Een mens is gelukkig heel wat meer dan een loonstrookje. Vooral ook bijzondere reactie van iemand die zelf niet werkt.
Ik denk dat je al een mooi lijstje hebt TS, ik hoop dat je met wat hulp en ondersteuning je leven weer wat fijer kunt maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Laten we eerlijk zijn…TS heeft wel een luxe positie.
Ze geeft duidelijk aan niet te willen werken ivm een opleiding.
Bovendien vind ik de TS niet een typische thuisblijf moeder zij heeft 2.5 dag de kinderen NIET… dat wordt hier ff vergeten
Ik werk en vind dat wel pittig met paard en kinderen (4-6 jaar) ik ben NOOIT een dag zonder kinderen.
Een man mag wel mee helpen met de opvoeding maar ik lees hier wel bijzondere dingen hoor zoals man in ochtend de kids doen of laat papa de kinderen naar bed brengen.
Dat vind ik niet fair tov man…hij is elke dag minimaal 9 uur van huis, we weten niks over de zwaarte van zijn baan.
Kan ook niet zo zijn dat hij voor de kinderen moet zijn zodat zij haar rust kan pakken….. zij kiest voor de kinderen dus zal ze ook iets meer moeten doen.
Tuurlijk kun je afspraken maken in weekend dat je paar uur alleen bent…maar hè dat ben je doordeweeks ook
poes schreef:Sorry wat?
Het zijn hun kinderen niet haar kinderen.
Hij werkt 40u zo gek is dat niet. Ik doe er los 60 per week en heb meer dan genoeg energie voor andere dingen.
Ken genoeg koppels met mannen die keihard en veel werken en het kind in de ochtend of avond doen omdat ze dat wíllen.
Jojoju schreef:Binnenkort moet ik bloed laten prikken ja, dan kan ik kijken of daar ook iets uit komt
tita schreef:Laten we eerlijk zijn…TS heeft wel een luxe positie.
Ze geeft duidelijk aan niet te willen werken ivm een opleiding.
Bovendien vind ik de TS niet een typische thuisblijf moeder is zij heeft 2.5 dag de kinderen NIET… dat wordt hier ff vergeten.
Zou ook wel meer tijd voor mezelf willen hebben.
Ik werk en vind dat wel pittig met paard en kinderen (4-6 jaar) ik ben NOOIT een dag zonder kinderen.
Overigens vind ik mijn werk ook niet zo relax, dat ik er tot rust komt.
Heb een hectische baan met veel beslissingen die we (als team) bij elk sample moet nemen. Hier staan we constant aan en scherp dus ik kom er niet tot rust.
De op er king ga maar werken dan heb je tijd voor jezelf en heb je wat anders gaat ook niet altijd op.
Een man mag wel mee helpen met de opvoeding maar ik lees hier wel bijzondere dingen hoor zoals man in ochtend de kids doen of laat papa de kinderen naar bed brengen.
Mama kan gewoon vroeg opstaan en de kids in alle rust voorbereiden.
Ik heb een schoolgaand kind, de ander zit aan mijn been geplakt. Zij moet om 8:20 op school gaan en ik ga er dan 6:15 uit….zodat alles in rust verloopt en genoeg tijd hebben voor de treuzel gedrag van de kleuters
Mijn tip is….neem de tijd en echt de tijd
Dat vind ik niet fair tov man…hij is elke dag minimaal 9 uur van huis, we weten niks over de zwaarte van zijn baan.
Kan ook niet zo zijn dat hij voor de kinderen moet zijn zodat zij haar rust kan pakken….. zij kiest voor de kinderen dus zal ze ook iets meer moeten doen.
Tuurlijk kun je afspraken maken in weekend dat je paar uur alleen bent…maar hè dat ben je doordeweeks ook
Suzanne F. schreef:Tita verwoordt het misschien wat ongelukkig maar ze bedoelt: TS, zou het helpen als je ‘s morgens meer tijd nam voor het ontbijt en het aankleden zodat dit niet gehaast hoeft te gaan maar er meer rust is?