Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alice0cullen schreef:Ik ben geen jurist maar jij bent toch niet de gene met het huurcontract, dat was je moeder. En die is dood en heeft daarmee het contract ontbonden.
Ik had gezegd hier heb je de sleutel succes.
alice0cullen schreef:Ik ben geen jurist maar jij bent toch niet de gene met het huurcontract, dat was je moeder. En die is dood en heeft daarmee het contract ontbonden.
Ik had gezegd hier heb je de sleutel succes.
meggiemeg schreef:Er is geen erfenis aanvaard door mij, alleen beneficiar. Heb ook gezegd bij de controle dat ik de boel zo had achter kunnen laten, dan hadden ze veel meer werk gehad. Maar dat ik dat niet vind kunnen en alles moet toch geregeld worden en opgezegd. Dat dat de enige reden is dat ik dat doe
Petpa schreef:Alleen als de erfenis is verworpen zijn de kosten voor de verhuurder
Lughnassadh schreef:Petpa schreef:Alleen als de erfenis is verworpen zijn de kosten voor de verhuurder
Ja alleen is deze nu noch verworpen, noch aanvaard. Die beslissing valt pas als duidelijk is of er schulden overblijven. Dus er valt bij de erven nu nog niks te halen. Dat kan pas als de erfenis aanvaard is. Wijst ze de erfenis af dan vangt de dus woningbouw bot als ze willen dat de kosten voor de erven zijn.
Mellow schreef:Little_Gift schreef:Als de erfenis niet aanvaard is, dan is die toch logischerwijs verworpen?
Bij benificair aanvaarden aanvaard je wel, maar alleen als er geen schulden zijn.
Dus denk dat daar dan de crux nu zit. Er zijn dus denk ik geen schulden maar wel het huis wat leeg en netjes moet.
Petpa schreef:Als je een erfenis verwerpt dan betekent dat ook dat je verder niets mag regelen. Je mag de huur niet opzeggen en ook de woning niet gaan leeghalen.
kally schreef:Tegen de lucht kun je een spuitbus Oust tegen vervelende geuren gebruiken…werkte goed..al zeg ik het zelf.