Dat probeer ik bij echte afspraken te voorkomen maar dan ben ik dus echt veel te vroeg. Er stonden vanmorgen 4 alarmen, voor medicijnen, daarna voor eten, dan camper verplaatsen en daarna om aan te lopen naar de tandarts.

Anders gaat het gegarandeerd mis.
Wat ik raar vind aan mezelf is dat naarmate ik ouder word ik meer "last" heb van mijn drukke gedrag. Ik word steeds vaker veroordeeld zelfs wildvreemden vinden het soms nodig om er wat van te zeggen, of je ziet ze met hun ogen draaien en roddelen, erg irritant naar ook erg kwetsend. Ik kan het ook niet helpen

. Maar 50 plus en vrouw dan heb je je kennelijk te "gedragen" en doe je dat niet dan is het kennelijk volstrekt logisch dat je er dan iets van zegt.

Dat doet best pijn.
Maffe is het overkomt me eigenlijk alleen bij nederlanders waar ook in europa.

Gewoon stom. Ik heb geen medicatie (mag ook niet ivm allergie) en zou niet eens weten hoe het is om niet druk te zijn in bewegingen en spraakwaterval. Dan heb ik het nog niet eens over de continue chaos in mijn hoofd
Iemand vroeg me wanneer heb je de officiele diagnose? Sinds mijn tweede hersenvlies ontsteking op ongeveer mijn 5 e verjaardag was ik daarna alle dagen heel druk. De officiele diagnose (radboud universiteit heeft het gedaan, ik had het nodig voor de uwv en een mogelijke revalidatie) is ongeveer een jaar of 9 geleden, en luidt ernstige adhd als gevolg van niet aangeboren hersenletsel.