Corona vaccinaties/Oversterfte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:14

8nnemiek schreef:
Ik vind het een raar verhaal van die gevaccineerden die zouden twijfelen. Dat hoor je keer op keer, altijd vanuit dezelfde hoek kennen mensen 'heel veel' of 'genoeg' gevaccineerden die spijt zouden hebben, maar als je dan verder vraagt dan hebben ze dat altijd via via gehoord en kunnen ze niemand aanwijzen..
Je bent gevaccineerd, je hebt de vaccinatie overleefd, waarom zou je dan spijt hebben? Hart- en longproblemen komen niet door vaccinaties, dat kan gewoonweg niet. Ja, direct na een vaccinatie, maar geen weken of maanden later.
Oudere cliënten worden ouder en dus zwakker, hart- en vaatziekten zijn al decennia de nummer 1 doodsoorzaak in westerse landen, en longproblemen zijn een typisch symptoom van corona, dus waarom mensen dan het vaccin ineens als oorzaak zouden zien ontgaat me volkomen.

Ik ben gevaccineerd, maar ken zeker enkele gevaccineerde die spijt hebben van de vaccinatie. Ikzelf heb geen spijt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:23

LiannePuthzy schreef:
Ik ben gevaccineerd, maar ken zeker enkele gevaccineerde die spijt hebben van de vaccinatie.

Waarom hebben zij spijt gekregen?

Ibbel

Re: Corona vaccinaties/Oversterfte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:26

Prikspijt was toch ook het woord van 2021?
Mensen die zich hadden laten vaccineren om toegang te krijgen tot evenementen en/of naar het buitenland met vakantie wilden. Maw, mensen die eigenlijk sowieso niet wilden vaccineren, maar ook geen zin hadden om iedere keer te testen en zich dus uit gemakzucht hebben laten vaccineren. Díe hebben (soms) spijt, en dat is de definitie van 'prikspijt'

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:29

Brainless schreef:
LiannePuthzy schreef:
Ik ben gevaccineerd, maar ken zeker enkele gevaccineerde die spijt hebben van de vaccinatie.

Omdat ze enkele (vermeende) klachten - terecht of onterecht - causaal aan die vaccinatie verbinden waarschijnlijk?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:41

Twijfel wordt volgens mij ook wèl bewust gestrooid.
Als je vaak hoort dat klachten veroorzaakt kunnen worden door de vaccinatie krijg je vanzelf twijfel.
Ook als je er destijds bewust voor gekozen hebt

Ik wil overigens niet alles van tafel vegen maar zonder onderzoek weet je gewoon niets. Hoe stellig dingen ook beweert kunnen worden.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:44

Brainless schreef:
LiannePuthzy schreef:

Omdat ze zich alleen gevaccineerd hadden zodat ze zonder gedoe uit konden ect. Maar vlak daarna verviel de maatregel testen of gevaccineerd zijn voor uitgaan ect

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 17:51

Brainless schreef:
LiannePuthzy schreef:

Degene die baalden van de vaccinatie in mijn omgeving zijn de mensen die puur voor de QR-code zijn gevaccineerd en kort daarna verviel deze eis voor alle locaties. Ze hebben geen echte bijwerkingen gehad (een paar dagen zere arm en een dag gammel vallen voor mij niet onder echte bijwerkingen), het was puur dat ze hun vaccinatie niet door middel van de QR-code hebben kunnen "terugverdienen".
Laatst bijgewerkt door Mizora op 24-11-22 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:02

Mizora schreef:
Brainless schreef:

Degene die baalden van de vaccinatie in mijn omgeving zijn de mensen die puur voor de QR-code zijn gevaccineerd en kort daarna verviel deze eis voor alle locaties. Ze hebben geen echte bijwerkingen gehad (een paar dagen zere arm en een dag gammel vallen voor mij niet onder echte bijwerkingen), het was puur dat ze hun vaccinatie niet door middel van de QR-code hebben kunnen "terugverdienen.

