Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Sketchers schoenen, hoe vallen ze en bevallen ze?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 20:29

Dat heb ik dan ook niet?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 22:30

Nee ik heb dat ook niet heb hielspoor en de Skechers zijn naast schoenen waar ik mijn speciale zooltjes in kan doen de enige schoenen waar ik op kan lopen zonder pijn aan het eind van de dag.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 22:34

Ik sta voor de klas en Skechers zijn echt fijne schoenen om de hele dag op te staan en te lopen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 22:39

Ik ben fan!
Vriendlief inmiddels ook! Heb 6 paar van mn moeder overgenomen :+ die had ze nog nieuw in de kast(is zelf helaas overleden)

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 23:31

Ik vind skechers erg lekker zitten, heb er een heleboel, maar draag steeds dezelfde. Krijg wel pijn in mijn rug als ik er de hele dag op loop, denk omdat ze te plat zijn.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 23:33

De gewone Skechers , heerlijk , die met archfit zitten wat minder.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 07:10

Ik vind heel veel sketchers leuk. Heb ze al vaak gepast in verschillende modellen. Maar maat 36 is te klein en 37 te groot.
Dus ik heb nooit kunnen proberen of ze voor mij fijn lopen.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 08:39

Je hebt ook 36,5 als het goed is, alleen niet alle modellen hebben halve maten. Ze vallen klein vind ik.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 08:56

Tot nu toe niet gevonden bij de modellen die ik wilde proberen. Ach ik ben heel blij met mijn adidas terrex voor echte flinke wandelingen en heb ook nog assics en hey dudes voor minder flinke wandelingen. Casual loop ik eigenlijk altijd op cowboylaarzen van Ariat.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-24 12:04

Na lang wikken en wegen en zoeken heb ik een paar skechers gevonden. De arch fit go walk heren maat 43. Ze vallen dus niet echt groot uit, je moet wel echt 1 maat groter nemen (maar geen 2-3 maten zoals bij sportschoenen het geval is of bij wandelschoenen).
Ik heb enorm veel gepast overal en nergens (Scapino, van Haren, Ziengs), maar het was het steeds net niet. Nu had ik nog een Fashion cheque, en om die niet te laten verlopen maar naar de Ziengs gegaan en dus een paar Skechers gevonden.
Hopelijk bevallen ze goed.
Het mooie van deze schoenen is dat de zool er uit kan, dus als ik het toch niet lekker vind, dan kan ik mijn eigen zool er in leggen. Heb niet het idee dat het memory foam is in mijn skechers. Maar gewoon een fatsoenlijke inlegzool (de meeste merken, zelfs Lowa of Meindl verkopen dure schoenen met troep inlegzolen).
Ik lees wel in reviews dat ze snel slijten, terwijl de Go Walk een wandelschoen is. Dus ik ga er wel van uit dat ze dagelijks 6-10km aankunnen voor een periode van 2 jaar. In de wasmachine doe ik ze zeker niet, dat moet wel kunnen, maar dat kan nooit goed zijn. Maar er zit natuurlijk garantie op, dus als ze al heel snel te snel sluiten is dat teruggaan en nieuwe of geld terug. Voor 95 euro mag je natuurlijk ook wel goede kwaliteit verwachten.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:50

Ik ben heel benieuwd of het aan je verwachtingen voldoet. Als je al reviews leest dat dat ze snel slijten dan was ik er met jouw verwachtingen echt niet aan begonnen. Maar hopelijk valt het mee.
Persoonlijk vind ik 95 euro niet veel geld voor een kwalitatief goede wandelschoen. Zeker niet als je het vergelijkt met Meindl of Lowa.
Ik loop ook de afstanden die jij noemt dagelijks en met schoenen uit de prijsklasse van ongeveer 100 euro doe ik max een jaar.

Ik heb overigens wel laatst sandalen gekocht van sketchers. Geen lompe maar ook niet super chique. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Ze vallen qua maat ook gewoon goed.

Afbeelding

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:54

Ik loop bijna altijd op Skechers maar had er in begin het jaar een paar besteld die binnenkwamen toen ik ziek was dus niet gepast want de andere zaten toch ook goed :j
Toen ik weer opgeknapt was paste ik ze en ze zijn te ruim/breed voor terwijl ik brede voeten heb. Kon ze niet meer terugsturen want de doos is al weg :wave: Afbeelding
Afbeelding
Voor de liefhebber te koop :o
Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:01

Hebben jullie soms ook last van statische elektriciteit? Dat heb ik alleen bij mijn Skechers, met mijn andere schoenen geen last. Ik heb zo'n antistatische sleutelhanger gekocht en hoewel mijn verwachtingen niet hoog waren, lijkt dat toch te helpen, geen tikken meer gehad als ik iets van metaal aanraak.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:04

