Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik loop bijna altijd op Skechers maar had er in begin het jaar een paar besteld die binnenkwamen toen ik ziek was dus niet gepast want de andere zaten toch ook goed![]()
Toen ik weer opgeknapt was paste ik ze en ze zijn te ruim/breed voor terwijl ik brede voeten heb. Kon ze niet meer terugsturen want de doos is al weg[ [url=m/tLkyry.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dccwvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebber te koop![]()
[ [url=m/8uhP4q.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Na lang wikken en wegen en zoeken heb ik een paar skechers gevonden. De arch fit go walk heren maat 43. Ze vallen dus niet echt groot uit, je moet wel echt 1 maat groter nemen (maar geen 2-3 maten zoals bij sportschoenen het geval is of bij wandelschoenen).
chanicha schreef:Ik loop bijna altijd op Skechers maar had er in begin het jaar een paar besteld die binnenkwamen toen ik ziek was dus niet gepast want de andere zaten toch ook goed![]()
Toen ik weer opgeknapt was paste ik ze en ze zijn te ruim/breed voor terwijl ik brede voeten heb. Kon ze niet meer terugsturen want de doos is al weg[ [url=m/tLkyry.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tieme schreef:germie schreef:Na lang wikken en wegen en zoeken heb ik een paar skechers gevonden. De arch fit go walk heren maat 43. Ze vallen dus niet echt groot uit, je moet wel echt 1 maat groter nemen (maar geen 2-3 maten zoals bij sportschoenen het geval is of bij wandelschoenen).
Hier juist de ervaring dat ze klein vallen. Zowel ik als m'n dochter hebben van skechers een kleinere maat dan van andere merken. Ik heb normaal 40/41 en van sketchers maar 39. En zelfs die worden op den duur na een tijd inlopen nog ruim.
Tieme schreef:chanicha schreef:Ik loop bijna altijd op Skechers maar had er in begin het jaar een paar besteld die binnenkwamen toen ik ziek was dus niet gepast want de andere zaten toch ook goed![]()
Heb je misschien per ongeluk de wide fith gekocht?
Ze hebben een normale versie een extra brede versie voor brede voeten.