tienus63 schreef:Die heb ik ook. Ik heb hem door crème gedaan.
Puur smeer je gewoon met je handen op je benen? Ik ben bang dat het zo streperig wordt.
Ja gewoon met mijn handen. Wel daarna goed je handen wassen uiteraard.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:Collistar smeer ik ook puur. Ik doe eerst bodylotion of gezichtscrème op en laat dat wat intrekken. Dan puur Collistar en op plekken waar ik bang ben voor strepen of vlekken wrijf ik kort en zacht na met een washandje.
Ik heb nu Roquebrun besteld om eens te proberen. Wel ook aan de prijs, maar dit hoef je ook niet af te spoelen en geeft niet af.
lique68 schreef:Change3x schreef:Ik kreeg bij Bondi Sands heel gauw vlekken dus ben afgehaakt.
Ik gebruik deze instant tan, je kunt doordat het meteen bruin is een mooie tan zonder vlekken creëren en het blijft ook heel goed zitten.
https://www.boozyshop.nl/bali-body-inst ... l8QAvD_BwE
dit klinkt ook heel goed, vooral omdat het wat cover geeft ook, kunnen mijn benen wel gebruiken, in hoeverre bedekt/camoufleert het adertjes etc? de kleur lijkt mooi ook, Sally Hansen airbrush gebruik ik wel eens, maar de kleur vind ik niet echt mooi.
Maar Bondi sands en vlekken, op droge plekjes op je huid stapelt het een beetje op, dat wel.
Suzanne F. schreef:Vayo schreef:Collistar smeer ik ook puur. Ik doe eerst bodylotion of gezichtscrème op en laat dat wat intrekken. Dan puur Collistar en op plekken waar ik bang ben voor strepen of vlekken wrijf ik kort en zacht na met een washandje.
Ik heb nu Roquebrun besteld om eens te proberen. Wel ook aan de prijs, maar dit hoef je ook niet af te spoelen en geeft niet af.
Ik twijfelde toen tussen Collistar en Roquebrun dus heel benieuwd hoe deze jou bevalt. Heb je de donkere of de lichte genomen?
tammiebels schreef:Kun je bondi eigenlijk vaker gebruiken om zo de kleur op te bouwen?