Kikka schreef:Soepblik schreef:Ik overweeg het soms. Vanuit de industrie waarin ik werk is overmatig alcohol- en drugsgebruik "de norm" en is er eigenlijk altijd wel een feestje. Daarin blijft het niet bij drie of vier wijntjes maar eerder Mensen die comazuipen en zichzelf weer "wakker" snuiven. Uitjes van drie dagen waarbij veel mensen gewoon permanent onder de invloed zijn.
Ik kon vroeger nooit zoveel drinken (echt goed naar de paasei na drie bier) maar merk door een tijdje meedraaien in deze wereld dat die capaciteit flink is toegenomen en schrik daar soms van. Dat kan niet goed zijn en dat blijkt ook: na de keren dat ik nog meedoe met twee avondjes feesten ben ik gelijk ziek. Verkouden, ellendig; weerstand naar de knoppen. Steeds vaker denk ik: is dat 't waard?
Kortgezegd: nee. Liever dat ik nog wat aan m'n weekend heb dan vrijdagavond plezier en vervolgens alleen maar ellende. Drugs heb ik overigens nooit gedaan. Ik merk het vaker overigens dat leeftijdsgenoten een avond alcoholvrij gaan wat ik een hele positieve ontwikkeling vindt.
Ook marketing (agency)?
Bingo haha