Je bent thuis dat is even het belangrijkste sterkte net he herstel
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-23 23:13
De verpleegkundige had nog wat foto’s gemaakt.
Door de flying doctors werd ik vanaf het ziekenhuis naar het vliegveld gebracht.
Het vliegtuig van uit ambulance.
Er gingen 3 rijen van 3 stoelen plat en daarboven werd mijn plekje opgebouwd. Dan lig je dus met je neus vlak onder het paneel waar normaal de lampjes boven je stoel zitten. Helemaal ingepakt in een vacuüm matras en meer dan 12 uur in dezelfde houding…
ikkedus
Geplaatst: 21-09-23 23:31
O Wow, dat ziet er heel benauwend uit. Ik kan me voorstellen dat dat zo pijnlijk was. Gelukkig heb je dat nu achter de rug en kan je thuis verder herstellen. Klinkt als een hele fijne verpleegkundige die meevloog! Je bent goed in de gaten gehouden gelukkig.
Oh.... ik snap dat dat niet comfortabel was zo had ik het me ook niet voorgesteld..... Maar goed dat je sommige dingen niet van tevoren weet. Het was naar, maar er is goed voor je gezorgd en nu ben je thuis nu op naar een goed herstel!
Maar dat het geen fijne vlucht was, lijkt me helemaal duidelijk!
Ach wat heftig. Dat stijgen en landen was dat niet vreselijk? Maar heel fijn dat je thuis bent en gelukkig had je een goede verpleegkundige mee. Goud waard.
Fijn dat je thuis bent. 12 uur in dezelfde houding is al hel als je niet gewond bent, laat staan nu en in een vliegtuig. Maar fijn dat je thuis bent met goed gezelschap.
Kookaburra
Geplaatst: 22-09-23 07:42
Pfoeh, ingepakt in een vacuummatras en met je hoofd zo dichtbij het paneel. Wat pittig. En dan ook de pijn erbij. Maar snel vergeten, en wat fijn dat je nu terug bent.
Holy moly! Wat een heftige vlucht. Wel heel fijn dat die verpleegkundige mee was dan, dat was echt drama geweest zonder. Nu maar herstellen en welkom thuis. Hopelijk heb je lieve schattige kleine hondjes en geen Deense doggen ofzo
Wat naar dat de vlucht zo heftig was... Fijn dat je thuis bent maar damn, ziet er ook wel echt heftig uit, en benauwd uit. Idd maar snel vergeten.... nu rustig beter worden thuis. Heel veel sterkte en beterschap!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
jeetje wat moet jij geschrokken zijn zeg, en wat onwijs fijn dat je nu weer thuis bent. Hopelijk gaat het herstel je goed af. Wat zeggen ze als prognose van je herstel hier in Nederland?
fransje23
Geplaatst: 22-09-23 09:06
Oh nee, je vloog mee als een soort enorm stuk extra handbagage Zo zou ik het mij ook niet voorgesteld hebben. Gelukkig was er de goed voorbereide verpleegkundige!