LiannePuthzy schreef:
Brainless schreef:

Omdat ze zich alleen gevaccineerd hadden zodat ze zonder gedoe uit konden ect. Maar vlak daarna verviel de maatregel testen of gevaccineerd zijn voor uitgaan ect

Dus, eigenlijk gewoon mensen die zich uit gemakzucht hebben laten vaccineren _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:04

Dus het heeft precies 0,0 te maken met de gezondheidsrisico's ;)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 18:07

Onali schreef:
Dus het heeft precies 0,0 te maken met de gezondheidsrisico's ;)

Precies, ik denk dat de reden die Mizora en ik opgeven ook wel de voornaamste reden is waarom mensen “spijt” hebben van de vaccinatie.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:18

Mijn partner had spijt van de 1st AZ vaccinatie. Maandenlang hartklachten gehad, tig onderzoeken waaruit kwam dat de gezondheid helemaal in orde is. Toch maar de 2de AZ laten zetten en de klachten verdwenen vrijwel meteen. Daarna alle boosters en herhaalprikken laten zetten (mRNA vaccins), 2x alleen zere arm en 1x zere arm + 1 nacht en dag koortsig, die laatste was 3 maanden na een corona besmetting. Die COVID verliep naar, heel ziek, paar dagen beter en toen nog veel zieker. Na 'herstel' weer een aantal weken dezelfde hartklachten als na de AZ vaccinatie. Nu is alles weer als voor corona opdook, behalve dat naar mate je ouder wordt de standaard kwaaltjes opduiken en/of langer blijven hangen.
Ik heb 3x vaccin gehad, gezondheid is gelijk aan daarvoor en geen COVID gehad zover ik weet.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:20

OleJon schreef:
chevax schreef:
TS, wat is nu je bedoeling met dit topic. Je hebt duidelijk een mening, maar verschuilt je hier achter “wat een man zei”. Het zoveelste topic waarin de zotste complotten voorbij komen?
Weet je wat pas écht irritant is? Mensen die zich eigenlijk geen reet interesseren voor gezondheid, maar zich als een halve arts beschouwen, “want Google…”.

Dus iemand die met zijn werk verdachte omstandigheden waarneemt word ook al gezien als een complot.

Daar ga je weer. Ik vraag niet naar ZIJN werk, ik vraag naar jou. En nee, voor mij staat een uitvaartondernemer niet bovenaan het lijstje van mensen waar ik graag gezondheidsadvies aan zou vragen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 21:29

herr_balou schreef:
Mijn partner had spijt van de 1st AZ vaccinatie. Maandenlang hartklachten gehad, tig onderzoeken waaruit kwam dat de gezondheid helemaal in orde is. Toch maar de 2de AZ laten zetten en de klachten verdwenen vrijwel meteen. Daarna alle boosters en herhaalprikken laten zetten (mRNA vaccins), 2x alleen zere arm en 1x zere arm + 1 nacht en dag koortsig, die laatste was 3 maanden na een corona besmetting. Die COVID verliep naar, heel ziek, paar dagen beter en toen nog veel zieker. Na 'herstel' weer een aantal weken dezelfde hartklachten als na de AZ vaccinatie. Nu is alles weer als voor corona opdook, behalve dat naar mate je ouder wordt de standaard kwaaltjes opduiken en/of langer blijven hangen.
Ik heb 3x vaccin gehad, gezondheid is gelijk aan daarvoor en geen COVID gehad zover ik weet.

Met het AZ vaccin waren ook best veel problemen natuurlijk , daar zijn ze ook volledig mee gestopt. Wel heel eng als je hartklachten hebt , is niet fijn!

Ik vroeg mij altijd af of de bijwerkingen van het vaccin een beetje gelijk stonden aan de besmetting. Ik voelde mij van het vaccin heel moe en pijnlijke huid plus spieren en koortsig. Die symptomen had ik ook toen ik corona had. Op de keelpijn en volle neus na voelde ik mij precies zo als ik het vaccin genomen had.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 22:42

Oh ik niet. Ik was veel zieker van Corona dan van de enting.

Enting had ik de eerste x beetje koud. Dat was het.
De keren erna helemaal niks.

Toen Corona gekregen en daar had ik flinke koorts en gewoon echt griep klachten. 3 dagen flinke klachten en dag 4 voelde ik mij weer fit.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 23:49

kiki1976 schreef:
Maar dat jij ze niet kent dat staat toch niet garant voor andere, toevallig ken ik die wel en ja niet via via, maar gewoon familie.
Degene werkt al ruim 20 jaar in de zorg en ziet nu die verandering bij de cliënten, dan mag daar zich toch zorgen erover maken en dan zeggen na de 3e vaccinatie ik neem geen volgende prik meer. Puur op wat degene ervaart?

Blijf het toch altijd maar apart vinden dat sommige allerlei veranderingen bij mensen "zien" en anderen dit totaal niet herkennen...

