pien_2010 schreef:Met veel liefde en plezier voor mijn vader en indirect moeder mantelzorg gedaan. Intensieve Tijd en ook betaald via het pgb.
Later burnout. Niet vanwege de zorg die verleend werd door mij, maar vanwege alle familie trubbels van broer en zussen. Zo'n drama en wat een vreselijk schokkend gezeik ,vzo erg en ontluisterend dat ik gebroken heb na de dood van mijn ouders met de familie op twee broers na. Toen echt kennis gemaakt met de slechtheid van mensen waar ik van hield.
Maar van het directe zorg verlenen aan mijn ouders heb ik 0,0 spijt. Wat waren ze dankbaar. Maar als alleenstaande moeder met drie puber kinderen was het wel een heel heftige tijd.
Maar zelfs de kinderen praten met liefde over die tijd en over opa die (dementie) wel heel vreemd en grappig kon zijn.
Hey dat is een soort gelijk verhaal als van mij van mij alleen wat recenter. Ik ook gebroken met familie na enorm veel ellende, tegenwerking bij werkelijk alles omtrent mijn vader. En door hoe alles gegaan is ook veel stress gehad wat mogelijk de oorzaak wel is geweest van wat ik kreeg. Maar Iig afgelopen zomer volledig gebroken met fam en daar 0 procent spijt van en uiteraard ook niet van wat ik voor mijn vader heb kunnen en mogen doen. Er is nu rust in mijn leven. Maar wat had ik het voor mijn vader fijn gevonden als het laatste deel van zijn leven met wat meer uhm liefde van familie was geweest.