Klopt prompter :')
Ik neem dat maar voor lief O:)

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:17

chanicha schreef:
Ik loop bijna altijd op Skechers maar had er in begin het jaar een paar besteld die binnenkwamen toen ik ziek was dus niet gepast want de andere zaten toch ook goed :j
Toen ik weer opgeknapt was paste ik ze en ze zijn te ruim/breed voor terwijl ik brede voeten heb. Kon ze niet meer terugsturen want de doos is al weg :wave: [ [url=m/tLkyry.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dccwvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8uhP4q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke maat? :o

Ik draag alleen nog maar sketchers. Heb ook sandalen. Voor mij zitten ze echt prima en geven ook de juiste ondersteuning

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:44

Ik heb twee jaar geleden mijn knie gebroken. En heb weer goed leren lopen door skechers. Ideale vering.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:52

Hier ook knieproblemen, 5 maanden terug mijn kniebanden en meniscus om zeep geholpen, maar nu 2 paar Sketchers waar ik ook goed op loop. Wel "goedkope" met een soort plastic buitenkant die een tijdje terug in de sale waren bij de Scapino(?). Maar ivm werk alleen maar fijn omdat dat hopelijk een beetje makkelijk schoon te houden is (ivm kans op aanraking met lichaamsvloeistoffen). Fijn voetbed en tot nu toe geen pijn in zowel knie als voeten na een dag lopen/werken. Hoe ze het op de lange termijn houden moet ik wel nog even zien, maar tot nu toe tevreden. En gewoon mijn normale maat/kleinere van de 2 (schommel soms een beetje tussen maat 39 en 40).

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:27

Dalena maat 41!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:52

Ik heb net weer een nieuw paar sketchers gekocht en vergeleken met mijn paar van 8 jaar geleden vallen ze tegen. Lijkt allemaal goedkoper afgewerkt en materiaal en de inlegzool is geen memory foam meer zoals in mijn oude.

Tegelijk heb ik een paar Trail runners van Salomon in de aanbieding gekocht. Wat een mega verschil de Salomon schoenen geven veel meer steun en zijn kwalitatief echt hoogstaander, terwijl ik er in de uitverkoop ook nog eens veel minder voor betaald heb en ze even licht en luchtig zijn.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:06

Ik heb een paar maanden geleden Skechers slip ins gekocht. Ideaal voor mij, geen geklooi met een schoenlepel, ik schiet er zo in. Vanwege een kapotte knie kan ik slecht bukken dus voor dit moment zijn dit de ideale schoenen!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:36

germie schreef:
Na lang wikken en wegen en zoeken heb ik een paar skechers gevonden. De arch fit go walk heren maat 43. Ze vallen dus niet echt groot uit, je moet wel echt 1 maat groter nemen (maar geen 2-3 maten zoals bij sportschoenen het geval is of bij wandelschoenen).

Hier juist de ervaring dat ze klein vallen. Zowel ik als m'n dochter hebben van skechers een kleinere maat dan van andere merken. Ik heb normaal 40/41 en van sketchers maar 39. En zelfs die worden op den duur na een tijd inlopen nog ruim.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:37

chanicha schreef:
Toen ik weer opgeknapt was paste ik ze en ze zijn te ruim/breed voor terwijl ik brede voeten heb. Kon ze niet meer terugsturen want de doos is al weg :wave: [ [url=m/tLkyry.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je misschien per ongeluk de wide fith gekocht?
Ze hebben een normale versie een extra brede versie voor brede voeten.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:38

Tieme schreef:
germie schreef:

Hier juist de ervaring dat ze klein vallen. Zowel ik als m'n dochter hebben van skechers een kleinere maat dan van andere merken. Ik heb normaal 40/41 en van sketchers maar 39. En zelfs die worden op den duur na een tijd inlopen nog ruim.

Dan vallen ze juist heel groot, toch?
Als je normaal 40/41 hebt en bij Skechers hebt je maat 39 dan vallen ze groot i.p.v. klein.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:49

Tieme schreef:
chanicha schreef:

Heb je misschien per ongeluk de wide fith gekocht?
Ze hebben een normale versie een extra brede versie voor brede voeten.

Nee dat ook niet!
Gewoon maat 41 dus ik dacht dat ze wel goed zouden zijn -O-
Kostte me 90 euro :x

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:01

Oscar schreef:
Dan vallen ze juist heel groot, toch?
Als je normaal 40/41 hebt en bij Skechers hebt je maat 39 dan vallen ze groot i.p.v. klein.

Nee toch?
Juist klein. Ik heb van de sketchers een kleinere maat nodig dan wat ik normaal zou hebben.