Ik werk nu zo"n 24 jaar in de wijkverpleging. Hele grote organisatie met ook veel verpleeghuizen. Nergens zien wij veranderingen bij clienten. Alleen sinds vaccinatie minder besmettingen, zieken en sterfte.
Ken ook mensen in andere thuiszorgorganisaties en instellingen en 2 die in grote ziekenhuizen werken. Zien geen verschillen.

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 23:58

Ik werk zelf ook al even in de zorg , maar ik ken wel degelijk collega’s ( artsen, verpleegkundigen) die spijt hebben van hun vaccinaties en zich ook niet weer opnieuw laten vaccineren .En deze collega’s waren echt pro Covid vaccinaties.

Deze collega’s hebben na de vorige vaccinaties lichamelijke klachten , van extreme vermoeidheid, trombose, hartklachten , kanker ( borstkanker /alvleesklierkanker )tot continu menstrueren .

2 collega’s die al jaren in de overgang zaten zijn na de vaccinaties plots weer gaan menstrueren en dit is tot op heden ( na de eerste vaccinatie ) niet meer gestopt ..

3 zorgvragers zijn 2 uur na de Covid vaccinatie plotseling overleden ..

Toeval of niet maar vreemd is het wel ..
Laatst bijgewerkt door N4N4 op 25-11-22 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:00

fleurtjeuh schreef:
Dus, eigenlijk gewoon mensen die zich uit gemakzucht hebben laten vaccineren _O-

Kiezen voor een social leven boven verplichte isolatie noem jij gemakzucht :roll:

Voor menigeen was het beperken van het besmettingsrisico naar derden ook een reden. Dat bleek misleiding.

Ik heb infectie doorlopen zonder noemenswaardige klachten en heb onvergelijkbaar veel meer last gehad van de vaccinatie. Echt andere orde van grootte.
Na beiden was men nét zo besmettelijk voor derden dus 8)7

Een paar maanden terug een derde positieve test bij gezondheidscentrum. Zou dus ´hersteld´ vinkje moeten hebben maar nee, kreeg oproep voor herhaalprik. Mooi niet. Inmiddels denken er zóveel zo over en is er geen enkele reden voor beperkingen.

Dus ja, ´spijt´ dat ik me heb laten manipuleren onder druk van de opgeklopte masashysterie, Imo voor niets gevaccineerd met iets waarvan de effecten op termijn niet bekend zijn.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:11

N4N4, en die kanker is veroorzaakt door vaccinaties? (en alle andere klachten ook?)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:12

Die opgeklopte massahysterie kwam toch echt voor het grootste deel bij één van je vriendinnen weg.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:27

Kinke schreef:
N4N4, en die kanker is veroorzaakt door vaccinaties? (en alle andere klachten ook?)

Sommigen verwarren nog steeds de begrippen “nadat en “als gevolg van”.

Nadat ik mijn mijn Corona vaccinatie heb gehad, kreeg ik n lekke band. En niet ten gevolge van.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:42

Ik ben niet gevaccineerd en ben daar happy mee :D
Gevolg of nadat, doei!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:50

Ik ben wel gevaccineerd en mijn fietsbanden zijn nog heel.
N=1 bewijst dat rien10 liegt en een spreekbuis is van de Roverheid en de hagedissenelites!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 01:06

BigOne schreef:
Die opgeklopte massahysterie kwam toch echt voor het grootste deel bij één van je vriendinnen weg.

Hint ´massa´.

Verde zou ik dan sociale druk geschreven hebben. Die was er óók ja. Van meer dan één trouwens :P Speelde mee in keuze voor sociaal leven.
Heb de keuze destijds al tegen beter weten in gemaakt door de imo idiote verplichtingen/beperkingen van de overheid en de massahysterie in de samenleving,
Herhaal dat niet.

Een huídige vriendin is doordat ze zaken heeft in HongKong gedwongen om door allerlei idióte hoepels te springen en zich te laten vaccineren terwijl ze ook al lang en breed natuurlijke weerstand heeft en wel of niet gevaccineerd niets meer/minder besmettelijk is.
´Goed´ voorbeeld van de voortdurende idioterie aldaar. Ondertussen wel cumulerend onbekend risico van de bekende onzinvaccinatie voor haar.
Ze kan er geen spijt van heben want ze heeft geen keuze; het is haar bedrijf. Zo was dat voor menigeen tijdens de hysterie alhier ook.

