Veel plezier bij de echo!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:In één of twee broeken de schaar zetten?
Eilinora schreef:Oeh leuk dat jullie het konden zien!
Ik kon er hier niks van maken helaas,en ze wilde ook niks zeggen.
Maar nog steeds denk ik dat het een jongetje is dit keer.
Fijn van alle 13 weken echo's dat ze tot nu toe goed waren.
Hier ook niet veel broeken die nog lekker zitten.
Wij gaan 5 augustus nog een trouwjurk uitzoeken,het kan gelukkig nog haha.
Eilinora schreef:@ bellex eind juli 2024 gaan we trouwen maar wegens de zwangerschap en de levertijd van de jurk moeten we hem nu al gaan uitzoeken.
Wij houden het dit keer niet geheim,of we een gender reveal uitgebreid gaan doen weet ik nog niet.
Bellex schreef:@Eilinora verstandig om daar snel mee te zijn inderdaadsuper leuk joh! Levertijd is echt een ding, de jurk die ik eigenlijk wilde was 18 maanden levertijd
Die dus niet eens geprobeerd haha. Gelukkig toch verliefd geworden op een ander. Heel veel plezier vast!
Welkom Linnnh! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
Maartje1990 schreef:Bellex schreef:@Eilinora verstandig om daar snel mee te zijn inderdaadsuper leuk joh! Levertijd is echt een ding, de jurk die ik eigenlijk wilde was 18 maanden levertijd
Die dus niet eens geprobeerd haha. Gelukkig toch verliefd geworden op een ander. Heel veel plezier vast!
Welkom Linnnh! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
Hopelijk bedoel je verliefd op een andere jurk en niet een andere man?
CharmFaith schreef:Helaas hier toch slecht nieuws nog steeds geen embryo zichtbaar. Vruchtblaas en dooierzak wel gegroeid en goed zichtbaar maar dit is niet goed dus nu de keuze om af te wachten of me lichaam het zelf gaat afstoten, pillen of weg laten zuigen.