Van gezond naar (letterlijk) doodziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:53

Ik weet ook net als velen anderen, niet zo goed Wat precies te zeggen, maar ik wilde toch echt even komen zeggen hoe die OP me geraakt heeft. Ik kan me geen voorstelling ervan maken wat dit met je doet, op alle vlakken, maar je denkt er toch bij na, je staat er wel bij stil. Ik ken je verder niet maar het is toch heftig om te lezen allemaal. De woorden vreselijk en heel veel sterkte gewenst dekken de lading gewoon echt niet, al zijn het wel de woorden die toch vooral in me opkomen, waarmee ik kan aantonen wat ik wil zeggen natuurlijk.

Ik wens je alle kracht toe in wat nog gaat komen en ik hoop dat je er zolang mogelijk en zo gezond/goed mogelijk van en met de mensen om je heen nog kunt gaan zijn.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:05

Wat een verpletterend slecht nieuws, vreselijk.
Ik wil je ook graag veel sterkte wensen en hoop heel erg voor je dat je nog heel wat goede jaren aan je leven toe mag voegen.

luuntje

Re: Van gezond naar (letterlijk) doodziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:10

Wat een afgrijselijk nieuws.
Ik hoop, duim en bid dat je nog heel wat mooie jaren krijgt.
Heel veel sterkte.

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:14

Wat een verschrikkelijk nieuws. Dan staat je wereld wel even stil. Vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Ik wens je veel moed en kracht toe in deze moeilijke tijd en hoop dat je bij die uitzonderingen hoort en nog mooie jaren mag toevoegen.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:15

Ik zie dat je overigens vlakbij woont....

Als ik iets voor je kan doen schroom niet om een berichtje te sturen!

3heathcliff5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:16

Wat een ongelofelijke heftige diagnose! Ik hoop dat je de ruimte in je omgeving en fysieke mogelijkheden (ondanks de chemo) kan vinden om zo intens mogelijk te leven met je geliefden in de tijd die jullie nog samen is gegund. Ik wens jullie heel veel kracht en nog veel mooie momenten toe.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:36

Pff, dit is wel het slechtste bericht dat je kunt krijgen. Ik kan me niet voorstellen in welke mallemolen je terecht bent gekomen. Wat verschrikkelijk... Ik wens je veel kracht, de maximale tijd die je nog gegund is. Blijf hopen (het spreekwoordelijke de wonderen zijn de wereld nog niet uit is er ook niet voor niets).

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:42

Heel erg veel sterkte, Kitty. Wat een onvoorstelbaar nieuws.

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:49

Heel heftig nieuws, moeilijk om te bevatten. Je wordt geleefd. Zelf (Her-2-neu) zit ik momenteel in de onco-revalidatie in een groep van 10 vrouwen, hierin zijn een aantal vrouwen met triple negatieve borstkanker die goed gereageerd hebben op de chemo.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ieder individu reageert anders op de medicijnen. Zelf heb ik buiten de vermoeidheid en vage maag- en slokdarmklachten, aften me geen dag ellendig gevoeld. (4x EC en 6x Taxol) doordat mijn lever heftig reageert op de Taxol ben ik noodgedwongen moeten stoppen.

Op FB heb je een aantal lotgenoten pagina's waar ik veel aan gehad heb. Ik wil je alle kracht die nodig hebt toewensen. Heel veel courage.
Laatst bijgewerkt door Manadeluca op 16-01-24 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:50

Wat een vreselijk nieuws.. onwijs veel sterkte en ik duim met heel bokt mee dat je bij die 11% hoort!

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:53

He bah TS, wat een onwijs nare diagnose. Dat is niet niks om in zo'n korte periode te horen te krijgen. Ik wil jou en je gezin veel sterkte toewensen en wil nog even meegeven dat ik het onwijs knap vind hoe je erin staat!

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:55

Geen woorden voor, verschrikkelijk gewoon!
Heel veel sterkte :(:)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 10:55

Afschuwelijk Kitty! Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte in de komende tijd.
Hopelijk verdraag je de chemokuren goed en kun je tussendoor van de mooie dingen genieten.