Nog een ander is dat zoon en diens moeder een paar keer met vliegtuig heen en weer gevlogen zijn. Beiden paar dagen grieperig. Kan best Covid zijn maar als je niet test weet je niets en hoef je niets *\o/* ´

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 01:35

Ik dacht al waar blijft hc met het woord massahysterie

Ik heb de bingokaart weer vol vanavond....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 02:19

JJ4 schreef:
Ik vind dit namelijk een lelijke opmerking. Het feit dat iemand zelf niet gevaccineerd is en zich volgens jou dus ‘nergens druk’ om hoeft te maken, betekent niet dat zij misschien geen naasten heeft die wél gevaccineerd zijn en ze zich juist daar zorgen om maakt. De wereld is wel ietsjes groter hoor.

Voor mijn man en mijzelf (niet gevaccineerd) met een familie die volledig gevaccineerd zijn, maken wij ons oprecht zorgen op dit moment. Mijn ouders (altijd sportief en gezond geweest) hebben de ene na de andere gekke kwaal sinds de vaccinaties en ze zijn bang geworden. Mijn moeder was zelfs in tranen erover en dat heeft me diep geraakt.
Mijn broertje liep marathons maar geeft aan steeds pap in zijn benen te hebben en ze hebben Corona besmetting na Corona besmetting.

Ik ben zelf niet zo van de complottheorieën, wij hebben ons niet laten vaccineren omdat wij Corona in begin 2020 hebben gehad en het voor ons appeltje, eitje was. Wij vonden het daarna niet nodig om te vaccineren en hebben hiervoor gekozen zonder dat er een complottheorie aan ten grondslag heeft gelegen.

Wat we helaas wel zien in onze directe omgeving (familie, collega’s en vrienden) is dat er (te)veel (onverwacht) gestorven zijn in allerlei leeftijdscategorieën. Kanker die teruggekomen is na 15 jaar schoon te zijn geweest. Een aantal die hartpatiënten zijn geworden en kwalen als gordelroos, trombose, vreemde huidziekten en algehele malaise etc.

En natuurlijk zijn er ook veel gevaccineerden die we kennen die nergens last van hebben.
Maar we (mijn man en ik) kunnen niet langer negeren dat er qua gezondheidsperikelen nu veel meer loos is dan in de jaren ervoor.
En daar maken wij ons zorgen om.

Ik zie het ook om me heen.
Student van mij, rond de 25 jaar, gezond, jong, hartinfarct.
Moeder van een collega, rond de 60, 3 jaar geleden volgens de arts een "sporthart" nu hartfalen, veel medicatie, gaat niet goed
Haar dochter, 48 uur hoge koorts na Janssen, meerdere keren Corona, jammer dat de spuit haar niet beschermde tegen Corona.
Daar een vriendin van, na vacc gordelroos
Volgende collega, man, slank, zeer sportief, op de racefiets, hartinfarct
Nog een collega, vorige maand een tia
En nog weer een collega, slanke sportieve man, kerngezond, verschrikkelijk veel pijn in al zijn spieren; van boven naar beneden, tot nu toe komt er uit alle onderzoeken helemaal niets (artrose, weke delen artrose, artritis, reuma, ms enz), reumatoloog vroeg of hij gevaccineerd was. Collega zei ja, heeft niet doorgevraagd, hij verdenkt de vacc zelf niet.
Mijn andere collega is in zijn andere baan begrafenisondernemer, de mensen die lichamen balsemen en klaarmaken hebben vaak moeite het bloed uit het lichaam te krijgen door de bloedklonten. Een opvallend geval waar hij een paar weken geleden tijdens een weekenddienst mee werd geconfronteerd, en wat momenteel vaker voorkomt, lijkt een versneld proces van het vergaan van het lichaam te zijn. Ondragelijke stank, terwijl een lichaam op de standaard manier wordt gekoeld. Kist is uiteindelijk uit huis gehaald (was thuis opgebaard) en deksel is dichtgekit.
Mijn beste vriendin, MS, al een aantal jaar stabiel op de scans, nu ook nog, maar na 2x vacc vreselijk veel pijn overal, wordt steeds erger terwijl de scans geen verslechtering van de MS laten zien.

https://rumble.com/v1wac7i-world-premie ... denly.html De docu gezien, zet je toch aan het denken, 't is wel veramerikaansd, bepaalde stukken vind ik vrij heftig, toch als je het helemaal kijkt (even volhouden) zijn er dingen die niet kloppen.