Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ik denk dat het waarschijnlijk de zwelling is.
Ik neem aan dat jij ook het gebit 24 uur niet uit mag nemen?
paddington schreef:Ik gebruik bisfosnaat en daar zijn ze heel voorzichtig mee met trekken van een kies of tand en daarom uitsluitend dat de kaakchirurg dit alleen mag doen en niet de tandarts.
Ze wouden bij mij niet eens alles in 1 keer doen terwijl het nog maar over 4 kiezen en 2 tanden ging maar op mijn eigen risico toch laten trekken.
Ik ga echt niet met een half gebit rond lopen![]()
Ik had voorheen een plaatje die mijn missende elementen verving.
cursebreaker schreef:Inderdaad ja, sluit me aan bij paddington; Fijn dat dit nu achter de rug is, en gelukkig dat je idd niks echt hebt meegekregen ook, en dan nu lekker vooruit kijken! Dat vond ik zo’n fijn gevoelWeten dat je gewoon ook nooit meer die ellende/pijn aan tanden gaat hebben e.d.. dat is veel waard.
Als je een paar dagen verder bent is het ergste idd wel achter de rug mbt die zwelling en pijn e.d. en dan gaat het herstel wel rap normaliter
paddington schreef:Hoe was je afspraak?
_Friemel schreef:Alles geneest goed maar helaas toch 4 flinke blaren. Iemand daar nog tips voor? Onder blijft even uit, door de gigantische zwelling sprongen de tranen in mn ogen bij het in doen.
Ik heb net even 4 uurtjes boven in gehad, nu weer even uit nu ik een tukkie ga doen, straks weer in maar hoewel de drukpunten zijn weggehaald zijn de blaren alsnog pijnlijk wel, is aften gel misschien iets? Of gewoon uitzitten
cursebreaker schreef:Ohh nou, dat ziet er heel mooi uit zeg!! Je ziet er blij/gelukkig uit![]()
En ja bukken en tillen is uit den boze idd. Vergroot de kans op bloedingen of dat bloed propjes loskomen (waar je dry sockets mee krijgt).
_Friemel schreef:Lithya schreef:Voel je niet bezwaard om te bellen als het niet goed is. Is bekend dat je eerst een strippenkaart zult hebben. Gewoon bellen.
Hij zit om de hoek dus ga er over een uurtje heenhij zei t al, hij zei t kan zo zijn dat je 20 keer per week bij me bent, had ie vooraf al voor gewaarschuwd