Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog een hele klus zo te lezen!
Hoe ging je consult?

Ik zie dat de eerste lammetjes alweer geboren zijn namelijk. Of hebben jullie lange lammerperiode haha
Ik moet er nog achteraan en heb begin februari gesprek met de teamleider. Moet zeggen dat ik mij er wel wat zorgen om maak. Maar 6 weken voor uitgerekende datum. Dat betekend dat ik tot midden mei moet werken. Ik heb zwaar werk. Ik til en buk de hele avond/nacht. Ik begin het nu al zwaarder te worden. Gelukkig denkt mijn teamleider echt goed mee en moet ik vooral op eigen tempo doorgaan. En als het niet gaat moet ik het aangeven. Alleen ja, die 6 weekjes. Hoe dan

slapen lukt trouwens nog. Door m'n whiplash lukt altijd alleen in slaap vallen op mijn buik
Dit wordt straks nog wat
Maar tot zo ver lukt het nog (vandaag 16 weken)
Kabayo schreef:Nicolefloor lammerperiode? Ben je zo vroeg uitgerekend of hebben jullie late lammetjesIk zie dat de eerste lammetjes alweer geboren zijn namelijk. Of hebben jullie lange lammerperiode haha

Mischa schreef:Mooie kleur op de muur Kabayo
Veel plezier morgen bij de echo! En nicole_floor ook!
Ik lees al best veel over geslachtsecho’s. De meeste weten het al of willen het weten denk ik?
Vinden jullie het dan niet een soort van “jammer” dat je dan alles al weet? Dus het geslacht maar dan weet je wellicht ook al hoe je kindje gaat heten. Dan is het dus vooral nog een verrassing voor de mensen om je heen zeg maar. Of zien jullie het totaal anders?
hopelijk heb je een leuke verloskundige
leuk het geslacht weten, benieuwd of jullie gevoel klopt
het is ergens ook wel praktisch voor voorbereiding, vooral mijn man wil het graag weten. In de praktijk maakt het weinig uit, alles is welkom en ik ben niet zo van roze kleertjes etc dus dat maakt geen verschil. Ik denk ook dat er nog zoveel is wat nog een verrassing zal zijn buiten geslacht om
nu nog even een dezer dagen naar het lab om weer bloed te laten prikken

Straks als het er is hebben we genoeg kans om dingen bij te kopen denk ik zo.
Dusja het is geen geheim
Mijn vriendin zei vandaag ook, dat het als ouder heel speciaal is om het geslacht te weten, maar familie en vrienden zijn daar toch minder mee bezig. Voor hen maakt dat niet zoveel uit en dat is wel zo vind ik.
En qua inrichting babykamer en spulletjes.
Ik denk dat het eerder groen met glitter wordt ofzo
Ze heeft wel nog eens met de Doppler geluisterd en zo rustgevend om dat hartje te horen

En heb nooit iets roze gehad 

.
zeker omdat het vandaag de dag ook zo makkelijk is om al te kunnen weten wat het gaat worden.

waarom, geen idee

Ik ben ook aan het brainstormen
Dus niet wat wij dachten haha. Maar enorm blij mee
Een smoes om een leuk welshje te kopen