Ik weet niet waar je onder behandeling bent, maar mocht de chemotherapie het proces niet afremmen of maar kortdurend dan zijn er voor triple negatief mammacarcinoom nog wel wat mogelijkheden in studieverband. Het AvL heeft bijvoorbeeld een lopend onderzoek naar imuuntherapie met o.a. nivolumab. Als het goed is is je behandelaar op de hoogte van de lopende studies en wordt elke patiënt in een multidisciplinair overleg besproken, maar het kan geen kwaad om hier zelf ook actief naar te informeren als dit aan de orde komt. Al hoop ik natuurlijk voor jullie dat de chemo zijn werk boven verwachting goed gaat doen.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:01

:( :(:) Jeetje wat een verschrikkelijk rotnieuws, ik wens je alle kracht en sterkte toe en ga voor je duimen dat je toch nog die jaren samen mag genieten.
Wat moet dit onwerkelijk zijn voor jullie

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:02

Wat een vreselijk nieuws. Ik weet net als veel anderen eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. :(:)
Ik wil jou en je familie in ieder geval heel veel sterkte toewensen en ik ga uiteraard ook duimen dat je bij die 11% gaat horen.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:29

Wat een ontzettende nachtmerrie zijn jullie in beland. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen! Ik ga zo duimen dat je bij die 11% hoort en nog heel lang die fitte moeder mag zijn!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:56

Ik heb er vannacht nog over nagedacht, maar wat een bizarre tijd moet jij doormaken. Je gaat van fitte, fitale vrouw die midden in het leven staat en eigenlijk geen wolkje aan de lucht.... Ineens naar het bericht dat artsen tegen je zeggen dat het op papier dermate heftig is dat het zelfs palliatief is. Dan denk je toch ook die beste man/vrouw heeft een dossier verwisselt? En ineens ben je heel erg ziek terwijl je je misschien niet zo voelt?

Dan moet je ineens na gaan denken over wat laat ik eventueel achter, terwijl je de week ervoor je nog druk maakte om je haar dat niet goed valt of die nagel die gescheurd is. Ik kan me niet voorstellen wat voor bulldozer er door jouw leven walst, maar ik vind je sterk.
Keep on going, laat je niet gek maken!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 11:58

Lieve Kitty, hele hele dikke knuffel. Ik gun je nog een hele lange tijd met veel mooie momenten :knuffel:

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:01

Vreselijk! Wat een achtbaan! Heel veel sterkte, en blijf inderdaad
zo positief, op naar die 11%

:*

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:24

Heel erg veel kracht en sterkte gewenst :knuffel:

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:56

Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 12:59

Woww dat is heftig! Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Als ik het zo lees kan je beter denken dat het zich na die controles zo ontwikkeld heeft. De artsen gaan inderdaad niet bewust iets achter houden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:04

Ongelofelijk.. Ik wens je heel veel kracht, sterkte en positieve momenten toe. Die 11% ga jij gewoon rocken!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 13:07

Lief! Ik snap dat mensen moeite hebben de juiste woorden te vinden, maar bijna alle woorden zijn oké. Het is fijn om een virtueel steuntje in de rug te hebben. Ik lees alles, maar reageer niet overal op.

Vanochtend de tweede chemo gehad en dit ging weer heel prima. De ice-cap ( hopelijk tegen haaruitval) was vies koud en wel wat pijnlijk, maar die heb ik ook weer goed doorstaan. Verder heel gezellig gekletst en ook gelachen met mijn mede-patiënten. We hadden al het idee er volgende week een high tea van te maken. De zorgmedewerkers vonden dat oké mits zij ook mee mochten doen.
Nu ben ik thuis, op de bank en ben alleen wat moe. Nu maar hopen dat het hierbij blijft.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:10

Wat een naar nieuws, heel veel sterkte, en hopelijk slaan de chemokuren aan.