij achter te moeten laten… wat een ongelooflijke rotziekte is het inderdaad, vreselijk. Je gunt dit echt je ergste vijand niet. Jij ook heel erg veel sterkte en gecondoleerd, cinniz
Pikeur schreef:Nou, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Afgelopen week een scan gehad en wat blijkt, ondanks gestegen tumormarkers zijn de tumoren nog wel geslonken. Voor nu is het advies bijkomen van de kuur en daarna kijken ze weer verder (of niet).