DuoPenotti schreef:Ja precies. Is gewoon wel eens fijn om te kunnen zeggen dat het k met peren is.
En die dat niet wil lezen maar door scrollen
Ik voel me vaak zo'n zeikerd dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ja precies. Is gewoon wel eens fijn om te kunnen zeggen dat het k met peren is.
En die dat niet wil lezen maar door scrollen
Dorine92 schreef:Waar het vervelend wordt, is op het moment dat mensen jou daadwerkelijk gaan dwarsbomen en het je actief moeilijk maken. Denk aan verklikken/zwart maken bij instanties/aangiftes doen, kansen voor je verpesten, je dingen ontnemen of afnemen, enz. Helaas ga je zulke mensen niet stoppen, dus ook dan is negeren het beste, en je eigen ding blijven doen binnen de mogelijkheden die er zijn
Telpeva schreef:Dorine92 schreef:Waar het vervelend wordt, is op het moment dat mensen jou daadwerkelijk gaan dwarsbomen en het je actief moeilijk maken. Denk aan verklikken/zwart maken bij instanties/aangiftes doen, kansen voor je verpesten, je dingen ontnemen of afnemen, enz. Helaas ga je zulke mensen niet stoppen, dus ook dan is negeren het beste, en je eigen ding blijven doen binnen de mogelijkheden die er zijn
Controles zijn er sowieso, maar verklikken of aangeven bij instanties daar zal een mens denk ik alleen last van hebben als er ook daadwerkelijk iets te verklikken, en iets nadeligs te vinden valt? Mij mogen ze helemaal natrekken hoor, daar hebben ze mijn toestemming niet eens voor nodig want dat doen ze toch al, ook zonder dat een derde zich extra ermee bemoeit. Dat is voor mij nou iets waar ik mij echt niet druk over maak.
DuoPenotti schreef:Welke documentatie moet je aanleveren als je gewoon thuis bent?
Ik heb geen moeite met mensen die werken en eens wat bijklussen.
Maar volledige uitkering maar daarnaast wel flink wat bijbeunen en daar heb ik geen goede woorden voor. Juist die lui maken het zo moeilijk voor de echte zieken.
Cayenne schreef:Hier mogen ze me ook volledig natrekken. Geen enkel probleem mee.
Sterker nog, ik kreeg laatst geld terug van het UWV omdat ik iets te streng voor mezelf had ingevuld
Dorine92 schreef:Cayenne schreef:Hier mogen ze me ook volledig natrekken. Geen enkel probleem mee.
Sterker nog, ik kreeg laatst geld terug van het UWV omdat ik iets te streng voor mezelf had ingevuld
Ja en nu? Wil je een sticker?
Ik had natuurlijk het niet over het natrekken van heiliger-dan-de-paus-deugmensen. Ik had het over hoe kinderachtig het is als mensen het andere mensen doelbewust moeilijk maken door instanties op ze af te sturen, of gewoon gaan lopen dwarsbomen
Dorine92 schreef:Cayenne schreef:Hier mogen ze me ook volledig natrekken. Geen enkel probleem mee.
Ja en nu? Wil je een sticker?
Ik had natuurlijk het niet over het natrekken van heiliger-dan-de-paus-deugmensen. Ik had het over hoe kinderachtig het is als mensen het andere mensen doelbewust moeilijk maken door instanties op ze af te sturen, of gewoon gaan lopen dwarsbomen
Dorine92 schreef:Ja en nu? Wil je een sticker?
Ik had natuurlijk het niet over het natrekken van heiliger-dan-de-paus-deugmensen. Ik had het over hoe kinderachtig het is als mensen het andere mensen doelbewust moeilijk maken door instanties op ze af te sturen, of gewoon gaan lopen dwarsbomen.
DuoPenotti schreef:Nee je doet dat omdat die mensen ons zorgstelsel misbruiken.
En over iemand die je vaag kent kun je idd niet oordelen.
Maar een kennis van mijn moeder die 100% uitkering kreeg maar 40 uur bij kluste als bouwvakker is er toch een keer aangehangen. Niet door ons.
Maar medelijden had ik niet met die vent. Net goed. Vuile oplichter dat het was.
Die maken dat wel zieken lelijk aangekeken worden als ze eens op het paard stappen oid
DuoPenotti schreef:Welke documentatie moet je aanleveren als je gewoon thuis bent?
Ik heb geen moeite met mensen die werken en eens wat bijklussen.
Maar volledige uitkering maar daarnaast wel flink wat bijbeunen en daar heb ik geen goede woorden voor. Juist die lui maken het zo moeilijk voor de echte zieken.
Niobe schreef:Dorine92 schreef:Ja en nu? Wil je een sticker?
Waarom zo’n reactie?
Dorine92 schreef:Ja maarja leven en laten leven. Feit blijft dat de persoon die ziek is liever helemaal niet ziek was geweest en gewoon zelf zn geld had willen verdienen. En dus dus volle mep en niet een uitkering. Je weet helemaal niet waarom mensen bijbeunen, en je weet ook niet of ze dat structureel doen of alleen wanneer ze zich goed voelen. Je weet ook niet of het wellicht goed voor ze is, of ze het überhaupt wel voor het geld doen of meer in het kader van zelfmanagement, of misschien uit nood. Misschien hebben ze wel iemand waar ze voor moeten zorgen, of hebben ze het geld nodig voor medische kosten. Of misschien gaan ze ervan op vakantie en is dat hun manier om het leven te blijven verdragen.
Je weet het gewoon niet. Dus ja dan denk ik wie ben je dan om een beetje te gaan lopen klikken. Je wordt er zelf verder niet beter van ofzo, dus je doet het dan puur om een ander dwars te liggen.